2020年3月14日 星期六

六公子峴港嘆世界之旅2019-04-05第二天Part3(晴天)

星期日....中午又上左屋企睇....買外賣食後....逐樣逐樣日本住宿..酒店..租車取消...因為澳門宣佈埋日本回澳需14日居家隔離.......算喇算喇~搞掂左之後覺得好攰又耍廢訓晏覺~夜晚回家吃.......星期一....今日有個講普通話既客同我講:你說話好好聽喔~........好鬼衰架讚人既.....星期二...突然決定幾時搬番去舊屋XXD好開心呀~我要用新野~~無得去旅行...我要當係屋企北歐風地渡假!!!嘆下午茶~煮靚早餐~.....星期三....凌晨又頭痛痛醒...起身食左止痛藥又訓唔番...個遊戲好難玩...成日都呆下呆下咁番工...放工行番暫居地時獎自己聽兩次日光......星期四...好開心呀訂左部咖啡機同抽濕機~~又窮喇~~~但咁窮下個月中有ot番又唔報名XXD咩je...要執屋丫嘛~~星期五...好開心..周五..約左毛寶買老麥番舊屋食~毛寶講左一句令我好安慰既說話:係呢度好舒服!!......令我一年既裝修之路個心得到慰藉~好想快啲搬番入去呀~~.......星期六....朝早去左找除甲醛尾數~又一洗如貧~中午去左食Padre....然後去左買香薰機去攞埋d床單~再去買清潔用品聽日清潔清潔一番~~~~夜晚痴痴貢~~



2019/04/05
Day 2---Part 3(越南,峴港 Vietnam,Da Nang)

上番車再次出發....家陣呢個時間外面係酷熱呀大佬~





我記得巴拿山去會安(Hội An)都應該超過1小時車程...因為我好似有呼呼入睡過XXXD~




大概...我估...係一個古城遊覽區~(唔該哂你既介紹XXXD)...有D賣當地特色既手信舖~







又有一間連鎖店喎!但我估唔到係你XXXD




頭一段路就係英愛帶住我地行既~




然後有行過廟橋(來遠橋)又叫日本橋.....呢個位好似有睇到入場券既物體...但極爆多人我都唔知佢點睇...仲有帶我地行下廣肇會館~








又有靚磚~





參觀完就自由活動一番~我地個One Day Tour阿英愛話本身係去一個指定地方包一杯越南咖啡~但我地想自己搵Cafe坐下~於是英愛話退哥杯咖啡錢我地自己去其他地方飲~毛寶一早搵左間去嘆嘆~仲帶我地行下D小巷穿黎插去(安全的...而且日光光猛~)....好勁呀~原來你除左可以做泰仔仲可以做越仔~






揀左呢間The Espresso Station...地址:28/2 Trần Hưng Đạo, Phường Minh An, Hội An, Quảng Nam, Vietnam





我無行過入佢室內唔知咩環境~但戶外位不錯~而且有D黃昏Feel無咁熱喇~







華~女車手呀~女華Dee呀~烈火戰車呀~好有型呀~XXXXXD...影哥時杯唔知架XXXXD因為個頭盔係隔離枱哥個人架~




黎越南之前已經知越南D Cafe好興飲椰子咖啡~雖然我平時飲齋啡~不過都要入鄉隨俗一番~




Coconut Coffee...55,000VND=22.4mop...平!好平!睇下佢描述先:Coconut cream blended with condensed milk and ice, topped with espresso....係幾清既隻味~不過我稍嫌佢椰味唔夠出~(你飲椰子咖啡都係想飲椰味je~如果唔係飲齋啡咪得囉~)





毛寶叫左Iced cube coffee.....55,000VND=22.4mop....查實毛寶家陣都係飲齋啡~唔知佢同我一樣搞咩XXXD....係平囉都係~口味我忘了~




Dark soul latte....55,000VND=22.4mop....黑munk munk咁係幾特別~但飲落其實同普通latte無分別~




華!好有型呀我!查實呢度都幾好拍~但咖啡口味我麻麻~








我又帥~公子s又帥~





我地都有多功能公子~XXXD




純飲咖啡~飲左330,000VND=134.2mop....每人廿幾蚊hehehaha大半個鐘~很可以~




飲完咖啡阿越仔又帶我地穿越特色小巷~








係要去食雞飯呀~不過行到去毛寶原先搵哥間唔見...但附近都有好幾間食雞飯的~好~試試看~我地搵左間最多人食既~眼看都係本地人~




我諗間野堅地道...因為只識越南文英文也不能溝通~相中睇凱公子同店員傾得頭頭是道咁~XXXXXD...都無相干~反正專賣雞飯...你同佢講要幾個好了XXXXD






雞飯每個35,000VND=14.2mop...份量唔算好大...但14.2mop算係好平...飯味正...雞係雞絲狀...鞋雞質地...但好有雞味~我覺得唔錯好食~有D瓜絲狀既沙律跟..(我忘了係咩瓜XXXD)...仲有個湯~






有個公子說:唉呀....我唔係太餓呀...有無人可以同我Share呀?....公子s:你咪自己食半個囉我要食一個呀.....我唔開名喇~呢個人成日話自己食唔哂但偏偏可以食左一隻牛既人係佢XXXXXXXD...點解最右邊個小朋友咁得意既?




好啦食飽飽越仔又帶我地行番去古城購物街哥邊~






沿途見到小貓咪~同佢say個hi後秒逃~XXD





D女仔去番古城大街哥邊話要行下買下野~我無咩岩買呀~我好似齋買左個磁石咋~日落中既古城~美~












我地之後行到去河邊影下相啦~D有燈籠既船仔好靚~








我以為胡志明市先會興呢種個客坐前面既觀光單車XXXXD主席之前有同我講過佢坐既故事...所以打爆我頭都唔坐XXXXD





兜個圈又再行番大街哥邊繼續行啦~




大街哥邊D籠亮燈了~好靚~呢個古城睇IG都見到好多靚靚燈籠照所以我地先揀去巴拿山同會安<3








夜晚的廟橋~





有好多人夜晚去遊船河...不過我地唔去喇~因為夠鐘走了~要同英愛會合回程了~




陪毛寶上車前去廁所...佢地去左買野飲~凱公子話呢個好好飲~話好似細個番大陸必飲哥隻椰皇XXXXXD(好有回憶)




俾大家睇埋另一面額既越南盾~華!50幻呀!即係成203.3mop呀!




我地今朝一上車已經麻甩佬上身話要揼揼骨爽爽佢~問英愛有無推介佢話有一間佢D港澳客好鐘意去...叫The Best Spa




如果無記錯....呢個按摩係大約500,000VND=203.3mop...兩小時...熱石按摩...全身




其實一入店...已經令我不安...行上房...更不安...我地分開兩間房....狂歡三寶一間...首先叫我地除衫先(熱石丫嘛)...圍住毛巾係呢間房幫我地洗洗隻腳...但佢係用一個木盆...裝D唔熱唔凍既水....去幫你假洗...唔流動既水...無用清潔用品...好不安......然後面朝下訓低...開始按......狂叫佢唔使按頸部...唔好咁大力....成班女女唔識聽英文....花左好一陣時間溝通....然後再開始按.....完全唔係哥回事....都唔到位既按得...全身都按得唔舒服~一到熱石位...舊熱石熱L到........然後我按緊哥時聽到杯哥邊不停咁發出"伏" "伏" "伏"...一D拋重野落床既聲(面還在朝下中)....到佢叫我面朝上訓時....我俾佢按到我變哂聲...佢開始按我個頭既頭皮...狂捽捽到我feel到我頭髮甩係塊面度....感覺頭髮俾佢就快擦光....一路按我一路諗:時間可否快D過?XXXD




狂歡三寶率先按完...坐係大堂飲杯茶定定驚....我問杯:何解你哥邊不停有"伏" "伏" "伏"既聲?.....杯:佢不停咁將我D手腳拎起再拋起跌落床XXXXXD....我:會舒服咩?....杯:梗係無啦XXXXD.......我仲以為得我一個唔舒服添XXXXD...杯續說:佢按完我頭皮...然後!佢將捽完我頭皮既手....再捽落我油林林既面上.....(好臭XXXXXXD)....頭油加面油一起放面上感覺好差XXXD毛寶都話佢哥個唔舒服....同泰國差好遠....以為淨係我地間房咁差...點知呢個時候麥公子衝落黎爆嬲話勁爆唔舒服...........再問餘下兩位都一樣XXXD...呢間野都係不了~




我地六個公子受到好大既驚嚇XXXXD番到去火速沖涼...頭仲洗左兩次XXXXD我地受到好大既傷害~即刻叫Room Service定定驚XXXXXXD....狂叫野食安撫心靈~~




我覺得佢D野飲都麻麻je~我叫左Long Island Iced Tea~175,000VND=71.1mop




果然係韓國人既天堂~~有香炸雞....220,000VND=89.4mop...都唔錯~過下口癮~




泡菜豆腐湯....265,000VND=107.8mop....呢個當真不錯~入面D豬五花極度好吃!讚一個~




牛肉千層麵....305,000VND=124mop...一般~個pizza好味D~




睇餐牌有Pho....但有一個係會安米粉...覺得未試過試下....Er....我食番普通Pho好了XXXD...220,000VND=89.5mop...我以為哥塊野係炸既脆既...點知唔係...同埋個烤豬肉同韓式湯個豬肉大不同...韓式湯好味D...個粉又乾....唔通個廚係韓國廚?D韓式食物好味D喎~好喇...我地食飽飽無咁驚喇~訓喇~




呢個旅程就係買左呢3個磁石~係會安古城就係買左橙色哥個...都唔平呀!買佢既原因係越南好出名竹既野藤既野咁丫嘛~呢個都幾好呀~








2020/03/13的開心事:
當有實際日期搬番舊屋~心情就是開朗的~



報時:距離泰國曼谷揼揼揼之旅仲有---97日~
報時:距離七公子台北帥氣行之旅仲有---200日~
泰國都唔知點....唉~

22 則留言:

  1. 英愛又幾好喎,你地唔去飲咖啡會主動退錢比你地~
    越南物價又真係幾親民,係咁飲飲食食都唔係用好多錢

    btw 間按摩...好恐怖🤦‍♂

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉~我都無諗過佢會退錢~
      飲食真係唔使得好多~

      我諗番起都覺得好恐佈XXXXD

      刪除
  2. 呢個day tour 都有好長自由時間咁喎,可以hea 啡,食埋雞飯,仲有時間行吓,好似唔錯喎。
    條街都幾靚呀!哈哈,好彩有你的經驗,有機會去越南一定唔去按摩😆
    嘩,room service 真係幾貴喎。
    幾時都係龍床不如狗竇,何況而家係變咗北歐風高級狗竇!希望你快啲順順利利搬返去喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~仲可以嘆啡XXXXD真係我理想旅行~重點係跟團~
      可能淨係我地去哥間咁卦~
      算啦~貴都唔緊要啦~我地要定驚呀XXXXD
      我都希望~但今日又有煩野~

      刪除
  3. 心地好把聲都係好靚
    係喎你屋企裝修就咗好耐,仲未整好呀, 係呀而家都好麻煩,全世界好似大恐慌咁,全部都封城,唯有遲啲先去旅行啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 野~好衰架~
      係呀將近8個月了~~吹佢唔脹~
      我已經管得我自己好緊XXXXD

      刪除
  4. 女華dee真係好有型🤣🤣🤣
    有個公子說。。。😂無記錯哥個係米我丫😂
    好開心有期回舊屋丫~~鄧姐姐開心!❤🧡💛💚💙💜

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家軚泰最帥!
      D魚蛋我夠架喇我夠架喇XXXXXD
      但今日又有野煩我....好煩:[

      刪除
  5. 希望回到新家後有屋家旅行的感覺...XXD
    地磚靚喎...會安看來夜景幾靚呢
    間按摩店令人都好不安下喎係咪英愛老點XXXD
    泰國行程都係唔好book住睇定啲先再算啦:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都希望會快D搬番入去~~~
      都靚呀不過我地個團7點鐘要走~
      又唔係既佢有問我地想去邊間我話我地唔識~
      我未卜酒店咋~得張機票~不過估計都去唔成~

      刪除
  6. 坐喺度影嗰兩張單獨照簡直係型到裂開!😸

    回覆刪除
  7. 諗到可以住新屋(裝修完係新啦)真係開心。

    回覆刪除
  8. 你地按摩果part我笑到kaka聲,你地既經歷我都試過, 我又係無出聲,心諗可可以快D完,按得唔舒服勁痛苦(但清潔衛生還可以)
    但係點解唔彈鐘呀? 我試過咁一次就夠, 唔舒服會出聲,寧願唔做都唔想繼續……杯D手腳OK嗎?咁”伏”發真係無言 ~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Wakakakakakakaka...不能只有我一人感受~
      因為我以為:唔會既~下一環節會精彩既~
      點知到最後......就沒有然後了~

      刪除
  9. 大街幾靚、夜晚廟橋好有情調。
    恭喜妳快返舊屋企、記得影D相睇下。
    泰國之旅希望妳能成行........

    回覆刪除
    回覆
    1. 都幾靚架~尤其夜晚~
      好驚之後搬番入去亂糟糟~
      我估都係去唔成架喇~做定心理準備~

      刪除
  10. 咖啡有椰子味應該幾香~~
    檳城的三輪車都係客坐前,其實會發生咩事?
    晚餐幾豐富,但好似唔夠六人分...
    泰國之旅係三個月後,唔知到時點,希望已正常🌏

    回覆刪除
    回覆
    1. 我嫌佢唔夠椰味~
      佢成團人得佢架車偏離航道然後係對面全部對頭車...嚇到佢死XXXXXXD
      宵夜黎架~
      係呀:[...只想世界快快好起來~

      刪除
  11. 終於擇吉日返屋企囉!!
    去嗰邊揼骨按摩要有好大勇氣,因為要同嗰啲人隻手有接觸,佢哋隻手......總不離腳,唔係捽腳趾就係摸腳板底(腳板底係活動景點,無論去到邊總有幾隻射住我),偏偏佢哋又好鍾意同人握手,食嘢又興用手......嘔~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 擇左...但只係就我放假XXXXXD
      華!!不枉我沖左兩次涼XXXXXXD

      刪除