2013年1月31日 星期四

阿里郎韓國燒烤

本身噚晚訓得好地地架….隻死蚊…….狂纏住我!!!!!不停叫….又咬我隻手咬左幾粒蚊lan….衰蚊!!!!!!!!!!!……今晚去左殯儀館…..有個好好人既長輩唔係度…..見媽媽去鞠躬既時候喊喊….我都有d唔開心………;[…..希望佢一路好走啦…..



今次試既餐廳係氹仔阿里郎韓國燒烤~其實呢間已經開左好耐~只係我今次真係第一次黎食~







呢次參與既人士~小公子當時仲係杯的肚中~~~自己諗下d相有幾耐~~




叫左好幾隻牛肉豬肉咁食~肉類都唔錯~不過唔知點解…我比較喜歡李家~





仲叫左好多冷麵呀~泡菜湯呀~炒粉絲之類之類~~~都不錯吃~




但生牛肉哥個飯我都係鐘意食李家的~唔知點解~~仲有韓式飯卷~我都麻麻地~



韓國野公子們真係百吃不厭的~呢餐我記得係杯仔請的~謝謝杯~~



之後當時懷孕中既杯仔話好想食蛋糕喎~所以一班公子就同佢去左akasaka cafe度食喇~哈哈~~d野飲好靚呀~~成班人影左好耐先飲~






呢個係栗子蛋糕..係呢度引發左一個笑話…你唔好好以為我會唔記得左呀….那時….落單的時候…貞公子說:唔該…我想要Chestnut哥個cake……….之後…俾我話佢:貞…..叫蛋糕叫到你咁作狀?????你可以話我想要個Chestnut cake唔得咩???或者講全中文..我想一個栗子蛋糕唔得咩???係要講Chestnut”哥個”cake??????你好似扮LA番黎哥d人呀~~~~………….哈哈~~呢件事~~我一世都記得架~~~大家記住…呢個叫:Chestnut”哥個”cake~~~~~




最後三公子又惡搞公子團體照………………




之後三公子話唔夠喉喎..要每人加多一個配件喎~你地覺得邊個最出位??我覺得係凱公子囉~~~~wakakakaka~






今晚出左街食飯…
去左一間有越南野食既餐廳食野….
見到有”越南蒸粉卷”…即刻叫黎食….
但係…都唔好食既……..失望…



哈哈~
其實我好想要一隻麥當勞既軟硬老鼠仔呀~



估唔到…
一年裏面既一月份咁快又過左…
明天~就是二月喇~


倒數:距離台北喪食之旅仲有—-27天我噚晚又發夢去六月哥個旅行…….
但台灣個行程仲未寫哂呀~~~~

沒有留言:

張貼留言