2020年2月29日 星期六

六公子峴港嘆世界之旅2019-04-05第二天Part1(晴天)

星期日....8點半急屎急醒....痾完訓唔番...11點已經食完中午飯~係餃子唷~之後見同道地星期日影院仲有D時間...做下家務...做完就岩岩好睇瘦身男女...見住佢地兩個咁食我又好想食零食~睇完又食湯圓~今日就係飲飲食食又早起咁過~諗起舊年2月23呢日...我睇緊濕爬演唱會澳門站架!!今年呢日我只能留家中...星期一...番工番工!!放工去左買台式撈米粉做午餐!!又有同事請食葡式焦糖布甸!!開心開心!!!......星期二....華!今日番工公司未開門時終於無人係出面排隊喇!好欣慰~由於要頂5小時上班...所以今朝決定食飽D~食左個雲吞撈幼~~(其實我噚日早餐係兩個包XXXXD但都肚餓XXXXXXD)....中午放工去買口罩~好順利~~買左個先辣款番暫居地慶祝下~~呢兩個禮拜還是幸福的....放左工食完野....係廳打blog時....悠悠閒聽一首"飛"...望住窗外的陽光灑入黎....我覺得有少少似以前放緊暑假~..連氣溫也像~.....星期三....朝早番工食左個炒米..驚唔夠飽隊多個咸煎堆....個咸堆好味到係世界級既!因為我發現我買到新鮮出爐既!芝麻味極級香!...番完工買左台式蛋餅同埋鹽酥雞做中午~加埋老闆萬歲既花膠雞絲翅...過得很快樂~....星期四....放工去左買發達做中午加下午茶呀~~yaho~....又俾我知道sunny聽晚同釗峰又有live~~好開心~開心到去訓左一個鐘晏覺~....下周正常番工~無得訓晏覺架喇~加油~.......星期五....晨早攞野番屋企...再去買麥叔叔番公司食~今日又去玩數學題~落黎見同事整緊烤雞串順手食兩條XXXXD放工今日下午茶去左買軒記食...但係差左好多~呢個禮拜...下午茶食左兩次台式..一次雲南..一次越式..一次緬甸~心滿意足~~下周正常上班~加油~..下午我又訓左個幾鐘晏覺...好舒服~~夜晚又有sunnyX釗峰既joox live~~好開心~除左唱日光..仲唱一首我超鍾意既不來也不去...eason架!!!佢地兩個唱得好好聽呀!!!!.....星期六....中午食Toff....好開心呀!!!!!好耐無食~飲一杯啡同食一啖焦糖醬waffle已經覺得好幸福!!!!!!!之後番左屋企等餐櫈~~~好靚呀~~~~人家等3個月從北歐運來也是值得的~~~~(反正我都未入住)....夜晚痴痴貢~~~~



2019/04/05
Day 2---Part 1(越南,峴港 Vietnam,Da Nang)

早呀喂~(如果尋晚無蚊嗡嗡嗡會更加完美~)...一早起身...原先安排我係第一個起身...第二個毛寶...第三個係杯....點知我起身時毛寶已經跟我一齊起~拉開一邊窗簾睇:華!乜原來咁靚架~......遠遠望到海~




望落下面...喂!有泳池喎!




然後毛寶話好靚繼而拉開整條窗簾~杯本身面向呢邊訓應該俾毛寶曬醒XXXXXXD佢轉向另一邊訓....毛寶再行向另一邊拉開埋另一邊既窗簾:軚泰(毛寶好似D工人姐姐叫太太XXD)!起身喇!.....杯:點解呀未到我起身架(扭計聲)....自呢日起杯就俾我地叫軚泰XXXXXXD....唔知咩事....我地3個就一齊起身XXXD(拉開窗簾真係好"殘"眼XXXD...其實呢個時候好早咋~)


然後佢地坐係床憶述尋晚既怪事....軚泰:我尋晚好驚呀!訓訓下見到你好靜咁慢慢起身....然後坐係床邊好耐唔郁....然後好靜咁慢慢企起身....慢慢行....我心諗...唔會撞邪卦...嚇到我出哂汗!...........我:我慢慢起身...因為我唔想嘈醒同我同床既毛寶XXD....我坐係床邊...係因為隻仆街蚊已經咬左我兩啖我傷春悲秋緊同埋諗緊點樣可以打X死佢報仇!...坐係度諗左一陣咁黑我應該打X唔到佢...最後我決定起身默默行去攞野搽下我哥兩粒可憐的蚊lanXXXD....軚泰:係呀係呀我後尾見你好靜咁拉開個gip然後攞野搽我先確定你無野XXXD因為撞左邪應該唔會理有人訓著要靜D所以我後尾好安心咁訓XXXXXXD....認真誤會大了~



我刷好牙就落去地下再影下相啦~因為尋晚黎到黑媽媽都睇唔到出面~(我發現有人早過我著住防寒內衣同酒店拖鞋行出室外周圍影XXXXXXD你無睇錯....有人係越南著防寒呀大佬XXXXXD熱到X咁)~華~好靚呀~







行出去睇下個泳池先~





靚~但你有無發現.....呢張相其實我係倒轉左放?....你有無跟我一樣傻傻的分不清天與地?




呢張先係正常方向XD




好啦女仔起哂身就Call車車d好靚既女仔出去食早餐啦<3





去番尋晚Check in既大堂位~




落一層就係早餐地點~(房價包早餐)




等左一陣先有位~一帶我地入座....六公子:Wow!........靚呀!仲要係我鍾意既有冷氣但帶自然光呀喂!同埋綠意盎然~




坐定定就出去攞~野~食~~研究下有咩先~第一眼見到既...係呢個專為小孩而設架~~佢係一張矮矮枱...俾小朋友可以揀自己想食既野~好可愛<3...D杯碟都係小朋友杯碟~




好~很~多~野~食~呀~~~











呢個係成人版XXXXD




呢間酒店係勁多韓國人住....係多到呢度有提供泡菜XXXD




呢個每日不同水果既水果吧都好吸晴~




有小孩攞Pho食~




我超推呢個檔仔!超推~~好味到我要落3張相去歌頌你~






第一Round~我真心鍾意去旅行去嘆靚早餐~加上呢個用餐環境充滿日光~我覺得好舒服~我我我最鍾意食煎蛋~~




講下呢兩樣即整既道地野先~




黎到越南~點都要食個Pho做早餐啦~~個湯底無OK既...但我覺得個粉底硬左少少~




呢碟就係頭先極推哥檔!!我唔係鍾意食藍碗哥個....係攤係碟好似我地D腸粉咁既~~但佢好滑...真係好滑...同我一樣咁滑...再加上魚露呀~蔥油呀~札肉粒呀~炸蒜呀~少少辣呀~....喂....好銷魂呀....我好掛住~




好靚~好靚~D女仔靚到~我地食左成個鐘早餐~




食飽飽出黎望到...呢個位望出去又幾靚喎~仲望到少少海~








文長..慎入
話說有日做左個葡國客....
做完之後佢無啦啦指住我個名牌說
(以下對話已經搵Google老師由英文譯為中文)
葡客:你呢一part既葡文名..係一個非常靚既葡文名!
(聽得出佢語氣係真心讚)
我:可惜我唔曉講葡文~~
葡客:而你個名另一part係一個西班牙文名
我:其實真係咁岩線...因為我個中文名發音同呢個差唔多~
葡客:真既??
然後我讀我中文名佢知...佢仲跟讀左好多次
好似獎門人估歌仔D鬼佬讀我個名玩完一輪姓名學後...
然後佢就滿滿足足咁離開我counter~
其實每次有葡客問我起個名我都好老尷~
因為我唔識葡文...個名又有D卷脷
(無論葡文哥part定西班牙文哥part都卷脷到發瘟狗..
全家應該得我老豆會讀得好...個名係咪玩q我XXXD
成家得一個人讀得好而個本人讀唔好XXXXXD)
而我對卷脷既發音都無咩天份...
之前學法文D卷脷音我都係揸流灘架咋你問毛寶就知
即係話..從小到大我連自己個名都讀唔正XXXXD
你說悲不悲哀?XXXXXXD
你地都係叫番我天焚ly算喇(這個發音禾還是可以的!)
講開呢樣野又令我諗番起另一樣野....
就係好耐之前剛入職呢間公司...
大大話話係15年前...
有個同事同我同一年入職....
仲要係我中學同學...不過唔熟
佢有日忍唔住問:天焚ly你個名咁得意既?
我此時左眼碌右眼
說:呀~係呀~原來你唔知架?我其實係混血兒黎架~
又係同事又係同學:下?!真架!咁係mix邊度架?
我:哦~我係中希混血兒呀~mix希臘~
(講到自己成碟fusion沙律咁XXXXXD你有見過希臘人生到好似我咁既屎款未XXXXXD?你有見過中希混血兒會好似我咁從內到外都咁中國風嘛?)
但係基於同學關係...佢選擇相信我!(但唔排除佢內心諗:mix得咁肉酸XXXXXD)
又係同事又係同學:唔怪得一直覺得你生得鬼鬼地
我忍唔住大笑:講下咋XXXXXXXXXXXD你咁都信
走先~
如果你睇哂呢段文字我俾個讚你XXXXXD
係咪覺得好嬲浪費左人生中既幾分鐘?XXXXXD



2020/02/29的開心事:
收到餐櫈見到好靚覺得好開心~
因為當初有其中兩張我淨係睇圖無實物睇~
但依家好滿意~
咁.....我幾時可以搬番入去呀..............................



報時:距離與三老九州佐賀自駕遊之旅仲有---35日~
報時:距離泰國曼谷揼揼揼之旅仲有---111日~
報時:距離七公子台北帥氣行之旅仲有---214日~

打定輸數~打定輸數~

26 則留言:

  1. 嘩!!呢間酒店既早餐真係無得頂
    見到都想去旅行,不過呢排應該無咁既機會
    本身四月會去旅行,依家應該去唔成...唯有睇下你個blog眼睛想旅行啦哈哈哈哈

    話說學葡文真係一件好困難既事XDD我學左好多年都學唔好

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好好味~~~~
      係....我真係覺得好慘~~~~~
      我都係4月會去日本...但依家都係去唔成~~~~~~~
      依家忙住取消野~

      你就好啦~有勇氣學葡文~我真係鼓唔起勇氣~我中學學得流流下已經驚左~你好叻~

      刪除
  2. 安全起見都係遲D先再去日本啦
    間酒店屋好大好鬼靚
    有冇去个泳池浸下?
    瞓覺有蚊真係好煩
    你段長文寫得好出色以後叫你mixT😆
    復活假前係咪可搬返去?

    回覆刪除
    回覆
    1. 電台夜晚節目剛訪問濕扒有冇聽?😉👍

      刪除
    2. 日宣布取消港澳人免簽證唔知有冇得退返机票酒店錢?

      刪除
    3. 唉~依家想去都無得去啦~人家都唔俾簽證我地~
      係呀~~~~
      有呀不過唔係呢日~
      超憎隻蚊~嬲足我3晚~
      mix t~XXXXXD
      我依家無得去旅行希望就係復活節前搬番去啦~

      刪除
    4. 我知有呀~~~不過我哥晚無聽到XXXXXD

      刪除
    5. 有呀噚晚宣佈左有得退~

      刪除
  3. 酒店啲早餐真係好靚又豐富,我鍾意叫佢地煎蛋白,哈哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀~~~我都好鐘意有太陽蛋食~~~~~

      刪除
  4. 你哋而家澳門係點買口罩㗎,每星期去指定地點?
    如果一早知會升級住villa,我一定留多兩日hea 吓villa。
    正喎,早晨仲正過泰國啲酒店,睇到我好肚餓呀😆
    本來我會响三月中去東京,不過剛剛決定唔去了,呢個時勢去覺得會玩得唔開心,為人為己都係取消晒機票同酒店,好失落,唔知都時先去到🥺
    你果名牌其實係用咩文㗎😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 每10日買10個~可以去衛生中心~可以去同政府合作既藥房~或者D服務中心~其實都好多點可以自由去買~而且我通常最後幾日先去買費事同人迫~多數3分鐘就買到~~~~
      因為呢個DAY TOUR一早訂左~~~~所以一定要去~~~
      呢間早餐真係唔錯~~~~
      我4月頭...也決定了不去...真係因為人地都唔俾簽證我.....同埋去到都得個驚字...聽講D景點都唔開....我都明你既唔開心...因為我都無得去嗚嗚
      名牌係中文同葡文

      刪除
  5. 啲相咁靚,你......係咪去咗越南架?同我所認識嘅係兩個世界.
    最尾幅早餐相麥公子勁搶鏡,同你好大對比.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係租啱左間酒店je~~
      雖然我認同你既觀點,但係你應該專注公子既帥氣!(你又真係唔驚我嬲架喎~XXD)

      刪除
    2. 你賣點喺第2樹嘛,同埋,你的帥,無人可比.

      刪除
  6. 酒店好大又靚、早餐又好多野食.......正呀、仲有妳.....哈哈
    希望35後妳的日本之旅可以成行......

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀真係唔錯!咁我梗係正啦真係唔係我讚自己XXXD
      無架喇~~~

      刪除
  7. 我都試過痾完瞓唔返🤣
    頂!睇完你隻蚊,我又遇返同我住咗差不多一星期嘅蚊啦!好在天氣凍,只在瞓覺時轟咗我一次⋯⋯ 我都好想打死佢!🤬
    頂你!睇晒你費up長文,我以為你真係中希mix,心諗又一啲都唔似⋯⋯頂頂頂!
    你的九州之旅看來凍過水?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你話咪嬲喇!仲早架嘛!
      同一隻蚊,嗡左我3晚都捉唔X到佢呀,你話嬲唔嬲
      中希混血兒呢個笑話我記左10幾年XXXD
      係已經凍到入左冰河

      刪除
  8. 你公司可以燒野食??
    如果冇網紋可能真係分唔到...
    你名牌有加埋tiffany?咁咪好長...
    呢樣真係唔知,希臘血統,有葡國籍,住過法國,mix到咁都幾難得😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有一個月,希望日本政策有變

      刪除
    2. 焗爐烤呀XXXD
      成個天空之鏡咁
      無加呀XXD
      外國大把人係咁,只係我唔係XXXD

      刪除
    3. 無啦,我自我放棄左架喇~
      因為呢個時勢去都硬係就住就住,算啦~

      刪除
  9. 有無你個名牌可以睇下呀﹖@@

    回覆刪除