2024年3月3日 星期日

宜蘭聖誕親子遊之旅2019-12-24第五天(晴天)

2月18日...中午又買野上臭蜆度吃~夜晚叫外賣叫左間泰餐外賣好難吃~….2月19日…噚晚訓得勁差~好似無訓過咁~….今日都幾多野做~做到有啲頭暈暈~(亦有可能係太餓XXD)….2月20日….到今日正月十一..都仲有利是收XXXD….2月21日....喂!都真係仲有利是收~...同埋!我今晚買左機票!!仲要係同其中5位公子去!期待!緊張!興奮!......2月22日...喂!又真係今日都收到3封利是喎~~今日氛圍全部都係喜氣洋洋既~因為可以同公子們去泰國好開心~....2月23日...好野~過周五~放工同芝朗去12春打邊爐~…2月24日..中午去左食good cafe~…再去無印行一陣…再去蜆豬屋企玩…夜晚陪蜆吃飯~….2月25日..中午又叫dino burger去揾蜆陪吃~然後我同毛寶番左母校~因為90周年有園遊會~順便番去參觀下~夜晚叫外賣回家吃~…..2月26日…又冷冷的~番工覺得又凍又眼瞓又肚餓XXXXD....2月27日...放工開始有啲頭痛~~~食左止痛藥之後揸左D上年去台北買既綠精油...好似唔錯~....2月28日...無乜特別事發生(其實係我漏左寫XXD無野記得即係無特別事)….2月29日…放工去左Diva同貞公慶生~我覺得麻麻地~~….3月1日….今日好特別!!!因為今晚我地一連3日會住貓民宿…大比去左旅行所以我地上去蜆蜆度住照顧佢~隻蜆都算乖~最估唔到佢竟然肯訓我旁邊....好感動~…..3月2日…凌晨5點隻豬就開始食五更飯去廁所同叫XXD…然後又靜哂XXD….中午我同毛寶出左去吃風雅廚等蜆豬有番啲獨處空間~食完去行埋Taste先番去~下午番到去又見佢心情唔錯~夜晚我地無出去係蜆豬家叫外賣~….3月3日…阿蜆蜆姐由於噚晚訓太多所以訓前猛叫猛行黎行去XXXXD....我以為佢係廳訓我訓到半夜開少少電話燈睇下隔離床仔點知佢係度XXXXD....今日阿蜆好人道8點先開始叫...食早餐..同痾尿尿~9點幾無啦啦佢係房大叫我一聲...我打開眼佢原來企床邊喝醒我XXXXXD叫我起床幫佢剷屎同加野食XXXXXD....搞完訓多陣起身整熱番前晚同噚晚食淨既野做中午~噚日仲係taste買左掛耳~食飽睇行運一條龍XXXD再睇埋Netflix噚晚既睇淨既沙丘捍戰~夜晚都係叫左外賣吃~吃完就返家~3日貓民宿限定完結~不捨蜆子~星期五再黎探你啦~~~



2019/12/24
Day 5(台北,宜蘭 Taipei,Yilan)
早呀~咦~大家係咪都嫌早餐唔好食XXXD~一齊出哂黎搵食~~




揀左呢間~台式早餐店~








得番咸甜豆漿既??;[[[[[[....無哂蛋餅D相既???明明呢張相入面有架~~唔通係毛寶幫我影又無send俾我?




然後再去買宜蘭好出名既蔥油餅~加蛋既NT$35=9hkd...無蛋就NT$30=7.8hkd










好開心買到啱啱炸起既~自己加汁~但唔知我係咪加得唔夠多汁呢?好似無乜味咁~






食到飽飽出發~黎到海岸區~




今日行程係東澳灣粉鳥林漁港~~






聽講是秘景呢~










影張浪漫照先~




我地又影咯~






秘景其實有一堆人係度XXXXD




中午去南方澳食海鮮午餐~南方澳都有好幾間既~呢間就司機大哥推薦既~








揀下食咩先~






華華華~秤隻蟹吃下先~




厚大隻魚眼呀....ererererer....我唔食架.....




都叫左好多野食~D字勁撩XXXXD




每枱都有呢個招待~生魚片同泡菜~...泡菜好好味~...個wasabi隻色搞乜鬼XXXXD




海蝦(大)...NT$640=165.4hkd...正喎~鮮~就咁白灼都好味~加埋佢個豉油~正~而且都平喎~(佢地某D餸係大中小碟咁叫...唔係叫幾兩)







海瓜子(中)...NT$450=116.3hkd...台式炒(個名自己作XXXXD)~有9層塔好味~




紫菜蛋花湯(中)..NT$280=72.4hkd...又幾大個喎XXXD




炒地瓜葉(中)...NT$200=51.7hkd.....炒水蓮(中)...NT$300=77.5hkd....台灣蔬菜真係好好味~






酥炸軟絲...NT$340=87.9hkd...超好味!




蒸蟶子...價錢不詳...亦麻麻~




之後食食下再叫阿Sam指定要吃的炸花枝丸~NT$300=77.5hkd~好味~背景好多垃圾~我記得菓子軒為左呢碟蝦片喊到成間餐廳先聽到XXXXD(專記無謂野~)




蟹...兩隻NT$1,160=299.7hkd...一隻先150hkd...很可以~




招待的甜品~細細聲講~巧難吃~XXXXD




食左NT$3,920=1,012.9hkd...淨計大人每人148hkd~價錢很可以~但我相信我未飽XXXXD




臨走見到佢都有合菜~參考參考~




個漁港都有D手信買~行左陣~




本身仲有個蜡藝蠟筆城堡俾菓子軒去玩既~但佢娘親話可以唔去...所以直接cut走佢~依家去左今晚食飯既新月廣場行行~




華~~Mister Donut呀~






通常D節慶野我都覺得好睇唔好食~~




華~~波堤獅本尊呀~~估唔到菓子軒唔驚喎~




華~~雖然有好多隻味~但其實我最鐘意都係蜜糖波堤~








有咩令到三姊妹咁齊心?哦~原來係當時澳門未有既無印~




又彈左去行誠品~






又彈去另一間...個背囊好襯你喎XXXXD




今晚晚餐我地揀左係蘭城晶英酒店既紅樓中餐廳食~個格局好似去左飲咁XXXXD








呢度出名既係食宜蘭櫻桃鴨~~我地叫左個六人精選套餐~NT$6,700=1731.3hkd




個餐有送果汁...但忘了是什麼XXXXD




紅樓小滿漢~精彩~




時令海鮮係九孔鮑魚~加泰式汁一般~




戲玉櫻桃霸王鴨五吃~




櫻桃鴨握壽司~喂~好食喎~






片皮鴨捲三星蔥餅好好味~




仲有香滷鴨小拼..三杯鴨骨煲...慢火白菜煲鴨湯~








中途再送一個解漏既野飲~




單點左個菜煨麵~




呢D都會俾番你吃~




晶品海試鮮係蒸魚~




主廚私房菜五選一我地揀左鹹蛋杏鮑菇~好~好~味~




鴨蔥油拌高纖蔬菜可四選二~揀左水蓮同五行蔬菜~






鴨蔥油自己加落去~






甜品三選一揀左紫米紅豆蓮子露~




其實呢餐真係幾唔錯~好好味~又唔貴~又豐富~一隻鴨好多食法~




食飽再去行埋家樂福~






呢個三麗歐戽斗系列好出色呀XXXXXD好靚~蛋黃哥好醜~










想試~但依家鐘意食粗童多D~XXXXD




喂!咁大盒XXXD食到幾時XXXD




包裝特別XXXXD




一堆大人陪同一名小孩玩超市遊戲機XXXD




今日買左呢D~全部都好用~









2024/03/03的開心事:
與蜆豬子相處了短短兩天半~
感覺親密了~
(因佢訓過我旁邊同埋我沖涼佢偷睇過我全相XXXXD)



報時:距離紐西蘭南島自駕遊之旅仲有---47日~
報時:距離七公子食揼買曼谷之旅仲有---96日~
報時:距離毛寶生日台北慶生之旅仲有---208日~

6 則留言:

  1. 台湾係我其中一個最中意的目的地

    回覆刪除
  2. 要做褓姆當然要食外賣啦😅
    你都識話聽講,仲點會係秘景🤣
    當時我搵朋友做褓姆都一樣架,佢都話銀仔跟埋入廁所😆
    喂喂!你仲有個零月出發啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~其實唔做保姆我地都係食外賣~
      後生仔你識乜丫~~
      我沖涼佢特打開門望住我XXXXXXXD
      緊張緊張~~

      刪除
  3. 我都淨係鍾意食蜜糖波堤

    回覆刪除