2020年1月31日 星期五

毛寶午餐生日會2019@雅吉(Aji)

上星期日....本身今日無諗住食咩~後尾臨時約左麥公子戈巴同八寶豬去金麗華食中午~~~~我今個周末見齊3個小公子~好開心~~~~下午又做日本功課~~~同埋同埋!!!!!好開心呀!!!!!濕爬隻19 Moment精選碟出左喇!!!!!!!!!!!!忠粉手持兩隻是必須的!!!!!!!!!!!!!!有成19隻歌...等我新年慢慢J~~~~~夜晚番暫居地食燒鵝脾~~~~~~~~~~上星期一....番工無咩特別~特別在我朝早又計錯數~我數學挺差的~好開心呀~呢日係Supper Moment既19moment個documentary面世日~睇完覺得好感動!絕對係嘔心瀝血既誠意靚聲之作!我真係無愛錯偶像~....上星期二...er....我日日坐counter都真係驚....笠番個口罩先....上星期三....我覺得....今日仲恐佈過噚日.....今日已經演變成一定要戴口罩.....上星期四....全城人心惶惶...一罩難求...原來想過平淡又安穩既生活有時都真係幾難....大家都要好好做好防預措施呀!....上星期五...今日番半日..但呢個新年起伏都好大..由諗緊新年玩咩好轉而諗下係屋企有咩好做.....中午放一點半...同公子去左日麗飲收爐茶~下午去買下物資啦..以往買年貨...今年買康鈣c同消毒用品....夜晚同媽媽二人吃年夜飯~食星際品味坊...覺得呢間無論食物同服務都好過米豬蓮乜星餐廳好多~上星期六....喂!!!!大年初一呀!!!首先一定係祝大家身體健康平平安安!!!但無人知我呢日經歷左啲咩...首先...係9點半又俾個走火警鐘驚醒!!係真係嚇醒左!!開頭以為係阿媽個鬧鐘...但阿媽按完鬧鐘之後都係瘋響驚覺係要走火警...驚左十秒停左....打落管理處...佢話係27樓係走廊拜神令到警鐘誤鳴....妖!!!!頂你咩!!!走廊可以點火既咩?!?!我係度住左半年已經有兩次警鐘誤鳴...知唔知有狼來了呢個故仔?!..之後好辛苦翻訓...起身去拜老豆...之後又發生啲嚇到我鼻哥窿都無肉...初一既我...中午係食聖安娜麵包過...下午翻睇衝上雲霄2...夜晚去左舅父屋企食飯打麻雀打機...輸左7蚊.....星期日...去臭毛寶放工(這孩子真苦年初二都要番工)...中午去左毛寶家開年...下午去左舅父家一年一度既賭王群英會!!!夜晚食左廚屋...再番舅父家打麻雀...但走哥時太凍我懷疑我凍親....星期一....本身約左去酒店飲茶不過後尾諗諗下好驚都係唔好去了...不過我今日狀態非常不佳...訓左成日....星期二...凌晨嘔左次好番好多...我發現我食哥間野4次有兩次都胃炎.......中午去左毛寶家食外賣~下午公司宣布星期四同五為左防疫所以唔使番...夜晚去左食齋.....星期三...同左舅父一齊食中午....下午番舊屋睇裝修...越望越無奈...番舅父家媽媽同舅公打麻雀...我就開仕燊安慰下我.....星期四....起身...食出前一丁....飲咖啡....打下Blog...夜晚食齋飯....星期五...呢日係人日...相信個行程應該係同噚日一樣~



(先旨聲明此blog並非專業食評blog~只係一篇食記~我係真金白銀俾錢去試~好食唔好食只會直講~同埋係我個人口味意見~口味既野人人不同~我覺得好食又唔代表你覺得好食~我去哥次好食又唔代表你去哥次好食~佢保持唔到水準係絕對關我屁事架~要睇咩整法咩食材呢d專業意見呢度絕對絕對唔岩你~拜拜~接受到先再睇落去啦~)



適逢今日係人日~我地就出一篇生日篇啦~呢個Blog進度嚴重落後~哈哈~野食講下東又講下西~唯有遊記係順序~依家我地搞搞怪怪咁講下毛寶2019年生日我請佢食左D咩~中午哥餐我就揀左之前食過覺得好食既雅吉(Aji)...係MGM Cotai入面~記得訂位~都幾多人食~電話:8806 2308...係一間將秘魯菜同日式菜融合既餐廳~




之前同餐廳溝通左想要景觀比較好既座位~所以今次都有得坐最開揚哥排座位~




之前空地對開做緊一個藝術展覽~




佢個午餐餐牌係單點哥部份少左勁多野....諗諗下....叫左佢個Tasting menu試試~(因為都見幾多野食下~).....叫AJI Experience.....$988/人.........就有以下野食~




首先係menu入面無既....係俾你試下平時秘魯名菜Ceviche個汁....但....俾人當一杯野飲咁試.....個味好搶XXXD又酸又剩~(諗起我依家個口都酸到狂標口水)




第一道:Snack....係小食部份....1.炸薯蓉牛肉丸...2.蝦頭及蝦肉配黑薄荷醬.......wow~成個魚缸盤景咁攞出黎~




炸薯蓉牛肉丸....d粒粒汁bit得好靚~但味道一般~因為我唔鐘意個質感~




蝦頭及蝦肉配黑薄荷醬....比薯蓉波好~





第二道:King Crab Causa.....皇帝蟹肉薯蓉配"黃辣椒"..三文魚子..黑脆米及牛油果..................睇佢成舊糯米磁咁質感一定軟趴趴....但佢加埋脆米又變得幾有層次~同埋口味配搭很不錯~好吃~





第三道:Wagyu Tartare....和牛他他..海膽..鵪鶉蛋配火烤麵包.........出菜先係你面前烤d麵包~烤既時候勁香~但麵包食落無聞落咁香~但係和牛他他現鵪鶉蛋好出色~~~~








第四道:Northern Ceviche.....北部醃海鮮..豆蓉..帶子..八爪魚及秘日"虎之奶".......




係你面前先倒虎之奶~隻碟入面有水碌黎碌去架~~勁得意~





所有海鮮都好好好好好好好味~~~~(虎之奶還是襯海鮮好味d~淨飲不享受~)





第五道:Peruvian Nikkei Shshi Land and Sea......秘魯壽司~~~期待好久~~~因為上次食過好好食~~~但依家加價一粒也不便宜~出到係你面前灸燒~~~配搭口味得宜~~~吞拿上的甜酸醬開頭以為會搶味~點知又唔怕~和牛壽司上次食過已經覺得好正~





第六道:Mushroom.....香菇..姬菇..平菇及清湯........好日式的一道菜~....入面仲有舊好酒樓飲茶常見的紫菜卷~







第七道:Engawa...烤比目魚邊配"黃辣椒海鮮汁"......裝住呢味餸既器皿幾特別~




遠睇少少先睇得哂~係高身器皿...我覺得好中式~拿~壽星都影咯~特別無?




講番呢道菜先~係幾唔錯既!....呢個部位係咪叫魚雞位?d肉好嫩....估唔到佢配上辣辣地既汁~好味~




第八道:Parihuela Chawanmushi....蒸蛋..黑鱈魚..海鮮湯.."乾辣椒"及啤酒......呢d好難衰...除非食材唔新鮮~正評~







第九道:Short Rib 50 Hours....50小時慢煮和牛小排配"燒汁"..紫薯蓉及黑藜麥.........Yeah~~~有得食呢個~~~~~上次好好食~~~覺得肉既質感無得頂(雖然上次覺得個汁可以減一度咸).......今次都唔錯...但我覺得肉既口感比上次偏鞋左少少~但都好食~每人細細舊咁就夠了~





第十道:Rocoto....秘魯辣椒甜品..椰子及肉桂泡沫..花生雪糕配巧克力堅果碎........喂~白雪公主甜品喎~~~~~




就係呢個時候~~~由於之前同餐廳溝通好~又俾左個小驚喜毛寶啦~~(放心~今次無一批人出黎唱生日歌~淨係講happy birthday~~~~~)...多謝餐廳的安排~~~俾你吹下蠟燭許下願喇~







影完相食番個甜品先~話哂係雪糕~會融架~又幾好味味喎~個花生雪糕配巧克力堅果碎...好彩佢肉桂味不算太濃~






頭先送蛋糕時餐廳仲幫我地影左張即影即有~~~佢仲要整到咁靚靚送番俾我地~~~~~~多謝~~~~~~






餐廳哥日幫襯仲送左兩張MGM每年都搞既啤酒節入場卷~都幾大器喎~




食完呢餐無咩事我番去食白麵包喇~拜拜~XXXD...講笑咋~希望無待慢客官啦~生日飯未完架喂......








呢個新年...
都真係有D新既體會...
第一次番左工之後新年假放得好長...
以前一直好想放一個好長既假咩都唔做黎休息...
呀....依家咪有囉
但係咁樣既一個休息...令人覺得好感慨
原來想約人去飲杯咖啡.........係咁奢侈
原來想約人去睇個戲.............係咁奢侈
原來想無無聊咁行出街呼吸..係咁奢侈
原來想同屋企人出去食餐飯..係咁奢侈
大家可能話留番條命仔日後大把時間做呢D...
我都唔係想講呢個新年有幾悶無咩野做過...
係想講....點解有得做呢D野既時候平時無好好珍惜同感受...
但呢幾日真實感受到住係澳門還是幸福的...
起碼我肯去排隊...我係有機會憑我張身份證去買到口罩...
睇電視見到其他地方既公公婆婆凌晨3..4點去排都買唔到!
如此折騰人...政府還可以話口罩供應充足嗎?
今次澳門政府我真係要俾一個讚喇<3
還有非常感謝所有前線人員<3
大家要加油呀!!!祝大家一齊成功打敗肺炎!!
祝大家新一年可以好好感受生活!!
加油呀!!



2020/01/31的開心事:
今日係人日~祝大家身體健康平安大吉~
我無出街減少社會負擔...
出左一篇Blog娛樂下大家~算係盡左一分力XXD



報時:距離與三老九州佐賀自駕遊之旅仲有---64日~
報時:距離泰國曼谷揼揼揼之旅仲有---140日~
報時:距離七公子台北帥氣行之旅仲有---243日~

20 則留言:

  1. 人日快樂,心想事成,身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日又祝番你元宵快樂身體健康~

      刪除
  2. 祝新年愉快,身体健康。
    過幾日想去馬交一日遊,顺便發些新年財。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀大家咁話~
      最後無黎到啦下嘛?賭場關了!

      刪除
  3. 祝你同家人身體健康! 心想事成!! 一年比一年去更多旅行.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多謝你呀我都祝你同家人新一年乜都好身體健康百毒不侵去多D地方玩*3*

      刪除
  4. 一定要身體健康呀。
    係呀,澳門真係做得幾好,香港政府真係好無能,再加埋班一心搞事嘢人,真係慌香港唔死,可唔可以一齊抗疫情先呀,而家仲搞分化都幫唔到任何事,只令人更加人心惶惶。
    呢次嘅美食又吸睛又吸引呀,好想試吓。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都祝你百毒不侵!
      做得唔錯確係要讚~做得差真係要X一X佢!見到大家撲口罩咁辛苦政府都唔幫手淨係識叫人唔一定戴口罩聽佢講就死得啦...我睇電視見個伯伯排左幾次都買唔到口罩想喊時真係好感慨!!
      呢間係幾唔錯~食過兩次真覺得唔錯~不過真係有D貴XXXD

      刪除
  5. 好彩你出篇blog可以幫我解下悶...XXD

    回覆刪除
  6. 我原本都打算3月中去九州自駕遊, 不過依家疫情發展成咁, 怕去到日本, 人地會唔會怕左華人, 所以依家考慮緊重去唔去....

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉...我超明你哥種內心既糾結!但又無可奈何;[
      如果我地係日本人...可能都會咁樣歧視人
      因為我坐Counter都超驚

      刪除
  7. 新年快樂,新一年最緊要大家都健健康康,呢篇Blog我睇得好開心,啲嘢食全部都整得好靚!😸👍🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!祝你同姑姑同貓貓新一年都開開心心健康及百毒不侵!

      刪除
  8. 恭賀新禧
    祝:妳&伯母,身體健康、心想事成
    祝妳朋友:生日快樂!


    香港疫情其實並不嚴重,但人就喺咁羊群心態,
    加上網上不實流言,加上奸商用少量口罩出售,引起恐慌,
    令不少長者誤信四出排隊搶
    乜都搶一餐,口罩、漂白水、罐頭、米、即食麵...

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂!
      祝路霸哥哥同全家人身體健康百毒不侵去玩盡全世界~

      搶糧食我地新年假哥期已經經歷左
      希望疫情快快過去!

      刪除
  9. 唔算落後,都唔夠半年...
    做緊咩藝術展?見到有山有雪...
    今餐特色好似係個碟/盤好大~~

    其實世界資源本來好充足,只係分配得極唔均勻...今次可以話又一次睇到患難見真情,希望大家平安渡過...補祝返毛寶同人人生日快樂~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~呢篇唔算太落後...但2019年第一個旅行仲未出Blog就嚴重地落後~~
      我記得當時做緊某個藝術家既紙雕展~(好似XXXD)
      味道都OK既~好過淨係得個樣又唔好味~

      希望疫情快快過!全世界平平安安!

      刪除
  10. 澳門賭場開始停半個月、政府又停工。我諗妳要少D出街除左去食野、妳要保重呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 知道知道!你都要保重呀祝你都身體健康百毒不侵!

      刪除