2008年1月5日 星期六

除夕和妹子歸來


依家1月5號喇..即係話已經過左07年…但因為之前太凍無上網所以依家先寫番之前d野…

妹子24至31號番左黎…但同我去台灣撞期…所以去到29號星期六先見到佢..開心心

所以就星期六請佢食飯先(提早慶祝我入位,但我未出糧)hehehe

佢就帶左我好想要既哈波套裝俾我…影左一輪相





之後去左味藏食日本野…講下叫左d咩先呀

帆立貝刺身..吞拿魚刺身…牡丹蝦刺身…甜蝦壽司…兩客海膽壽司…一串燒冬菇及矮瓜…燒雞皮及雞軟骨各兩串…



仲有最勁既shabushabu呀!!!!!!!!!!


d牛肉好大塊好好食呀…不過肥左dd呀



好想快d過美國探你地呀(希望今年11月黎到啦)




之後妹子就31號下午1點就搭左飛機走左喇…都送唔到佢因為要番工

哥日本來放1點…但最後放點8

下午係屋企打麻雀…win大錢…好多鋪自摸yeah~

夜晚就食pizza hut好好食…同朋友一齊食最開心

跟住夜晚就去左sands倒數………………………好悶sands


偷著我的波波衫!




淨係睇相都知好熱鬧




我的好兄弟(Sa+毛寶)




Lucinda+小貞




沒有留言:

張貼留言