2023年4月22日 星期六

全新飛行體驗法國布列塔尼自駕遊之旅2019-11-29第六天Part 1(晴天)

4月2日…中午食左沙北~..揾臭蜆玩~夜晚叫外賣吃~….4月3日..痴線勁爆多野做XXXD…6點仲做緊5點既籌…本住要屎既決心…只係遲10分鐘收工…咁攰仲有拖地我真係有一棵堅毅的心XXXD….4月4日…乜鬼野兒童節呀XXD我以前細個都無既XXD…兒童節唔係6月1咩XXD….起身又頭重重…唔知係咪因為濕重…4月5日….清明節放假…但決定今唔拜山住怕人多…中午食左MGM檳城蝦麵…飲左overflow~再同蜆豬子玩…夜晚回家吃~~….4月6日…都知呢日會做得好恐怖…個人豁出後反而無事XXD…放工去食喜公館展開一連4天復活節假期~….4月7日..中午食Terra~去星皓買下野..同臭蜆玩…夜晚吃金殿堂….4月8日..中午衝出街去超級市場掃左一輪減價野!!然後comma攞定位等毛寶收工~…然後下午到夜晚都俾臭蜆吸住左~…..4月9日…中午同老夫人食奧羅拉…然後拜老豆…夜晚痴痴貢~….4月10日…中午試左間新既日本野..幾好~探臭蜆(佢可能覺得我哋好煩XXXD)…夜晚去為菓子軒慶生~….4月11日..放左4日假今日都知咩料XXD…勁攰~~….4月12日..無乜特別~唯一特別係今日我記錯左係星期二搞到我唔記得做某一樣野….然後我創作左首新歌(好無謂XXD)…我唱左俾毛寶聽佢話好小清新(意想不到的好評XXD)….4月13日…日日都好多野做~今日放工番屋企...攰到餓到標冷汗~.....4月14日...厚多野做~放工同朗公子食12春~食埋甜品~….4月15日…一早出左去整車~中午食園林~探臭蜆~夜晚食小炒~….4月16日...中午去風雅廚~同臭蜆玩~夜晚食北膳廚同唯3大學同學慶生~....4月17日...公司廁所壞左整緊..搞到我唔敢飲咁多水...唔想行咁遠去廁所~....4月18日...今日下午無啦啦諗野食諗到勁肚餓..餓到放工打俾毛寶時佢聽到個個肚D打鼓聲XXXXXXXD咩人黎架我XXXXD.....4月19日....老夫人去左玩~我霸哂成間屋~….4月20日…噚晚同今晚都係食咖哩晚餐~…..4月21日…今日番工心情好輕鬆~放工去食咖哩屋~(又咖哩?!XXXD)….4月22日…一大早起身洗牙!!跟住去食Terra~寄順豐~買新鞋~探臭蜆~晚飯痴痴貢~充實的一天~….



2019/11/29
Day 6---Part 1(法國,布列塔尼,卡那克 France,Bretagne,Carnac->瓦納 Vannes)

早晨呀~噚晚黎到黑哂都睇唔到出面~依家可以睇到喇~




華~原來咁靚架喎~原來仲有枱櫈係露台~幾嘆咁喎~




我地窮呀~無要到酒店早餐~係酒店房食算喇~拿~咪有咖啡飲囉~(呢杯好飲過出面買既XXXXD)...食個蛋糕仔又一餐~






好咯~嘆完啡走咯~






原來噚晚食飯間餐廳都有景睇~




華~今日好好天呀~出發喇~








無啦啦噚晚新加左個行程...但係之前無搵係邊...諗住去到哥頭睇下路牌有無~沿路見到呢間~我地諗住買多杯咖啡飲~泊好車行近一睇(未入去).....喂XXXXD剪頭髮架喎XXXXD...點解我地會覺得佢係cafe?




黎到景點哥頭~一個景點路牌都見唔到XXXXD~




黎到海岸線...都搵唔到景點XXXXXXD睇下....司機都rr頭XXXXD




不過呢個海岸區都幾靚~望下都開心既~仲好鬼大浪~






D浪大到沖上岸好似白泡咁XXXXD






呢個人差D跌低呀!好彩我一手抽住佢!嚇屎人!




好啦~走喇~小遊覽海岸線~(但唔係毛寶想搵哥個景點XXD)






好~再黎~黎到Menhirs de Menec~






呢個景點係石林?係咪咁叫?XXXD












整個鼻窿合照先~(點解你個鼻窿咁得意既XXXD)




再去另一邊睇....覺得有D位睇好似排得好工整咁XXXD排排企~呢日真係好好天~












鼻窿照永遠是經典~希望長影長有~










2023/04/22的開心事:
出席左臭蜆粉絲見面會~~



報時:距離法羅群島自駕丹麥嘆啡之旅仲有---27日~
報時:距離毛寶生日大阪之旅仲有---160日
報時:距離東京富士山之旅仲有---231日~
華!!!!!!不足一個月就出發喇!!!!
好緊張呀!!!!!!

2 則留言:

  1. 4月4日係世界兒童節,6月1日係國際兒童節,係有分別,但唔需要深究
    石林本身好普通,但望落又好有幻想空間
    臭蜆粉絲會是什麼來的
    五一快樂(一直唔明點解用放假紀念勞動節)

    回覆刪除
    回覆
    1. 世界同國際我真係唔識分~我淨係杯知我細個都無假放XXXXD
      查實哥日好天加現場睇係幾靚既~
      臭蜆是一隻貓XXD大比隻貓XXXXD
      要用休息黎紀念勞動XXXXD

      刪除