2008年6月8日 星期日

端午節 :]

呵呵…..今朝早安樂醒…..十二點一…好舒服呀….好叻無懶床就咁就起左身喇…….噚晚仲同左妹子傾電話…十分開心笑得….不過得知十一月可能得我一個人過去美國….感覺有d落寞….有d擔憂…..明明阿媽同我講話好想去架嘛….如果得我一個人就….好悶



今日端午節嘛…朝早就同左媽媽去食飯囉…去過節呀…去左漁人碼頭既和花亭…..雖然不停咁鬧佢d野又貴左又無香港哥間咁好食…但唔知點解依然同媽媽去食呢…真係矛盾呀我地……….



同我的愛愛媽媽去食飯留影..笑得好尷尬..因為我逼佢笑





難得一見的藍天…但今日都有再落雨




食物一覽圖…連個甜品都好正..係紫薯雪糕配果凍




我今日食得特別開心…可能有人請呀




又一無聊之作….去完八佰伴之後出番黎…行過塔石廣場…做左一個比拼…同han han笛su….睇下邊個好d


好似佢好d….因為好似篤野猛d..我今次認輸



就係佢成日陪我做d無聊野….謝謝你0育


沒有留言:

張貼留言