2016年8月1日 星期一

南美洲4國新奇探險之旅2016-02-22第十天(晴天及後轉陰)

今日星期一唔算實在太多野做...只係全部都麻煩野je~妮妲逐漸接近澳門...好彩頭先放工無雨落!!放工路經7-11買左少少少少少............都係哥句...一係全日放...一係全日番工..唔好留半日蘇州屎要掃......星期五真係古蠱~人地放左工先死機既~好乖呀~~~夜晚食左enjoy deli個冬蔭功湯米~~~星期六一早番左大陸搞d野~中午食左金麗華哥間灆泰國餐...坐低好彩記得呢間有asia miles儲~正~下午同媽媽一齊睇冰河世紀:隕石撞地球...我笑到前面個男人都望番轉頭望我.......然後到最後我竟然bit左兩滴眼淚........................................夜晚食左銀河間潮州百樂....最難食係個反沙芋!!!星期日上午食左牛仔屋~佢個豬扒蘿蔔撈米加咖哩真係好誘人~~(但今日牛雜麻麻!)....去左參見一包~~~~邊位係一包?!就係大比同學隻貓貓~~~~~~勁可愛~~~~睇左佢d相好耐~~終於見到真貓~好可愛~~~~~夜晚食左天潮~(一係唔食..一係一連兩晚食潮州野..問你驚未?)



2016-02-22
Day 10(玻利維亞,烏尤尼 Bolivia,Uyuni->玻利維亞,拉巴斯 Bolivia,La Paz->智利,聖地牙哥 Chile,Santiago)

早晨~起身出街搵早餐食~(其實酒店有包~不過呢...我地噚日經過餐廳時見到佢杯橙汁係螢光橙色....怕怕)..揀左呢間~






呢份早餐30Bs.=34.2hkd...抵唔抵見人見智~我覺得ok~因為d味好正常幾好味~右邊哥杯係蕉汁~幾好味~




食飽番酒店搞掂埋d行李就落樓下喇~因為叫左的士車我地去機場~(大約40Bs.=45.6hkd)...終於都離開喇~其實我有少少開心~一黎已實現夢想~二黎想快d離開呢個有d落後有d污糟同埋有d無啖好食既地方~




其實都幾快下到...大約10分鐘左右~咦...望下佢d字...原來佢係國際機場黎架?!?!?!?!我依家先睇到~




本身班機11點飛既....出發前航空公司send左e-mail俾我地話delay個半鐘左右先飛......嚇到賴屎....因為我地呢程淨係買左Amaszonas由Uyuni番首都La Paz...另一程機我地係買左另一間航空公司接駁(已預留3小時轉機).....幾驚delay左會接唔到呀...好彩如果手快腳快都應該接到另一班既~去到機場.......成個counter一個人都無.......................好彩呢個機場咁細....估唔到佢會有wifi咋...............如果唔係d時間會過得仲慢~班機改左12:30飛....到最後.....個counter 12:00仲未有人.....呢個係咪一個騙局???????到左12:10....終於有架車車哂Amaszonas d員工一齊番工...見佢氣急敗壞咁衝入黎...好明顯係一齊遲到...........................(睇得出想曬冧所以行李重量方面有手鬆到)




其實個機場超細....我地寄完行李過海關檢查行李..佢話唔俾我地過...要去5步之隔既information counter度俾離境稅......機票咁貴都無包埋架?!好心要俾就岩岩check完in同我地講埋啦...成機人又要行番去俾錢.........(呢度做野真係奇奇怪怪...)...位位11Bs.=12.5hkd......俾低錢先準入閘




你又吹佢唔脹喎...佢又準時起飛喎...(因為又係超細機..得10鬆人左右..隻機係2-2坐法)....好啦~~~拜拜~~~~~~我應該暫時都唔會想再黎架喇~~~~除非改善左住宿市面馬路同食物啦~~~~~~我知你好唔捨得我架喇~~~~~臨走都俾我睇到陰天的天空之鏡~~~~~~~~~(明明今朝仲係勁曬~~)




再飛遠d鹽田就無水反射唔到了~~拜拜~~~我地係搭Z8311號航班...係12:30由烏尤尼(Uyuni)飛去首都拉巴斯(La Paz)





hi~La Paz~大約40分鐘就到~




攞左行李又要再跑去寄行李~~~~




寄左行李仲有少少少少少時間...我同毛寶去左check in counter對面既一個小小郵政counter問下佢有無其他郵票...點知極多款~~~~~如果儲郵票既可以係呢度買~買完會合阿Sam同大比去換番d用淨既錢....我地唔換番美金喇..直接換做我地下一個目的地既錢~~~費事煩~




見差唔多時間就排隊去過海關....吸完謢照就檢查行李...都檢查得幾仔細....佢見我地用葡國謢照同我地講葡文...然後我當然係唔識啦...之後係咁意睇睇就放我地走~正式出境了!




入左去坐低先發現...係喎...我地仲未食中午飯喎~就係閘口旁邊既cafe叫個類似咖哩角既物體食...點知原來個餡係芝士~幾正~




我地乘搭LAN Airline既LA969航班由玻利維亞拉巴斯飛去智利首都聖地牙哥(Chile,Santiago)!!!!!去一個全新既國度呀~~興奮無~拜~La Paz~好彩番到黎無高反~






一上機就派朱古力~(不過勁甜).....隻機算幾新~3-3坐法




填入境表~勁大張




明明買機票時係話直飛的...但無啦啦飛左個幾鐘度叫哂全部人落機!!!!!但又唔係聖地牙哥...過左海關只知黎到智利..但唔知邊度!!!!!奇怪!(其實我到依家我都唔知我地去左邊)




然後要我地等行李...攞番之後要過海關...俾海關睇完之後佢就會幫你收番行李....你就會得到呢塊Transit牌.......又過多次隨身行李安檢...去番另一個閘口登機....................(唔通佢信唔過玻利維亞d安檢?)......delay左小小再上番同一隻機..............................................................




一起飛就已經日落哂....我以為佢會派熱食飯餐..點知......




終於係夜晚既23:10到左聖地牙哥喇!!!!好攰呀成日都係搭飛機~~




我地呢晚訂左間同機場好近既酒店~因為知夜到....費事出市區...我地訂左Hilton Garden Inn Santiago Airport...地址:Americo Vespucio Ave 1292, Pudahuel, Santiago, Region, Metropolitanna, 9020000 Chile.....雖然話近酒店..但唔係近到可以用腳黎行的~我地去排隊搭的士...司機睇完地址叫我地落車指手劃腳....完全唔知佢講咩.....佢淨係識西班牙文.....唔識英文...佢後尾搵個機場指揮交通既職員過黎同我地講....點知都係完全唔識英文(點解呢個咁發達同先進既首都d人識既英文比玻利維亞既烏尤尼還要少既?!).....佢見我地完全唔知佢講咩先死死地氣車我地去...我地以為因為太近佢先唔想車我地去..點知....坐左成10幾分鐘車喎!呢程車都唔平...成$10,000CLP=113.1hkd(匯率聽日先講~)......唔係按錶收架..司機自己講個數...算囉~黎到就好~



幾靚架~~~~~間房又夠大~~~~終於番到黎大城市既酒店喇~~~~呢晚book左四人房~~~£105=1,260hkd(不包早餐)...每人才315hkd!!!!!!!!!!!點解之前俾差唔多既錢但要住x毛酒店?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?呢間酒店超舒服!!哥晚訓得超級好!!床超好訓!!!!!





智利的插頭長這樣~我第一次見呢種插頭~其實兩腳圓插都插到的~呢晚無食晚餐..就係得機上哥幾條餅~我地完玻利維亞..自覺瘦了不少~同埋黎到智利我就覺得好開心~即係代表餘下旅程都唔需要再適應高山反應了~~~








到達智利~
下一篇要暫時讓一讓位俾公子香港篇~
要期待南美blog唷~~~~~~~~~~~~~



2016/08/01的開心事:
可以出blog是我今天最開心的事~



報時:距離"七公子"帥帥出使東京之旅2016仲有---60日~
報時:距離冰島環島自駕遊之旅2016仲有---96日~~~~~~
報時:距離合家歡台北聖誕之旅2016仲有---150日~
公子東京之旅仲有兩個月咋!!
我仲有大約3個月就可以重返冰島美人既懷抱喇!!!!!
好開心呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

42 則留言:

  1. 咁快就完成左天空之窗旅程......

    回覆刪除
    回覆
    1. 寫錯左字添:應該係天空之鏡才岩.......hehehe

      刪除
    2. 係呀~點呀有無唔捨得呀~

      刪除
    3. 唔緊要我睇得明咪得囉~~

      刪除
  2. 嘩﹗個國際機場黎點睇都吾似,回到現代城市終於都可以瞓得好及沖番個靚涼,個粒朱古力我食過,是朋友仔在馬達加斯加帶回給我,因為粒朱古力有我個名BON BON,我好多朋友都是這樣叫我的﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~真係幾搞笑既~
      下~~~你朋友仔去過馬達加斯加~~~利害呀~~~
      係喎~~bonbon喎~~~~一定係同你一樣咁甜架喇~~~~

      刪除
  3. 好友★。゚☾八號風球喇喂☁¨*☆甜夢安睡♦・゚✬

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友☁*`♦早晨&午安好☀・゚☼
      香港落左八號風球了,不過還風還雨囉

      刪除
    2. 其實澳門都幾大風~不過都係無掛8號~

      刪除
  4. 這些落地區, 去完都會身體差少少咖, 所以真要養好身子才好去.

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係.....無野食得黎d地方又污糟~~~

      刪除
  5. YEAH YEAH ! 期待香港篇呀 !
    我都完左個旅行 ~ 今次去華欣自駕遊好開心 ~ 好休閒好度假FEEL
    係曼谷果1日半就攰到癲 ~ 令到我依家好鍾意度假FEEL既旅行呀 ! HAHA

    回覆刪除
    回覆
    1. 我出左喇~超乖~
      係呀我覺得去完自駕遊之後真係番唔到轉頭~好開心好舒服~~~又去得多地方~(重點係我唔識揸車~)
      咁可能下一個旅行都係悠悠閒哥種~~~~

      刪除
  6. 小t, 妳今日係全日定半日呢? 香港12點幾落波, 有啲工可以放全日呀
    咦, 南美啲機真係無啦啦delay喎, 好在趕得切咋!
    終於有靚酒店住, 感動

    回覆刪除
    回覆
    1. venus..我地好慘呀....澳門全程3號波咋...........我諗住佢半夜實掛...點知起身見到...仲係3號?!我知我地大勢已去..起身乖乖番工~(香港有李氏力場..我地有賭牆嘛~)
      係哥架咋!!好彩預鬆左時間轉機咋!!
      一入房哥刻我大叫:咁先係旅行架嘛!!!!!!!

      刪除
  7. 可以睇你個blog都係我最開心的事 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 野~好衰架~依家d blog友把口咁甜既~

      刪除
  8. 智利的插頭,我都係第一次見呢D插頭.

    回覆刪除
  9. 玻國除咗塊鏡又真係唔吸引,但呢度又真係一生人要去一次嘅地方!
    嘩,機場,仲係international,真係睇佢唔出
    好囉,返去文明都市,酒店靚晒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 又唔可以咁講既~因為我都無去過佢其他地方~其實佢個國家好大架~我見d朋友去首都d酒店幾靚~不過我提唔起勁再去~

      刪除
  10. 玻國除咗塊鏡又真係唔吸引,但呢度又真係一生人要去一次嘅地方!
    嘩,機場,仲係international,真係睇佢唔出
    好囉,返去文明都市,酒店靚晒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 最估佢唔到...係有wifi~好彩咋..唔係會超悶~
      簡直係舒服哂~

      刪除
  11. 咁就完咗天空之鏡,玻利維亞如果冇天空之鏡真係去唔去都罷......以前一聽玻利維亞剩係知空氣稀薄易高山症(足球隊主場威力出哂名),你去到反而冇事?
    見到呢間酒店,真係恍如隔世,真係返嚟囉,返嚟城市囉,係我可能會流眼淚
    香港公子篇寫長啲寫多啲,可以加個外傳貞公子篇就更好

    回覆刪除
    回覆
    1. 又唔可以咁講既~因為我都無去過佢其他地方~其實佢個國家好大架~我見d朋友去首都d酒店幾靚~.....因為我係秘魯已經適應了~所以反而去到玻利維亞無事lu~
      我哥刻推開房門其實幾感動..因為環境真係好舒適!!!可以訓得好安心!!
      睬你有味..你有無諗下其他讀者感受?怪叔叔

      刪除
  12. 生活左咁多日落後國度,呢一晚會零舍珍惜架!
    香港篇?真係要睇吓先~

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯呀!!!!!超舒服呀~~~~~~
      唉~我地去哥d都係普通遊客野je~

      刪除
  13. 我也覺得那裡無啖好食。
    去南美,學定西班牙語好似會好D喎!

    回覆刪除
  14. 段留言唔見咗@@
    再打一次,只簡單講重點,香港公子篇寫長啲多啲相,可以再加篇外傳貞公子篇就最好不過.

    回覆刪除
  15. 以平時你地食量計,飛機上那兩塊餅真係唔夠攝牙罅,瘦咗都正常...
    X毛酒店似乎令你到依家仲印象難忙喎XXXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦....瘦哂呀大佬!!
      無錯...我有時做做下野都諗起....

      刪除