2020年7月25日 星期六

北非摩洛哥之旅2019-05-03第九天Part 1(天晴)

星期日....膝頭痛...噚晚只可平躺...想打側身睡也不容易...落床去廁所更加攞我命....但平躺得多唔郁又會訓到痺...中午食左賈以食日個泰式酸辣粉..都幾好食...仲有蔥阿伯...觀望下個膝頭點先決定睇唔睇醫生.....下午睇葉問2~好緊張~....基本上起身坐低都膝頭痛但好過坐係度唔郁都痛....夜晚屋企食....夜晚再來舊戲之夜~(基本上依家個個禮拜日晚都會開套戲睇~)...呢晚睇左catch me if you can~......星期一...膝痛到伸唔到腳去著褲...我決定放棄XXXXD...等毛寶放工車我去睇醫生....醫生趁斷結果是:我老了~...俾左3日假我...叫我坐輪椅式休養......星期二....起身...坐著...坐著幹麼?等毛寶買中午飯我吃XXXXD我真是廢....人家要上班還要來買中午照顧我...我只好弄一杯長黑給她....左膝頭哥今天好了點...但右膝開始有點赤赤痛...還是乖乖坐著~......星期三...以為自己會起到身整個西早俾自己食....點知訓到11點3.......還是起床等毛寶買飯接濟我好了~順便耍耍廢~(毛寶擔子好重...佢仲要接濟埋我媽XXXXD)...成個下午好乖咁坐著打blog~.....星期四...放左3日病假要上班了~今日隻腳好好多~不過都係有啲冤冤下~幸好無驚險下收工~.....星期五...多野做~~朝早飲左咖啡....中午回家貪飲黎多一杯.....點知成個下午狂心跳加手震....我唔敢了~放工去左食chiado...如果想食新派精緻葡國菜真係要食佢~真係好好味~服務又好~好開心佢疫情後終於開番~~~......星期六...呢日早早起床...拜左老豆先!差唔多到老豆死忌....老豆咁就走左10年...但佢留左好多美好既回憶俾我同老夫人~~...拜完老豆毛寶車我地去摩柏斯個lounge食中午飯~之後行埋grand mart就回家....見好早做左一半家務~然後夜晚痴痴貢~~



2019/05/03
Day 9---Part 1(摩洛哥,索維拉 Mococco,Essaouira->拉巴特 Rabat)

早呀喂~早餐都係噚晚間餐廳~呢日最正係乜?係佢pat噚日有試食過既堅果杏仁醬呀~同麵包一齊食真係好正~




食飽早餐就上車...一落車就係午飯XXXXXD




華~有包有牛油有橄欖~




食完麵包仲有沙律~~華...都幾大堆頭喎...一人一個!個沙律勁大個!我想講食完個沙律我已經有少少飽......我唔敢睇係咩主菜




華!!!使唔使咁大碟呀XXXXXXXXXD一人份喎大佬!4條炸魚一堆蝦一堆魷魚..你話好食就話幫你盡食唔好浪費丫...最弊魷魚唔好食...其他炸物亦林pat pat...真係搞唔掂~




甜品又係一大杯....真係份量太大了~




飯後去遊覽拉巴特皇宮(Royal Palace)...





守衛森嚴...最近只可行到呢度咋~






個女仔幾開心~





然後參觀穆罕默德五世陵寢(Mohamed 5th Mosoluem)





穆罕默德五世爲前國王哈桑二世的父親..望住墓既右邊建有清真寺...





墓正對住哈桑塔及哈桑大清真寺遺址




穆罕默德五世陵寢有守衛駐守(其實估唔到可入內參觀)








哈桑大清真寺遺址旁邊有一幅好多窿既大牆...變哂做雀仔屋企XXXD




下一個景點~奧戴亞小漁村(Kasbah of Oudayas)




係一個海邊小鎮...據講17世紀時村長要求全村髹成藍白兩色..我勁戇居!我一直以為呢度係我好想去既舍夫沙萬(Chefchaouen)...舍夫沙萬係全藍色...呢度係藍白兩色...我係有少少失望的~(係呢點解我會咁戇居既XXXXD)




呢度都靚既...都靚既





然後導遊帶我地行到呢度就解散~可以自由去影相~(有無人發現第一幅相有我隻肥手指XXXD)







我同毛寶同老夫人自己3個行開左去影帥照...咩je!都幾有型丫!





咁我地就再左行右行影下D巷仔啦~都有好少許既希臘feel既~









毛寶幫我影既肚痛系列:媽呀!我個肚好痛呀XXXXD





最特別係咩呢?就係成摩洛哥都好多貓!尤其呢度!成日行行下都會見到!見唔見到有兩粒好霸氣既野?





好可愛呀虎紋仔XXXD






影完一輪相我地就番去大空地等集合啦~




有咩好睇呀?








2020/07/25的開心事:
本身諗住聽日先做家務~
但今日已經做左一半~
聽日可以輕鬆啲~~~~



報時:距離七公子台北帥氣行之旅仲有---74日~

26 則留言:

  1. 膝頭咁樣醫生都冇符?睇多幾個醫生啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都睇咗"想見你",我鍾意莫俊傑同伍佰首歌.

      刪除
    2. 你係咪為去台灣做準備XXXXD
      你覺得好睇無?

      刪除
    3. 冇事都搵第2個醫生睇睇,起碼知問題喺邊根治好佢嘛
      很想快點去台灣.
      幾好睇吖,會追看到尾,揸住條橋(其實已經冇新意)唔會懶勁玩到好大(嗰套"闇"就犯呢樣),整體處理又不落俗套(係頭幾集啲歌出多咗),好多細節位做得幾好又唔刻意,不過,我唔鍾意套劇,因為李子維黃雨萱打動唔到我.

      刪除
    4. 近排對腳又衰第樣野XXXD
      我都祝你快D去台灣~
      係...我哥時又係由頭睇落尾~~我唔知呀我好鍾意李子維呀~但我依家鍾意天堂醫生多D~
      依家毛寶都追緊闇

      刪除
    5. 雖然唔知關唔關事,我腳痛因為咁好返~> https://www.youtube.com/watch?v=uLP0x5Qp7nA
      變得真係快,李子維88.
      嗰套唔睇冇損失,最憎嘅幾時都係"過譽".第2次講,形住毛寶會喜歡gus van sant啲戲,可能因為佢平時衣著同call me by your name關係.

      刪除
    6. 我都有咁做呀!!咁我keep住做先~
      又唔使88既~都仲有好感既~
      華!你仲記得佢鍾意call me by your name!!真好記性!!

      刪除
  2. 膝頭痛好慘呀,一定要休息足夠。

    回覆刪除
  3. 酒店好正,團餐可能真係爭啲,
    不過甜品好大杯我至like

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能係非洲野唔係好岩我食~
      甜品佢通常都係生果我OK呀~

      刪除
  4. 膝頭痛真係吾好行咁多,暫時多休息啦﹗

    回覆刪除
  5. 保重呀,要休息多啲啊!🐱杯甜品真係超級大,望到都覺得好滿足!🤗嗰兩隻貓仔型到震呀!直頭Model咁款!😍

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無事喇~~~~
      哈哈~
      甜品佢通常都係生果我OK呀~
      佢地哥度超多貓~

      刪除
  6. 沙律又大堆頭,飲品又咁多生果,你呢個旅行膳食都幾健康噃,實很「暢快」啦!😆
    膝頭痛⋯⋯😮 check check佢好喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都幾架~日日都好暢快XXXD
      我無事喇~

      刪除
  7. 緊係攬得妳唔夠緊啦膝頭哥仲痛.......哈哈哈.....休息多D
    早餐豐富喎.......下午餐都可以既.......
    又好似希臘籃屋喎.....
    睇番妳之前Blog、妳好得意呀....哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無事喇~
      早餐都通常OK~
      都幾似架~但我想去哥度唔係呢度XXXD
      我家陣唔得意咩XXXXD

      刪除
  8. 毛寶真好~成日買飯比你食
    即係你膝頭...只係疲勞過度??XD 無乜大礙嗎

    啲海邊小屋全部髹曬藍白兩色,我第一眼都覺得勁似希臘啊XDD
    真心好吸引,影相影足一個下晝都無問題~

    回覆刪除
    回覆
    1. 又幫我剪頭毛~佢真係好好~我真係佢既大包袱XXXXXD
      依家無事喇~
      但可惜我想去哥度唔係呢度XXXD
      摩洛哥真係幾好影~

      刪除
  9. 好似好嚴重咁😱好好休息下😴睇怕今年唔使出國😢
    唔知點解,藍白色望落有悠閒感覺~~
    冇特別野睇,但畀好多自由活動時間,一般係因為暫時唔需要趕行程,有時間可以嘥...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無事喇~
      但可惜我想去哥度唔係呢度XXXD
      係真係好多時間慢慢行XXXXXD

      刪除