2026年5月23日 星期六

紐西蘭南島自駕遊之旅2024-05-03~2024-05-04第十四及十五天(晴天)

5月10日...中午食左Terra~行左Donki~夜晚叫左好多我老母好鍾意食晚小食外賣慶祝母親節~~.....5月11日...噚晚成兩點幾先訓得著~唔知搞咩...今日D人一浸浸咁黎~....5月12日...得個做字~猛煲無米粥~.....5月13日...今日雖然人少..但又好過噚日~開心~....5月14日...我以為今日會落好大雨...好彩又唔算好大~...5月15日...放工食左鼎泰豐~….5月16日..中午衝去睇鼻..又鼻炎~…再去食剛開番既comma..勁失望..以前餐牌好多野無哂包括我最鍾意哥個飯…又貴又細..探豬姐..豬姐好似嬲左我XXD…夜晚去日麗補吃母親節飯~….5月17日..中午去葡京人新開哥間cafe(其實地堡街都有間)..但葡京人哥間有泊車…但呢間感覺好唔抵…兩個人食成300仲要self serve..猛響機去攞野食…意粉都還好…個牛扒包都不知所謂….塊扒都無味..得幾粒pickle同黃芥末…88蚊XXD…笑左XXD…夜晚叫燉湯~...5月18日...今日好多野做~開心~(好變態XXXD)....5月19日...今朝俾雨聲嘈醒...感覺很有詩意XXXD...5月20日...唔講完全唔知520呢個節日...後知後覺XXXD....5月21日..快~D~到~星~期~五~啦~~~我想放3日假呀~~佛誕節補假~~....5月22日...yeah~~放假喇~~~等左好耐~~~放工同左另外4位公子去灃收打邊爐~~~~~~5月23日...中午同左毛寶爸媽去淳飲茶~我家老夫人去左江西旅行~然後去左EPIC飲啡...唔知佢新口岸哥間係咪用MOMOKAWA哥D啡呢...杯冰滴都幾好飲~去800伴血拼~~買左榴槤做下午茶~~然後去UA睇乘嚇...我對眼咪足全程...又用手幫自己打格仔XXXXXD....再去紅記食飯~~



2024/05/03
Day 14(紐西蘭,奧克蘭 New Zealand,Auckland)

早呢~由於無包早餐...我地梳洗好就攞埋行李check out~寄存住先陣間番黎攞~

2026年5月9日 星期六

紐西蘭南島自駕遊之旅2024-05-02第十三天(晴天)

4月26日…噚晚買左機票~~~~中午食茶杯..然後行一圈松山先番屋企~夜晚叫外賣~…4月27日...星期一..但今日係一個少野做既星期一...噚晚訓得麻麻..所以今日都攰奶奶咁..中午個晏覺訓到我吹哂波波咁....4月28日...今日好似多野做過噚日~放工個頭赤赤痛~....4月29日...起身都係頭痛...去睇醫生~....4月30日...老夫人今日生日~我同毛寶請老夫人去雅吉慶生~祝老夫人生日快樂身體健康行得走得食得訓得乜都好既都得~.....5月1日...諗住去JW個lounge食佢個喇沙set..點知已經無左...又去奈和美~...探豬子~夜晚痴痴貢~....5月2日...中午去左氹仔街市熟食中心食越式法棍~都幾好味..但杯啡麻麻~又去踩單車~再去睇穿Prada的惡魔2(我其寶無睇1XXXD)..再去路環食雅憩~好味~...5月3日..中午食shake shack~再飲沙北~下午落爆勁大雨~夜晚叫台式滷味外賣XXXD….5月4日..放左咁多日假~番工喇~有野做但又唔算好多好多野做~....5月5日...下雨天~....5月6日...今日工作真係黎一個反高潮...仲俾人表揚XXXD..R哂頭~....5月7日...今日...攰~叫親個個都吃力不討好~....5月8日...happy friday~今日放工約左公子們去食權昌....因為上網見到話做埋今個月就執...又係少時小炒回憶...但老實講....唔好食既依家係XXXD...食個情懷XXXD....拜拜~.......5月9日...中午食IES...因為食完我要殺入Taste...大佬...買5支牙膏..88折之餘...仲要送兩條tempo廁紙!!一條tempo抽紙!!18包裝tempo紙巾!!一包洗衣珠!!6盒維他蘋果綠!!兩袋麻油味出前一丁!!!!!!!!!痴線架!!!開心到我見人就講XXXXD仲猛俾老夫人讚我叻XXXD...再去行威尼斯人又買到一袋二袋~夜晚食味藏~~



2024/05/02
Day 13(紐西蘭,基督城 New Zealand,Christchurch->奧克蘭 Auckland)

華~早晨~今日搭朝早機由基督城去奧克蘭喇~由於我地住機場酒店~所以check out後就咁行過隔離機場就ok~酒店房對住我地取/還車既停車場~