2008年6月23日 星期一

咁快又到6月23喇

今日係6月23日呢….big day….好似都好好運咁….由11號窗去番19號窗….其實今日好多野做….但係又過得幾輕鬆…但到最後番屋企竟然收到阿sir腥mail俾我叫我改論文囉…呆x左囉….依家都唔知點算..改咁多…但係星期一就要交喇….雖然係咁…都係聽日先做啦…..今日係相機度加左不同顏色既flash….令到影相好似變左有新野玩咁….幾過癮呀…..



紫色既




黃色既





藍色既




今日夜晚去左一間新野食飯….自稱係法日料理……本來滿心歡喜同期待既….不過唔見得有咩特別…我覺得佢好似抄鮪咁….但係又無人地咁好食



睇d相好似覺得好好食…但係味味都好咸…番到屋企即飲三杯水…….超口渴呀




毛毛波有左新既fuji即影即有相機…我覺得d質數都唔錯呀…同polaroid都有得揮呀…不過就polaroid d機就靚仔d囉…但係fuji d菲林又平好多喎….玩多少少都無咁肉痛嘛



又係加左有色flash…好似好有懷舊feel咁




最後我想講kor koi kei



沒有留言:

張貼留言