2010年10月31日 星期日

食玩訓西葡之旅20100923第十&十一天Part1(晴天)

咦~今日萬聖節喎….不過…對我黎講……真係無咩感覺……又無特別鐘意佢….又無特別唔鐘意佢……淨係夜晚見到d0靚妹化到自己個口變成怪誕城之夜既jack咁…….有d搞笑~今日去左拜爸爸….sasa都有去~好開心~毛寶個個禮拜都有陪我去拜爸爸…..好多謝大家咁有心~之後去左食氹仔興記….今次我食左雞扒意….食飽飽仲去左venetian行街…..我對所有野不為所動~所以係venetian零消費~好叻~夜晚就同左媽媽去食榮江上海野…..番到屋企…毛寶打黎話陣間出去買糖水俾我地食然後黎打機~今日既節目就係咁~~~聽日番一日~又放一日假~正呀~~



2010-09-24~25

Day 10&11—-Part 1(西班牙巴塞隆那->法國巴黎->香港->澳門)

點解要連埋兩日一齊寫…因為Day10玩完上半晝…下晝就搭飛機番屋企~所以Day11係飛機上面過既~點解唔化妝?因為搭飛機真係好乾架嘛~….所以就醜樣一日啦~…..



不過我話你知…..最後一晚住哥間巴塞隆那酒店超恐怖….係房執執下野…有個人拍房門….有個著便服既黑人男人問我有無多兩舊行李係房….我未聽清楚佢講咩….毛寶已經話我:仲同佢講咁多野….no english然後閂房門啦(事緣係三筒同我地講話西歐新興d人會去你間酒店房….然後借頭借入你房又話冷氣壞又呢樣哥樣….最後你會俾佢搶哂野…..所以我地反應好大)…..點知個黑人係真係酒店職員…..佢上去同三筒講…話我地十問九唔應…仲唔俾佢入去…….之後三筒同佢一齊黎我地間房…..問我地有無多兩件行李….佢話因為個黑人同佢講話有個客之前check左out放左兩件行李係度….我話:一件都無….check左out仲放件行李係房係咪傻架….仲有佢地自己執野哥時自己睇唔到有無行李既咩…………………個黑人無著制服又形色可疑咁向我地間房左望又望俾你都唔俾佢入黎啦………最恐怖係…我地發現佢個枕頭有一大笪血跡…………於是我地兩個人訓同一個枕頭又發現佢張被都有……連被都唔敢吸……著哂外套leggings訓…開到個冷氣三十度…..唔知點解都超凍….我地超驚…話好似d兇案現場…………好慘呀…最後一晚先俾佢嚇死……..我地仲寫信投訴間酒店……太恐怖喇



係唔夠訓下…個早餐都難食d….有d團友話佢地間房有厚被…真係唔公平


又凍…..又污糟………..真係估唔到……..連食早餐既地方都有小強行黎行去



傻傻地架….哥日係佢地巴塞隆那既假期….淨係巴塞隆那咋…其他西班牙地方都唔係……所以….哥日…成間酒店…..得一個經理番工….佢有我地哥團三十幾個人既行李要搬(去到最後一日大家既行李都好重)….搬搬下樓下有個客係樓下叫上黎要check out……..呆左…….唔係呀下…..一話假期唔理佢地自己間酒店係咪放假佢地都自己放自己假………..



er……..唔………….呀………….我都唔記得呢個係咩塔…..




跟住就黎到奧運會場(Olympic Park)






西班牙係1992年主辦過奧運架~


寶寶都有份跑步架~



之後見到有間紀念品鋪頭有個隻豬仔錢罌好靚…仲有隻黃色barcelona熊


仲有個聖家族大教堂既水晶球…..可惜………又係因為放假唔開……傻架….



最後臨走見到有個小型紀念品鋪頭有呢隻豬仔毛寶就即刻買左喇~

側面都好靚呀~



跟住去到猶太山(Montjuic)…可以飽覽巴塞隆那全景~


見唔見到左邊有兩粒野突起??哥度就係聖家族大教堂喇~



猶太山上面仲有呢8個小朋友圍成一圈…代表左…我又唔記得左喇…..







天氣開始乾燥….

我d皮膚又開始痕到不得了……

起緊粒粒…..查左lotion又係咁….唔查又係咁….

我都唔知點好…好痕呀…………



報時:距離新加坡肉骨茶之旅仲有—-21日~

沒有留言:

張貼留言