2023年5月19日 星期五

飛行體驗法國布列塔尼自駕遊之旅2019-11-29第六天Part 3(晴天)

5月7日...超勁爆大雨~中午叫左外賣上臭蜆度吃~..夜晚係屋企都係叫外賣~….5月8日..痴線架!勁爆多野做呀!仲多過上星期黃金周...放工勁攰...攰到買左張機票XXXXXXD......5月9日...今朝起身見到無啦啦俾人碌左卡...嚇到賴屎...睇番原來係之前訂既酒店過數...嚇到我..然後諗諗下睇番資料...係真既XXXXD...今日開始執左少少野~......5月10日...放工番屋企執野入gip….勁多野!!!點算好XXXD….5月11日…..好拿攰…5點後簡直做到無合咁滯~~今晚再打開個gip執…宣布要加厚XXD(不意外XXD)….5月12日…仍然做到屎狗咁…放工去左食家美~~~…..5月13日…中午買i-begal上去臭蜆家揾臭蜆陪吃~因為下周去旅行了…無得見…毛寶拉姨話點都見多啲個姨甥女喎XXXD…夜晚食左間居酒屋~….5月14日…一起身已經落勁大雨!!..晨早衝出去就買測血糖機XXD..再買埋茶茶仔上去臭蜆度食~臨走時望住佢…原來真係勁唔捨得XXD…尤其我地走時佢行過黎送我地….大比影俾我地睇…我地走左佢仲繼續坐係門口望住門口好耐…衝去睇中醫保健…本身諗住舒舒服服叫外賣係屋企同老夫人慶祝母親節…但見落雨落到咁不如出去食算..實無車手接外賣~最後食左我節日好友鼎泰豐XXD…..5月15日…開始有少少緊張!!就出發..放工食飯拖地執行李..巧攰~….5月16日…放工食飽飯換床單…腰都斷喇攰到XXXD….5月17日…放左工中醫覆診…好彩仲有醫療券…5月18日…番工無咩野~放工食飽飯又執行李~點知條新買既行李帶完全較唔到密碼!!!仲諗住靚靚出發!!心酸!!係我最愛既brightwin品牌!!!……5月19日….放假前最後一個工作日...梗係....無心機做野啦使講XXXXXD好彩番早~一夠鐘即彈走XXXXXD...食飽執埋行李彈上床出blog~我勁乖~



2019/11/29
Day 6---Part 2(法國,布列塔尼,卡那克 France,Bretagne,Carnac->瓦納 Vannes)

食飽飽行完街街又再出發啦~



到左下一個城市~叫瓦納(Vannes)~




行左一陣...又話想坐下XXXXD






明明朝早飲左杯啡~中午食crepe又飲左杯...依家又想再飲XXXXXXD證明法國D啡真係好淡XXXD




飲啡要食少少甜野~芒果哥個一般~反而估唔到朱古力哥個幾好~




頭先開蠔有人極親手呀;[...心痛;[....




佢D建築好靚~










有人不停踎係呢度影靚相~因為要影倒影XXXD








然後行經Cathedrale Saint Pierre~又入去坐坐咯~










坐一陣就日落喇?XXXXD








毛寶話酒店附近應該無乜好食~我地哥個時間又要等個幾鐘D餐廳先開....行番去攞車走時行過麵包舖...毛寶:今晚買D麵包番酒店食?....我:又好~




好吸引!!!買買買!!






最後買左條Baguette~




噢~走囉~






今晚住Appart'City confort vannes...456.16hkd一晚~每人228.1hkd....唔....睇相哥時好D~到現場睇覺得感覺麻麻....覺得好黑....係平囉...










今晚食Baguette~同埋無印秋葵湯~超級好食呀法棍~




今晚仲有甜品蛋白曲奇~€1=8.8hkd...好好味!!!




呢幾日係布列塔尼就買左呢D咋~還好啦~唔算太多又唔算太少~聽日我地就會沿路番到布列塔尼既首府雷恩喇~









2023/05/19的開心事:
梗~係~聽~日~終~於~可~以~去~旅~行~啦~



係喎係喎!!!上面又講番工番到好攰又買左機票XXD
就係~
我生日時毛寶會請我去泰國呀!!!
係我最鐘意既Brightwin住既泰國呀~
我要買買買代言物~
我要按按按~
如果有機會見到仔仔一面就好喇....
有少少貪心~



報時:距離法羅群島自駕丹麥嘆啡之旅仲有---1日~
報時:距離毛寶生日大阪之旅仲有---133日~
報時:距離小t生日泰仔仔之旅仲有---152日~
報時:距離東京富士山之旅仲有---204日~
報時:距離與3小妖台北聖誕美食之旅仲有---219日~
好開心呀~一係三年無報時!
第一次5個報時同框~
之前都好似無試過!
好興奮呀!過左呢篇blog就會得番4個~
聽日就出發...希望一切順利
求保佑~因為好耐無去旅行....
依家好期待好興奮好開心~
番黎見~要想我呀~

3 則留言:

  1. 旅途愉快~~~
    杯咖啡係Espresso嚟喎都淡?🤣
    毛寶夾住麵包行嗰張相型喎!🤪
    突然咁勤力係咁出blog!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝~
      佢地乜啡都淡XXXXD
      好似D晨運伯伯XXXXXD
      諗住去旅行前出一次XXXXD咁就有5個倒數呢個畫面XXXD

      刪除