2014年6月30日 星期一

孖八-二零一四年二月

hello~我回來了~~巧耐無見~有無掛字我先~~kaka~今日番工都幾多野做~不過就從容地面對啦~無計~~~星期五:凌晨00:45落船...番到屋企點幾~訓醒去左食文哥...點知我地叫4樣野佢可以黎錯4樣...叫凍檸賓黎左凍利賓納(呢個係錯得最少)..叫熱菊蜜黎左凍檸蜜..叫煎蛋牛尾湯米黎左煎蛋牛尾湯通..叫雞扒炒丁黎左餐蛋炒丁....呆了->睇異空戰士~唔錯~好睇過羅馬浴場2好多~~...->夜晚在家吃..頭好痛...可能休息唔夠~七點半就上床訓...星期六:蓮勝咖啡->夜晚食左李家韓燒->去埋小泉飲野傾計....星期日:祖兒->特登唔食咁飽~再去黑沙食串燒~~燒雞翼魚蛋香腸蟹柳冬菇粟米~好味~..->去埋龍爪角條小徑行左陣..點知偷聽有個釣魚叔叔話:就黎落雨...於是即走~好彩走得快~~~...->海榮上海菜->御滿堂甜品~~~



新年既時候上左去朗公子屋企~~探下孖八~~點知哥次我地太多人上去~~佢怕醜收自己係梳化底~~扮野~~明明次次上黎都同我地玩到癲哂~





我發現d貓仔冬天時都好鐘意痴住電視的~~~原因不外乎係暖啦~~~但係你使唔使訓到咁冧呀~~~~




wakakakaka~我勁愛呢張......超八卦~~~成個身登到超行咁望出面~~~~唔知有咩咁好睇呢~~




孖八個fd初八呀~~某日我地去左探佢~我地成日笑佢個肚有六舊腹肌的(d毛既紋~)...哈哈~~




跟佢佢哥日應該有d唔舒服....佢主人狂搞佢....跟住就俾我影低佢呢個咁狂野發惡既樣喇~~~wow~~~~




探完初八我地去左食tree cafe~食左個鹽味焦糖蛋糕....唔~~好好味呀~~~~




仲試左佢新的栗子窩夫~我都係鐘意食雜莓多d~







今次去日本真係好好好好好好好好開心呀~~~

食左好多野~~~
買野都有收獲~~
我去哥幾日東京有地方落暴雨...仲要落雹!!!
不過我去既咩事都無~
係咁意落過下雨咋~
感恩~
出完馬來西亞遊記我會出日本遊記架喇~~
(但我唔知幾時出到馬拉遊記~~希望下個禮拜啦~~哈哈~)
無租wifi係十分明智的~
因為.....我真係睇完google map就識行~~
我連書既地圖都無睇過~
今次都有開心搞笑野~
好想快d同大家分享一下下~~~



2014/06/30的開心事:

今日做錯野~不過開心既係好快搵到個客番黎~
搞掂番~我已經好開心~



報時:距離沖繩陽光海灘海鮮自駕遊之旅2014仲有---88日~

去完旅行番黎突然間由98日變左做88日喇~~
好快呢~~
不過去完東京可以專心的plan沖繩了~~

35 則留言:

  1. 快d出日本篇啦~~^^~~ 初八係乜水?

    回覆刪除
    回覆
    1. 要出左馬拉先架~~
      初八你都唔識~~我whatsapp你知~

      刪除
  2. 梗係掛住你啦,條頸都長咗啦
    好喇,玩完返嚟,好快d出馬拉遊記喇,你知你d粉絲(即係我)有幾咁like你d遊記啦
    叫四樣錯四樣,好難接受,有咩解釋先,有無為表歉意俾返個discount 先
    孖八,你好正呀^^,阿初八,乜咁惡呀.........

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~我有好乖影左好多相番黎架~~
      野~~~知喇~~~~我好乖呀噚日已經開始寫緊馬拉喇~~應該好快出架喇~~
      佢話唔好意思...比較忙喎...(但計埋我地得3檯人....)
      孖八仲係小朋友~~~岩岩一歲~~
      哈哈~~因為初八係大哥哥~(其實因為佢哥日唔舒服~)

      刪除
  3. 好心急睇你的日本篇... :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好心急想出日本呀~~~不過要出左馬拉先~~

      刪除
  4. 咁快出POST架,我仲未回魂~~
    沖繩只PLAN好大約去邊,好多靚民宿已經無房喇

    回覆刪除
    回覆
    1. wakakak~我早過你番到屋企架嘛~~~
      係喎~你幾時去呀??

      刪除
  5. 好掛住你呀 hehehe
    好想快d睇日本blog hahaha
    今日ot到八點半 好眼訓仔呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 野~~好衰架~~人地成日同你傾計都仲好咁掛住人既~~~
      我都好想快d出呀~~~不過都係要出馬拉先~~
      咁慘既?!?!?近排成日都ot既

      刪除
  6. 掛呀、有冇禮物呀~~~~哈哈哈
    緊係又頭痛啦、返嚟未休息好、又去飲飲食食

    回覆刪除
    回覆
    1. waakakka~你過黎澳門攞啦~~
      哈哈~都係呀....我覺得我休息得唔夠...去日本又日日都咁夜訓~

      刪除
  7. Hi 小丅!我現在係星加坡旅行中,明夭返香港喇!在吉隆坡同星加坡都不停咁食同買!嘩小丅去完日本都不停止咁食劲!大家都好掛住妳架!但妳又頭痛!是否食得太多野呀!快d好香喇!!!

    回覆刪除
  8. 我有掛字妳啊!

    點解唔睇變形金剛啊?我睇咗,我覺得好抵睇囉

    其實我想日本游記多D,不過係純粹因為我掛字日本

    回覆刪除
    回覆
    1. 野~~~好衰架~~掛人地到講出口既~~~
      查實諗住上個星期六睇架~不過無哂飛咋~~
      哈哈~~~我都好想快d出~~~但係我都係要出左馬拉先~~

      刪除
  9. 無左你個開心果, 我無文睇, 又真係有少少失落呀, 你回來就好了,

    只是你常常頭痛, 擔心你呀, 祝願你快快無頭痛, 開開心心,

    回覆刪除
    回覆
    1. wakakaka~我回來了~~我會努力的寫文~~~
      無事喇~哥幾日休息番多d~無事~

      刪除
  10. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  11. 番黎嗱,好掛住你呢!
    休息夠就好開工囉,靚女!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀回來了~~
      放心~~我噚晚已經開始寫緊第一篇既馬拉喇~~應該不日推出喇~~

      刪除
  12. 呢次好似去咗好耐咁......
    你好叻呀,冇租wifi,你好叻呀,唔睇地圖都曉行

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咩???!?!我覺得過得好快~~~
      係真心讚?

      刪除
  13. 哈哈哈,文哥還在發夢中!
    栗子窩夫,睇落好正喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔關文哥事架~~~~係佢個伙計咋~~
      都唔錯好食架~~

      刪除
  14. 返左尼啦!梗有掛住你同毛寶啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝~~~番左喇~~不過懶左幾日無寫blog咋~~

      刪除
  15. 我有好幾天入不到Google 呀
    *゚゚☀早晨+黃昏好*゚゚☁*大家都天天開心萬事得

    回覆刪除
  16. 窩都有好掛字妮娃~~~~~~~~~~~

    回覆刪除
  17. 不如你出左日本先啦~~我好想睇呀~

    回覆刪除