2019年11月9日 星期六

與三大長老聖誕台中遊之旅2018-12-22第一天Part 2(天晴)

星期日.....中午去左食鼎太豐~然後去左Palette Dessert Gallery買左蛋糕~再自己沖咖啡係屋企嘆~下午俾人剪頭毛~夜晚痴痴貢~.....星期一.....yeah....放假丫嘛....今日選擇早早出門口...首先去左搞pps....去左食comma...去左睇餐枱櫈(貴到我驚呀)...番屋企睇裝修...然後約左裝修睇鐵閘同窗簾...再去買龍頭(浴室加廚房)....再去買埋廁所加面盆...再去食埋下午茶再番屋企...呢日做左好多野..實在係太圓滿....星期二...今日做到就黎爆肺....我成個工作環境....係夢幻西餐廳...D客不停紅綠紅綠咁催你快D~真係好好玩~.....星期三....放左工同左毛寶去睇餐枱櫈...啲櫈好靚...同好貴~晚餐食左cheap壽司同埋7仔雞絲翅....星期四....今日某個時段好多野做~其餘還好~快D到星期五啦!....星期五....番第二個崗位發現啲客真係發瘟狗...完..下周回到原本工作崗位...雖然新位都忙...但我有啲唔捨得呀.....放左工食左氹仔新開餐廳(其實佢只係搬新舖)...我覺得浪費左我啲quota.....然後去左毛寶家睇Netflix入面既聞phone色變...雖然係毛寶個男神做...但完場時我倆不禁對望繼而擴鼻孔...這已是我在Netflix看到第二套令我擴鼻孔的戲....星期六....早早起床去左攞貨~中午約左皮皮去金殿堂飲茶.....跟手番屋企睇下d裝修~見到佢有巨大進展~下午睇下劇寫下blog~夜晚唔知食乜好~



2018/12/22
Day 1---Part 2(澳門 Macau->台灣,台中 Taiwan,Taichung)

我地係超級市場出黎既時候已經日落了~日落景+台中舊火車站~很美~




超級市場行番酒店....小休息半小時~然後我地就叫酒店幫我地叫的士去食飯咯~今日既晚餐地點係:逢甲夜市~地址:台中市西屯區文華路....其實我跳上車都係直接同司機講:麻煩去逢甲夜市~




我超想念逢甲夜市~~~~~~~我只去過一次台中~對上一次係.....8年前喇~~~~~~~~~~~~~~~今晚做冬我地去逢甲大吃特吃喇~~~~~~~~~~~~逢甲夜市真係超勁多人~~~~




1.第一檔食烤杏鮑菇~~NT$60=15.5hkd.......超~~勁~~爆~~好~~味~~呀~~~~~~~~~~~~~汁的鹹度剛好~~然後杏鮑菇好多汁汁~~(好似講到咁咸濕咁既~~)





2.第二檔就係我朝思慕想左好耐既金牌巨無霸...香酥脆豆腐~~~~~一份NT$70=18.1hkd.......一份係勁爆大份囉!!!!!!!我仲要求要多香菜~佢都俾得好大方~~~~(我是一個正宗的荽控!)





一份也夠我們分享黎食~~~~毛寶媽本身好抗拒...但都話好食!!!!!!!!!!!真係真係好好食!!!!香酥脆嫩.........係臭豆腐界中既金獎....淨係為左呢間臭豆腐...我覺得已經值得再黎台中!!





3.第三檔係燒蛤....一份NT$100=25.8hkd....好好味~~~新鮮~





4.第四檔係燒烤檔~~~~~我買左隻阿根廷大魷魚~~~~佢有分大細既~我揀左隻NT$180=46.5hkd......食到新鮮彈牙勁爆好味~~~~






5.第五檔就係食食下好想飲野~~~~~過隔離檔買冬瓜茶~NT$30=7.8hkd....都幾大杯~我覺得都幾好飲~





然後老爺興起...話要射射槍~~~~~好有型呀~~~好帥呀~~~~~(我記得佢好似真係有打中~不過唔多~佢話好難~)





玩完行行下見到呢隻狗狗...好似好貴氣咁條頸有fur.....(事實都係fur..因為係佢自己d毛XXXXXD呢條fur唔怕環保人士動氣喇~)





突然行行下.....勁嚇一驚....會有人想買咩?!?!?!?XXXD你會想食邊個棉花糖XXXD中間哥隻唔會係叮噹卦XXXD笑翻了~





6.第六檔....開頭以為佢係鹵味~呢間辣脆腸2486~....都幾多野食揀~~~老夫人同老爺使勁地夾夾夾~~~~~~







我地都夾左好多野呀...仲佢佢推介既酸菜.....又腸又蘿蔔又青瓜仲有好多其他野...一大包NT$210=54.3hkd.....全部人都好鐘意食..大家都話好好味




7.第七檔我揀左鹽水雞~~~~~~其實....我去咁多次台灣..我係未食過鹽水雞的....我都幾老土~呢度有喎~又咁多人~梗係試下啦~~~~~呢間係勁多人買!




佢拋雞落醬好有活力(講乜呀你XXXD)









我地揀左半隻雞加5樣小菜呢個套餐...NT$200=51.7hkd.....佢d小菜係超吸引~~~~~我地無即場食呀...因為我地見到......




8.毛寶說:要唔要食糖水???轉身一望....原來係我想試左好耐既御品圓冰火湯圓!!!!!!!.....佢係饒河夜市都有架!!!!!!但係我唔係成日都夾得岩時間可以去到饒河夜市~~~~~~台北總店在通化街.......原來台中逢甲夜市都有呀~~~~超開心~~~~毛寶你真棒!!!!!但真係堅多人食!!!要排隊呢~




呢日係2018年既冬至呢~難得大家聚首一堂~一定要食湯圓呀!!!!!!排!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(仲要係我想試左好耐哥間~)......抬頭看看冬至的月亮~




排緊隊就八卦下食咩好先~




呢日因為冬至超多人食湯圓~~外帶只可買黑芝麻湯圓~




好野~排左20分鐘左右就排到喇~~~可惜的是.......今日花生湯圓已售罄.................只有黑芝麻湯圓.................(因為佢可以雙拼的)........毛寶一家都係叫左桂花芝麻湯圓...NT$70=18.1hkd..........




我就梗係叫最出位既桂花湯圓冰....NT$80=20.7hkd.....華~~~~第一次呢個配搭~~~~~~~~~~~~冰上有桂花蜜!!!!超好吃!!!!!!!!!!!唔夠桂花蜜可以自助再加的~~~~~~很好唷~




影完相記得趕快吃~不然湯買皮會變硬~~~~~湯圓本身係熱既.....遇冷後我覺得個皮有微妙的變化好好吃呀~加上內餡黑芝麻超好吃~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~極推~~我好鐘意食~~~~





好開心可以同大家一齊食湯圓團團圓圓~




好啦~見到逢甲大學上既"遙望晚空一遍月光高高掛"~我地走咯~(手上仲有一包鹽水雞)......去到路口位我地見到有架的士停左係度....行埋去問佢肯唔肯載5人時....佢拉低車窗時我見佢食緊飯....咁我咪唔好意思呀阻住你食飯諗住搵第架...點知佢放低個飯話唔收附加費車我地.....司機大哥話生意差左好多......所以有生意都做~又同我地傾呢樣傾哥樣.....呢個司機係我咁多次係台灣搭小黃以黎最好傾既一個....佢仲要玩埋角色扮演哥下先好笑~(其實好多司機都好好傾..不過呢個係傾得最令人舒服既一個...無Sell任何野...之前有一個試過向我sell健康產品)




番到去請毛寶爸媽黎我地間房食宵夜~食埋包鹽水雞~咦~又幾好味喎~





再食埋頭先係超市買既水果~個怪色蕃茄.....連我呢個蕃茄怪都覺得唔好食~








呢首歌...
每睇一次呢個MV...一路聽
我每次都喊!!係每次!!



推介番~
我家濕爬重新編曲既"點滴"~
新出左MV~有興趣去看看~



2019/11/09開心事:
收到兩粒靚靚磁石手信~~~~~~
我家的磁石牆有福了~



報時:距離全新飛行體驗法國布列塔尼自駕遊之旅仲有---14日~~~~~~~
報時:距離宜蘭聖誕親子遊之旅仲有---40日~

16 則留言:

  1. 十幾廿年前,香港人淨係識士林,當時我都有去過逢甲,夜市內井井有條,行得舒服美食又多,同士林雜亂無章是無得比的。

    回覆刪除
  2. 逢甲夜市我幾年前去過、但見妳Post D野食。好似多左好多新野、好吸引呀,,,,
    妳Post既MV卡通是我喜歡的、因是簡單純樸的愛情故事。又再另我想起逝去的她.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 逢甲真係好正~依家諗起都想去~
      我其實無睇過呢個卡通...搵個機會睇番先~

      刪除
  3. 新裝修時有冇準備裝多塊磁石牆,可以貼晒你啲旅行磁貼晒冷^^
    台灣多美食,我也是只去過一次台中而已:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有整磁石牆呀~依家滿心期待~
      其實我今次都係第二次去咋~~~XXD

      刪除
  4. 香港好多人裝修都會北上買裝條材料及傢俬,有朋友在內陸買全屋傢俬(兩房一廳)只需四五萬,當然係平實型傢俬喇,我見你都係在澳門本土睇傢俬,請問係咪同內地差不多價錢呢?
    逢甲夜市真係好正,人多去就最好,想食就買一份一同分享,上次我四個人去,不停地買買買,買完返民宿食,食到爆肚。
    隻狗狗條fur真係好正😆
    個棉花糖就真係送都唔想食🤮

    回覆刪除
    回覆
    1. 澳門買唔平架..醜醜的都好貴~同埋嚇親我既係D北歐傢俬XXXD..內地有D都好貴~又唔知信唔信得過~所以我都係揀係澳門買(主要其實係我懶)
      係呀係呀多人去食多好多野~好開心~
      係呀好得意隻狗狗~~~~
      無錯...嚇親人

      刪除
  5. 最近心情不太好,眼見香港攪成咁,三個多月前買了回香港過年的機票,差不多30多年沒有在香港/馬交過年了,希望過年前雨過天晴,驕陽再現.
    台中好耐以前去過,沒有去過逢甲夜市,只去過台北士林夜市,感覺沒有甚么食物特别好吃.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好快會雨過天晴!祝福香港!
      我好老土未去過士林~

      刪除
  6. 老爺好似對住個人射~~
    講起個MV...其實我第一次睇套戲時好有feel...

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~好似想殺左佢咁~~~~
      我其實仲未睇過...但我估計我會爆喊

      刪除
    2. 套戲唔算太催淚,講主角年輕時同另一半決定去南美,但因種種原因去唔成,到另一半走左,自己又好老先完成心願...
      我有feel只因為當時係飛機上睇,而且係我第一次出國...

      刪除
    3. 咁都唔催淚XXXXD...俾我實喊死~~
      仲記得第一次出國睇過咩戲...好浪漫~

      刪除