2022年10月9日 星期日

全新飛行體驗法國布列塔尼自駕遊之旅2019-11-26第三天Part 4(又陰又晴又毛毛雨)

9月13日…長週末後番工…好彩唔算極緻多野做…我心感安慰…9月14日.....今日全日有得坐~算幾好~D客又乖~我心情又靚~喜歡~…..9月15日…又係坐成日~(坐係度做野咁解…唔係無野做)…….9月16日…好鬼多野做~~放左工衝去換戲飛~~同左朗公子食12春…睇子華飯氣攻心~好睇~…..9月17日…中午驗完核酸無啦啦落雨..去左MGM食海南雞飯…然後一系列行街….夜晚食盛焰~….9月18日….中午食shake shack~然後去睇命懸2000呎..都幾緊張~去探臭蜆~夜晚去左同屋企人食海鮮~……9月19日…心情愉快的工作天~全日都無餓過~…….9月20日…..今日番工有兩個客一入黎就叫我哥哥..喂!!XXXD……9月21日…放工參加毛寶七公生日會…9月22日…勁開心呢日軚泰買左肥仔記俾我做早餐~~……9月23日..好開心今日番有得番早~~放工去左食海灣…之後去taste~飲喜茶~夜晚毛寶幫我剪髮….9月24日…早上拜老豆..中午同媽媽食風雅廚…夜晚開臭蜆兩歲生日會~~…..9月25日….中午試左間新開既法式小餐館…但…好難食XXXD….下午去威尼斯人買野~~夜晚在家吃外賣~~…..9月26日…番工幾好~~老闆放假~~……9月27日…茅乜特別…心情等放假中~~~~….9月28日…好開心~攞左兩日假連埋國慶重陽連放7日~~放工毛寶爸請食海鮮餐~~…..9月29日…有人生日呀~~~中午食左味賞..然後去熊貓館探熊貓仔XXXD…再去探蜆豬子~…夜晚食鮨玥….9月30日…好開心朗公子下午都放假..約埋中午一齊去食cheesecake factory….再去睇雞兔聯盟~再去蜆豬子屋企晚飯…阿Sam整既關東煮同牛肉麵都好好味~~但呢日勁大雨….好彩去邊都有相連停車場~….10月1日..中午去左食奈和美….諗住食完去超級市場買少少野…點知又落勁大雨…..夜晚痴痴貢….10月2日…中午食上河内~下午去揾臭蜆~夜晚揾臭蜆陪我地食外賣~….10月3日…同3個老小孩去飲靚茶~試左品粵軒~然後去用消費卡買玩具~夜晚在家叫外賣~~……10月4日….中午約左皮皮企鵝卡夫卡~然後去探臭蜆~…夜晚痴痴貢~…..10月5日…中午去左食Terra~然後去左行凍肉舖..夜晚叫外賣~~….10月6日...國慶長假期番工工作量又算還好喎~不過今朝一起身個頭就好痛~呆下呆下又一日~......10月7日....放工即衝食味藏~開心~~終於秋刀魚開季~~好好味~~…10月8日…中午食左comma~然後開始血拼XXXD…又gorilla又褲又超級市場…買買買!!….夜晚痴痴貢~……10月9日…中午食toff...然後探臭蜆~夜晚叫外賣~下周番一日就上四日堂~然後放生日假~我當我自己放半個月XXXXXD





2019/11/26
Day 3---Part 4(法國,布列塔尼,迪納爾 France,Bretagne,Dinard->Lannion)

行完海岸區~我地揸車番酒店附近泊低~泊好車天都黑囉~





仲記路記得上上文提要(XXXXXD年份有D久遠XXXXXXXD).....我地酒店check in時...個酒店職員問我地:Do you like crab既?....令我地興奮左好一陣子~好~去下先~仲話當地好出名~好驚無位呀~



間餐廳同酒店唔係好遠~我記得係10分鐘內既路程~慢慢行過去先~行到餐廳未開~開7點~唯有周圍行下~



經過一間超級市場入去望下~



我對呢種腸仔勁有興趣喎~點解我無買既???




罐頭魚真係買左好多~都係唔好喇好重~



附近D舖頭已經全部都關門XXXXD無野好行圍住餐廳行個圈~




好喇~等到7點....呢間Le Moulin Vert in Lannion終於都開~



一股勁衝入去~問我地有無訂位...我地話無...佢苦惱左一陣~然後俾位我地坐~今次掂喇~咁多人食~燈光昏昏暗~咁暗食蟹呀~





最後我地由頭揭到尾...由尾揭上頭...都唔見有海鮮盆.....最後發現...原來頭先幫我地check in既人問我地:Do you like crab??....原來係我地兩個誤會左...佢係問我地:Do you like crepe?XXXXXXXXD....



雖然擺左個大烏龍XXXD都要食既~好靚呀~水樽係燈塔~



叫左Dry Cider(12cl)...€3=26.4hkd~



叫左個Between land and sea.....€17.5=154hkd....咩都有啲啦睇名就......好大堆頭~食落......errrrrrr....唔係好岩我地心水....皮好淋好淋...入面D餡勁濕...但所有料又唔係好夾.....仲有pat好漏既白汁~(你睇下隔離仲有塊奇異果XXXXXD)



仲有叫左另一個我都唔就得係咩~(一人一個真係搞唔掂XXXD好大個~)




食左€38=334.4hkd...唔係貴~但唔係我杯茶~




頭先行街買左呢樣唯一既野就係俾神秘團友~









2022/10/09的開心事:
下周番一日就上四日堂~
然後放生日假~
我當我自己放半個月XXXXXD

15 則留言:

  1. 谂到可以放假超開心,預祝生日快樂

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家放假都無用~澳門成個死城咁;[

      刪除
  2. 大堆頭野永遠都係嘛嘛哋⋯⋯
    又準備不停講生日快樂啦😂 唔係喎,好似早排先同毛寶講完

    回覆刪除
    回覆
    1. 好濕碌碌...真係麻麻~
      呢兩個月既澳門人真係經歷好多

      刪除
  3. I haven't left a message for more than 6 months. When I use my iPhone to leave a message to others, my icon disappears. If I use a computer you guys can see my icon, but I don't know how to input Chinese using my computer.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁奇怪?!
      不過我都成日upload唔到相

      刪除
  4. Between land and sea 就係海陸食材炒埋一碟?
    講多次生日快樂!

    回覆刪除
  5. 最近有無新的旅行安排?

    回覆刪除
    回覆
    1. 心入面都有諗下既...但睇下澳門搞成點先~

      刪除
  6. 小T,你近來點呀?得知澳門近來有好人中了新冠?你沒事吧?

    回覆刪除
    回覆
    1. 上個禮拜中左~呢個禮拜都係休息中.....

      刪除