2016年3月16日 星期三

小查理美食

喂喂~~~我呀~~~我噚晚9點幾就番到屋企喇~~~完左我地呢個32日既旅行(暫時最長時間).....呢個旅程真係有驚險...有笑位...有感動...有驚嘆~~~~~~我覺得呢個旅程算係幾順利啦~以第一次去南美黎講~~~~超額完成~有好多意想不到既位~~之後寫blog再同大家分享分享一下下~~~(我覺得都幾精彩...睇左好多之前未見過既野~)我去完呢個旅行黑左超多~~~~~係曬傷左個鼻囉...有同事安慰我:因為你個鼻生得高呀......但Chlo子說:你黑到好唔均勻..好似好污糟呀(頂你.......................)......但成段野我其實係想表達:我~回~來~了~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~出走一個月的感覺..真開心~



之前約左Diana食飯~佢帶左我黎小查理美食食飯~有邊個估到...個名叫小查理....但佢係食小炒先得架~~~~~地址:澳門觀音堂街21號新益花園地下D舖...電話:2851 9973...都幾乾淨企理既d地方~




芹香木耳 $42...超勁大碟~味也調得不錯~




脆皮大腸 $58......好難得有人陪我食炸大腸~~仲要係女仔~開心~~~估唔到佢以呢個形狀出場~~我覺得個幾好味~




椒鹽鮮魷 $62.......好味但好細碟~反差好大~~~~如果以呢個量但呢個價錢就好貴!




0者0者牛柳粒 $78.....幾有鑊氣~~又好反差大~好大煲~~




馬拉盞0者0者芥蘭 $48..我地都唔知點解會叫左兩個0者0者既菜式~~~其實我幾鐘意叫呢味餸~呢個又係好味~~而且極抵食~~重點係我地兩個真係食哂5個餸仲要叫左個白飯~




多謝你成日介紹同埋同我一齊去試好味的~




佢仲送左好多手信俾我~~~意大利來的朱古力~




我好鐘意好鐘意好鐘意既磁石呀~~~~~(因為很重要..所以要連續說3次~).....真係好靚~




可愛的烏龜小擺設~




仲要請我食當時很hitdo的minions tic tac~~多謝~








我覺得我好強呀~
我搭左28個鐘機先番到黎...
噚晚9點幾先番到屋企..
但我今日又爬起身番工喇~
好叻叻~~~~~~~~~~~~~~~~~
不過我呢個禮拜都唔會寫blog住lu~
因為要執下個gip~加埋想抖下~調息下時差同番工心情~
下個禮拜全面回歸~~~~~~
我都好掛住我自己~(你講緊咩呀?)



2016/03/16的開心事:
最開心係聽到個個同事都話:你終於都番黎喇~~
聽到人咁講..證明我去左個長旅行~
去長旅行真係好開心~~~~
最開心係...一去完旅行番黎..
就出糧~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



報時:距離日本大阪之旅2016仲有---58日~
報時:距離"七公子"帥帥出使東京之旅2016仲有---198日~
咦~係時候望下大阪個行程喇喎~
希望我到時已經變番白白豬啦~

55 則留言:

  1. 嘩﹗一睇你咁寫就知你今次旅程幾咁開心啦﹗

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我有呀~不過我賤骨頭星期日訓唔著之嘛~

      刪除
  3. 辛苦的行程...
    大家見妳平安回來,放心哂
    香港每天都報世紀病疾...好得人驚!!

    回覆刪除
  4. 小t, 32日真係好誇呀, 我冇可能一次過出走咁長時間呀, 好羨慕妳份工可以俾到咁長假期 :)
    我咪一樣, 南美啲太陽真係..唉..總之曬到南美色啦, 我番咗香港成個月, 日日好勤力搽美白都未白得番去旅行前咁呀!
    我見到"好污糟"呢幾個字笑咗, 妳呢個朋友夠真心, 佢係講緊老實話! 因為我剛番到香港嗰時呢, 次次望親自己對手就有"好污糟"嘅感覺。尤其係手指, 可能手指冇搽防曬, 所以特別燶, 但我當時冇為意係曬燶咗, 以為手指搞乜整到咁污糟, 走去洗手囉 >.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~但我放哂今年D假~~HEHE~~之後睇住同事們開心~
      阿根廷還好啦~係玻利維亞真係曬到傷左...好可憐豬呀
      我知~但俾人話曬到好污糟我都係第一次聽~~~對手我都好黑呀!!!

      刪除
  5. 打咗長留言, 留多句歡迎歸來先, 驚轉頭段長留言會跌落垃圾筒^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝:D
      我發現一留長d就會唔見左

      刪除
  6. welcome back~~等緊你返黎好耐喇~~
    好期待你個遊記, 見到你咁累都寫BLOG... 我要學效下你先得!!

    之前我聽收音機有個人用十萬蚊去左南美流浪兩年. 佢講到南美好似好正, 好期待你個遊記呀!!

    黑左好快白返架喇~唔洗驚~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝:D
      我都係番黎寫左一篇咋~我越黎越懶~~~~
      華!!兩年好長時間....我諗我頂唔順.......................
      真既?!唔好呃我呀..我真係好黑呀

      刪除
  7. 喂小T,有無買返件黑T著吓襯返自己呀?wakaka~
    期待你南美經歷,等我懷念一番都好

    回覆刪除
    回覆
    1. 野~~~~笑人既~~~~~
      hehehe~~唔知我幾時出到呢~~~

      刪除
  8. 好友★。゚♦我都早去瞓覺喇☁☾晚安☆・゚✬

    回覆刪除
    回覆
    1. ╓────╖安安
      ║─╓╖─║
      ║╙──╜║º°¨ʚïɞ
      ╙─╖╓─╜
      ╓─╜╙─╖°¨ƸӜƷ
      ╙─╖╓─╜
      ──╙╜*✿.•*¨❀
      ∵♣♧♣∴•ೋ∵♣♧♣∴忙碌中呢
      好友♦・゚☼早晨&午安喇喂*☁`☀

      刪除
    2. ☁☾好友★。゚♦晚安☆・゚✬

      刪除
    3. 我有一晚太濕訓得唔好~

      刪除
  9. 脆皮大腸造型好似乳豬HAHAHAHAHAHA!!!
    期待南美遊記!!!!!!!我都好想去南美!!!!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~炸得夠脆夠好味~~~~~
      我會努力的~~~~~~

      刪除
  10. 為何唔見左我個回覆咖? 噢...

    內容主要係講呢, 掛住你, 你好好休息, 保重身體, 慢慢才出BLOG吧! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔知點解如果一留得太長就會唔見左...奇怪...

      刪除
  11. 咋一聲又返黎啦,其實你間公司都幾足人手喎,員工行開咁耐都得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~因為我係小薯仔~唔太重要je~

      刪除
  12. 妳終於回來啦!好掛著妳呀,好好休息先。

    回覆刪除
  13. hihi小T,
    想問返關於冰島果篇BLOG問題,請問可唔可以SHARE雪褲條LINK? 因為上淘寶見D COMMENTS好參差, 覺得你地著得好好睇呀^^

    回覆刪除
    回覆
    1. er.......我又真係唔知喎~~~~~~
      我要問番買既填友~~~~我再覆你丫~~~我都唔知佢地有無keep低添~

      刪除
    2. oh....ThanksThaks...唔該晒...麻煩晒你呀
      btw, 我又重溫你兩次冰島遊記, 太吸引^^

      刪除
    3. 毛寶send左俾我喇你參考下啦,睇下啱唔啱你~
      http://m.intl.taobao.com/detail/detail.html?id=42539157090&cpp=1&ut_sk=1.VKU0zE%2FkHeMDAJ0YqBA%2Br9J2_12278902_1423563191934.Copy.Page_ShareItem
      係幾舒服既不過只能著一次,哈哈

      刪除
  14. welcome back!
    我覺得咁樣嘅炸大腸最好食~~~~

    回覆刪除
  15. 勤力敷多幾塊mask好快無事㗎啦XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 最弊我唔full得呀~因為我塊面會敏感~

      刪除
  16. 返黎喇,好掛住你呀!好好玩就好喇,休息夠就寫野啦喂!

    回覆刪除
  17. 2條友食咁多o野.~~~~~~~~~~~~~ @_@
    32日長假, 勁羨慕啦~ 等睇blog

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~~係囉可~~~又食得哂喎~
      好啦我會努力架喇~

      刪除
  18. 「我去完呢個旅行黑左超多~~~~~係曬傷左個鼻囉...」(好想看相喎~~~)
    烏龜小擺設超可愛。
    搭左28個鐘機,超級慘囉~~~

    回覆刪除
  19. Welcome back baby !!
    辛苦哂啦 一返到黎就即刻返工同打blog
    之後好好休息下!
    好期待你之後既分享:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝:D
      我又幾乖呀可~~~
      好啦~我會努力啦~~

      刪除
  20. welcome back ~
    等緊你既blog 呀~😄

    回覆刪除
  21. 黑到好唔均勻咁大镬,不過你天生麗質唔怕啦,好快白返~~~

    回覆刪除
  22. Welcome back有無掛住我們呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗有啦~~~大家有無想我呢唔知~~~~

      刪除
  23. Welcome back!繼續寫多d開心blog畀我哋睇!(=^・^=)
    個脆皮大腸好似好特別,好想吃啊!⊙_⊙

    回覆刪除
  24. 你好 ~
    我search 冰島資料時, 睇到你個Blog, 秋季的冰島實在太靓喇 ~

    上年2015 農曆新年二月尾三月初, 我都去咗秘魯及玻利維亞,
    不過, 我只去咗十六日, 好短時間咋 ~

    勁羨慕你可以放到個多月長假去南美~
    不過, haha ... 你小心喔, 去南美係會令人"上癮" 0架, wakaka ~~

    我上次去完玻利維亞返0黎, 都係曬到傷0左,
    尤其係手指和頭頂呢d 鬼鼠位, 當時我都係無為意係曬燶咗,
    仲以為係又盬湖又沙漠環境, 只係覺得d 手指好污糟, 又乾 ~

    其實當時0向南美, 都真係唔多覺得自己曬黑咗,
    點知一返到0黎香港機場, 趁等行李期間時去下洗手間,
    一照塊鏡, oh ... my god, 發覺自己變0左一個又黃又黑又乾0既"村姑" ~
    連我第二日返到公司, 我個boss 以為我去0左非洲~

    我都好想快D 睇到你的南美之行,因為想下年 plan再去多次南美的其他國家~
    幾時會有你南美遊記?
    你有沒有 facebook ? 可以 add 你嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好唷~
      係呀~冰島實在太靚喇~~~6月去哥次已經好靚~~~點知呢次秋天仲靚~
      咦~~你同我都叻叻喎~揀左天空之鏡既雨季去~~~~我無個幾月~32日je~
      不過暫時都唔再有咁多假去到lu~
      係呀....玻利維亞係曬得我最黑架囉..好恐怖..唔知係咪鏡面反光呢??
      我係南美已經覺得自己好黑.....番到黎又俾同事笑...
      下~你就好啦~又可以去南美~~~~~~~~~我覺得阿根廷真係唔錯喎~~~~
      我仲未排完相呀~~~~~希望我快d排好相出得街啦~
      呀~~有時可能你個留言太長個blog出唔到咋~唔使擔憂~~~
      你打我個名tiffany lei搵下我啦~

      刪除