2024年7月27日 星期六

法羅群島自駕丹麥嘆啡之旅2023-05-24第五天Part 2(又晴又陰)

7月14日...本身諗住去洗車...點知間間都唔開XXD...夾硬去試左文化中心間cafe...但都幾一般~又係屋企攤左大半日~好舒服~夜晚叫外賣~食左好耐無食既一家春..但..都幾難食XXXD...7月15日...classic Monday~....7月16日...我呢兩日都過得幾開心~仲覺得番工輕鬆左~因為....我唔講~~~哈哈~....7月17日...嗚嗚~我樓上今朝6點就吸塵嘈醒我!!起身就發現自己訓禮頸!!....7月18日..無啦啦今朝極度少人...少人到我就想訓著XXXD可能天氣唔好卦~....7月19日...好開心~又一個禮拜~放工去左食雅吉~…佢個2人set真係好抵~…7月20日…我呢個星期六竟然訓左10個鐘...唔通我呢個禮拜真係咁攰XXXD?...然後去左葡京人食Pepper lunch同麥叔叔~再去睇玩轉腦朋友2(利申:無睇過1)...但都無乜問題既~估唔到....我喊XXXXD....去揾豬子…夜晚痴痴貢~….7月21日...訓到差唔多11點XXXD…中午食左Terra~…又衝番屋企耍廢…夜晚叫外賣pizza~....7月22日..今個星期一忙到滴汗....7月23日..仲以為今日會無咁忙...點知都好多野做...做到眼都矇.....7月24日...今日一樣...勁多野做......多野做都係另一種開心黎既~....但係下午行番工時扣漏左粒鈕...露肚臍行左成段路都唔知...好淒涼XXXD....7月25日...好野~今日終於得閒番少少咁多多~.....7月26日...對眼呢幾日都好乾好痕…睇野有啲矇….放工去左食一間好難食既意大利野…第一次食咁難食既意大利野!!!….7月27日..一早起身約左眼科...早左到去左附近食早餐先..咁都撞到舅父舅母呃左餐免費早餐XXXD(搶唔贏佢~)...去睇醫生又話我眼受傷...同舊年一樣.......但今次個醫生又話其實唔係太嚴重XXXXD...中午去左食Healer Bar中午set...搵蛆玩~夜晚去左食鼎太豐~~然後去左新開既影匯戲院睇deadpool and wolverine~~~~~佢d歌實在係太岩聽XXXXXD



2023/05/24
Day 5---Part 2(法羅群島,瓦格島 Faroe Islands,Vágar->瑟沃格湖 Sørvágsvatn->托爾斯港 Tórshavn->Funningur->Gjógv)

食完雪糕又再出發~




呢個位D山好有層次咁~




咦咦咦!前面乜料!!!




記住記住!去法羅呢D牧畜業發達既地方....揸車記住記住要留意多D!要留意羊咩咩會唔會係路上!!記得羊大過你!路上見到要減速...等佢慢慢過馬路...離開馬路你先再開車....就算不幸撞到佢地...記得要打電話報警....因為你報左警佢地損失左隻羊先有保險賠~要記住~




過左頭先兩隻羊仔~再全速前進~點知.....




又遇到另外一家人...慢駛先~




估到你架喇~見我地行過實點呀?過馬路囉~唔緊要~慢慢行~等你~








喂!我叫你慢慢行無叫你企係度唔郁呀XXXXXXXXXXXXXXXD兩隻野仲企係度發左陣呆XXXXXD俾佢兩個笑屎XXXXD看到兩隻野既靜止的腳嗎?XXXXXXD




來到了Funningur~呢個村位於法羅群島兩個最高峰既山腳~






呢度有個向海既草頂教堂~影左幾張相~




其實...其實我唔記得要後做乜XXXXXXD淨係知係呢個海邊好大風XXXXXXD...我地借左個公廁放低幾兩....就走左XXXD




後尾上網睇...係Funningur都有山行XXXXD不過真係好大風~算啦~反正今朝都已經行左空中湖~夠皮~拜~Funningur~








然後來到今日既落腳點Gjógv~又一個海灣峽谷的小鎮~






應該黎Gjógv都會必黎呢個200公尺長既海灣峽谷位影影~




呢個位有樓級行落去影相既~呢個人話要落去影...我猛叫佢唔好行咁開....點知我見D水位越湧越高...喝佢番上來...嚇屎我!








好似我咁企高位影都靚既(我係懶行落去)






睇佢樓梯隔離斜路....係會有船係度出海?




我上網見有D人會行山上去某個點...再反方向望番條200公尺海灣峽谷加個鎮同山景都幾靚....但我更愛之後幾日我地行既哥個~之後講~講到尾我地覺得已經時間不早~加上有D落雨~又有D凍~算~走喇~去酒店喇~




途中遇到兩隻互相追逐的小羊~




今晚酒店~Gjaargardur Guesthouse Gjogv....泊好車見有架勁大旅遊巴停車....我唔等落好行李即跑去check in先~check好in....點知間房原來唔係呢棟主大樓....要再揸車落番去少少另外既屋度.....




揸車去間房途中見到人地屋花園~又係鐘意用小精靈佈置~






入房門前望下門前既景...WOW~




房入面就相對平實XXXXXXD...一晚1422.23hkd...每人711.1hkd~都貴貴地XXXXD....但係呢個月份係法羅群島旅遊旺季~咁呀~好啦~可以接受既~不過廁所唔好用~沖涼D水又係飛哂出黎~咦~有D掛住前幾晚住既民宿XXXD~






出發前酒店send e-mail問我地使唔使訂佢地間酒店餐廳~我地諗諗下又唔知幾點到又諗住出去搵野食....點知沿路揸車黎時都發現無乜餐廳XXXD...想番兜酒店餐廳...點知真係唔訂無得食XXXXD~好啦~我錯喇~我係房食無印飯啦~好啦~唔緊要~我地今晚要早訓~聽日要早起身~要趕船呀聽朝~




毛寶影既靚相~

















睇完玩轉腦朋友2感想...
我覺得一個人點樣融入群體生活得開心.....
又保存自我真係好難....
諗起自己讀澳大哥段時間....
覺得自己勁怪又唔開心又無朋友....
以為識到個係可以做朋友既.....
點知又會係先生面前跣你既~Dxu~
好孤單........
都係野雞大學同毛寶朗公子一齊讀最適合我~
好耐睇完戲會有感想...
我覺得呢套動畫係適合大朋友睇~



2024/07/27的開心事:
毛寶陪我睇Deadpool~



報時:距離毛寶生日台北慶生之旅仲有---62日~
報時:距離與三老小孩佐賀自駕遊之旅仲有---83日~

6 則留言:

  1. 人同人之間好多時係chemistry, 唉

    回覆刪除
    回覆
    1. 係~仲要唔同時間產生唔同既變化~

      刪除
  2. 6點吸塵?除非打爛嘢⋯⋯ 我而家半夜三更吸塵都唔怕😝
    有藍天算係咁啦!見啲浪打上嚟,早排都睇咗啲片潮水上漲沖走啲人,小心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 知你巴閉啦~依家咩時間做咩都唔會嘈住人~
      我都好驚~喝番佢上黎!!!

      刪除
  3. 見到羊過馬路就諗起美國的公路,有時會有鹿跳出黎而做成交通意外 ...
    玩2仲未睇,不過覺得玩1唔夠故事性,似部教育節目~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 澳洲都好多~公路周地都係~
      玩1我都仲係未睇XXXXD

      刪除