2021年2月27日 星期六

九州自駕遊之旅2019-10-08第三天Part 3(陰天)

星期日...媽媽煮烏冬...fika...做家務...瘋狂地rummikub XXXD....仲加埋貞對戰...好好玩...夜晚在家吃....星期一...呢日都幾多野做~放工食飽飽做運動~做完運動同毛寶玩rummikub~又一日~....星期二...今日做既崗位忙左大半日~做到頭毛計仔都濕哂~噚日錯失無食10蚊9件麥樂雞....星期三...到今日仲收到利是~好開心~...屋企洗水缸無水用中午無番屋企食~吃到了久違了的雞扒湯米雙汁走青~夜晚睇東張西望見到香港有全荽宴...我真係好想試~....星期四...唔知點解今日成日個頭都醃下醃下咁...所以我決定...唔做運動休息下喇~......星期五...中午無番屋企食...跟公司啲同事叫左韮菜煎餃外賣~~好好吃但個口好臭XXXD....話好左落雨...但成日都無落...然後放工就落雨了XXD...咁都要食飯既~~去一間我未食過既越南茶記食....個檬粉實在係太難食喇...我仲食左我此生食過最難食既雞翼...食飽之後去買愛玉番屋企食....番屋企途中爆勁大雨~~~成身濕哂~~難忘的元宵~~....星期六....中午起身食豆皮烏冬~做家務~夜晚同貞公子去倫敦人新開既餐廳慶生~開心~



2019/10/08
Day 3---Part 2(日本,九州,宮崎縣,高千穗町 Japan,Kyushu,Miyasaki Ken,Takachiho Cho->大分縣, 別府市 Ōita Ken, Beppu Shi->由布市 Yufu Shi)

其實別府仲有其他溫泉可以參觀丫~我地又懶XXXXXD...去完明礬溫泉湯の里小屋食埋粟米就走XXXXD~



出發去今晚住宿~之前上Google map認下住宿係咩樣...點知住宿太新連Google map都無呢棟建築物XXXD係一片荒地~周圍乜都無XXXD好驚慌~大約32分鐘就黎到~




見到喇~見到我地今晚既住宿喇~我地唔使住荒地喇XXXXXD




我地今晚既住宿係由布院六花....地址:大分縣由布市湯布院町川上字小坪3612-2....Mapcode:269 357 104*84....今晚住溫泉旅館~






大堂好舒適~舒舒服服咁check in~





chenk in後就帶我地入房啦~行入房呢段路就知呢度唔係好大~




呢度我就記得得6至7間房~我地住5番房~(訂既時候已經可以揀訂邊間房~因為唔同價錢既~)




一入房~玄關位~對住就係我地房入面既露天風呂~~~左邊就係廁所~右邊係房~




華~好靚呀~~係非常新式既溫泉旅館~我鐘意~經Relux訂既~一泊二食兩人50,600円=3,592.6hkd....每人1,796.3hkd




大窗~鐘意~向庭園~





房好大~室外位亦佈置得好舒服~




再參觀下其他設備~好搞笑~佢張枱上面放左個木製七巧板俾人消遣~幾靚~房既鎖匙都好可愛~




衣櫃~入面有館內可舒適著既衫~




有咖啡機呀~茶呀~曲奇呀~好舒適既感覺~






呢度咖啡用可重用既咖啡膠囊~讚~




廁所~備品係男女都放哂係度~女仔係用雪肌精~






然後廁所哥邊再有個門口去淋浴位~





然後房入面有個室外私人風呂~但呢個溫泉旅館得房入面既私人風呂...無大既公眾溫泉~(因為呢間旅館真係細細的得幾間房)...都幾夠大幾舒服架!!





安頓好就行出房外睇下影下頭先行入房段路啦~因為覺得幾靚~(但好短架咋~)









然後入房嘆一陣茶點啦~飲下咖啡啦~






6點15分先食飯~




未到時間梗係嘆下溫泉先啦~自由自在的私人風呂~




浸完去食飯~~著館內浴衣~呢套隻色幾好丫~男女都岩著~




毛寶著溫泉旅館提供既襪~我就著媽媽借俾我既腳指襪~毛寶:點解人著腳指襪你著腳指襪...點解你會著得特別乞人憎~~.....佢話我D腳指好肥~




餐廳其實頭先行入房時有經過~




今晚月光好似好清好光喎~




入到餐廳佢就帶我地去我地既個室~





前菜同餐前酒一早set好左~




睇睇是日餐牌先~




另外叫左杯杏桃酒~(一泊二食唔包額外既酒)....440円(稅込)=31.2hkd...平~口味都岩我~而且好平~





毛寶就叫左一合既笑門sake~550円(稅込)=39.1hkd...都係好平~佢叫左黎飲我又偷飲D~我再叫杯茶飲飲~一堆野飲~....毛寶最鐘意就係住溫泉旅館~因為唔使渣車食飯就可以飲酒~




好啦~開動動喇~2打打ki媽su~




食前酒係Black Vinegar Wine~通常都係梅酒~呢個黑醋既酒?勁好飲~~好開胃~




好~試試季節前菜~




ok~都幾好食~但唔算好驚既味~





刺身~




ok啦~





下一道Grill Dish係燒魚~我好鐘意會席入面帶燒魚仔~覺得好好味~呢條都燒得好~




fish dish係fish tart~口感不好~口味也不佳~毛寶同我都覺呢道無好過有~




然後放低呢個醬料~下一道係咩呀~




原來到meat dish~係石燒牛耶!!!超好別的!





再來個天婦羅雜錦~其實已經有D飽XXXD...佢包左彩色粒粒一齊炸...係靚!係脆D!...但係D彩色粒粒本身有自己好似零食咁既味...我覺得係食彩色粒粒多過食本身既食材~




食事和湯一起上~土瓶清湯好飲~三文魚飯不錯~漬物也好吃~






甜品~一般啦~好彩唔係太多~




食完覺得呢餐還好啦~ok既~但未到好好食~但出到大堂見到呢個牌~對呢間旅館既硬體非常滿意~但夕食都攞第一...er...我覺得有D過譽XXXXD雖然係投票的~












2020/02/27的開心事:
有得同七公去試新餐廳~
同埋今日做左家務聽日就可以盡情玩~

14 則留言:

  1. 未入到旅館前好有冰島感覺呀!
    間旅館不得了!好正呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. D公路景都好靚~
      我都好鐘意呢間~

      刪除
  2. 酒店感覺好舒服呀.....
    套餐好似唔錯喎........
    妳Take Care........

    回覆刪除
  3. 腳指襪好可愛呀﹗不過你同我有點似就是腳指差開^_^溫泉酒店好西式似渡假屋多啲﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~俾人笑我腳指肥~
      係偏西式多~不過我鐘意佢夠新~

      刪除
  4. 呢間酒店幾精緻喎...設備又唔差,重點係私人溫泉夠大XD值得一讚
    但check-out時間好似有點早..
    同埋唔揸車應該嚟唔到XDDD

    btw 我覺得你著腳指襪都幾cute啊哈哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好鐘意呢間~夠新夠乾淨~
      都無乜所謂~我地通常好早出發~
      佢地D溫泉旅館多數可以去最近既JR接你~
      但俾人笑我腳指肥XXXXD

      刪除
  5. 間酒店外表好復古,但房內擺設好新潮~~
    有私人溫泉可以自由D,但唔知係咪日日換水?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就係鐘意佢夠新~~XXXD
      我都唔知有無換水XXXXD
      呢個私人風呂我都鐘意~浸得好舒服~~~

      刪除
  6. 間旅館真係靚,睇完好想去旅行......

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉...我都好想去旅行呀...................................

      刪除