2013年1月10日 星期四

東歐六國文化之旅2012-10-24第九天Part 5(陰天毛毛雨)

今朝起身….本身一餅哥撻暗瘡…..連埋一起….出多兩細粒嚇我…..變成一大餅!!!番工d同事見到我好:華…你好似越變越嚴重咁既???…..既情況下…..再加上痕養難耐…..我跑左出去睇醫生…….睇完山頂…佢無咩理我…..於是我打去巢氏哥度問有無位….本身佢平時好full佢竟然答我:如果你可以半個鐘之內黎到我地有位睇呀……..嚇到我藥都無攞就去睇巢醫生……….我同巢醫生既對話都相當好笑…..最後開左一大堆藥…..740蚊落樓….希望呢堆藥真係幫到我!!!….有時我係度諗…我搞成咁….會唔會係我成日讚自己帥呢~~~~~



2012-10-24
Day 9—-Part 5(捷克布拉格Prague)

其實捷克布拉格真係幾靚…..暫時去左呢幾個東歐既國家…我最鐘意呢個~隨處影亂咁影點影…都是美的~




之後再去另一邊以前係豪宅既地區睇睇~不過全部名店…唔係好岩我地~志在影幅相~







有成3個鐘俾我地係附近周圍行~~影到夠皮….所以搵間cafe嘆下~俾佢吸引既原因係因為佢有好多好吸引既雪糕~~~~~~~好色彩繽紛~~~~





叫左件好靚既蛋糕~都不錯吃~但唔記得幾錢~好似唔係太貴的~




我叫左其中一個雪糕係我從未試過的口味~~黑加侖子呢~~~新鮮感滿分~~我覺得幾清甜呢~~歐洲食雪糕真係一d都唔貴~~~~~~而且有質素~~~




夠鐘集合後又放飯~





湯…..還可以…但不太特別好飲…仲有d漏~




唔知咩咩牛…….華….超勁難食!!!又係煲湯質地既牛!!!!!!!肉係一梳梳的!!!!!d嫩牛去哂邊???我食左一塊已經唔想再食……其他團友都食得不多…好浪費!!!!!!在東歐沒有吃過一餐好味的牛!!!!!




甜品甜到唔想食入口……….又係食一口無食~




夜景都很美的布拉格廣場~





仲有個女仔賣藝中~個箱仔裏面個公仔跟佢音樂跳舞~~好可愛呀~~





又到postcard時間~~~~~不過好可惜到依家為止…我仲未收到圖中長方形哥張布拉格廣場既postcard…..我最鐘意哥張架…….係咪寄失左????????






真係…好想係度分享我同巢醫生既對話~
我:我呢睇你之前首先去睇左中醫先架…
巢:咁你食左d咩…
我:佢叫我飲左4杯涼茶食左4杯龜苓膏呀!
巢:我問你…如果有一隻杯好熱好熱…好似你d暗瘡咁…我落d好凍既冰水落去..隻杯會點?
我:會爆囉!!
巢:咪係囉…如果係我就會落d暖水先…再加冰水!!
(有道理呀下..仲比喻得唔錯..)
巢:你幾耐換左一次枕頭套呀?
我:個套就…唔好提…..我上面有墊毛巾…哥條兩個禮拜度…
巢:咁你幾耐換一次襪?
我:一日啦!!(有咩關係?)
巢:咁底褲呢?
我:梗係日日換啦!(你都傻既)
巢:咁依家你塊面生得多瘡定個屁股多瘡丫?
我:(我就好似一個天真妄撞仲未知俾人跣既男人衝口而出)塊面囉!!!
巢:咁咪係囉…你底衫褲都日日換啦…枕頭套都最好每日或隔日換架!!
我:……………..(無言地輸了)
總之呢兩個禮拜我都要好乖…
不能吃辣的煎炸的酒的甜的食物…
要早睡…..多休息
"保持個人衛生"…………
最後係我脫掉眼鏡俾佢睇時…
佢送多我一句:你面上面我最關心既係….你個眼圈好黑喎….你好夜訓架……
這場對話….我完完全全敗給了巢醫生….
我buy你~you win~



wow~
可以宣佈了~
倒數:距離台北喪食之旅仲有—-48天~~~~~~
今年第一個和毛寶的旅行呀~~~好期待~~~
咁耐好似未試過2月去旅行喎~~~~
好囉~~咁就試下囉~~
希望有足夠時間俾我好番啦~~~
我要食好多野呀~~~求求快d好番~~

沒有留言:

張貼留言