2008年6月1日 星期日

軍官倒下了

今天呀….起身又頭痛喇……噚日已經開始痛緊…估唔到今日起身都仲痛緊……好彩食左粒藥無事…差d倒下了…今朝一齊約好會遲到…本黎番九點架…但最早哥個番十一點半…最晏哥個番十二點…即係我….唔乖…但係真係好頂唔順…因為真係好多野做呀…..所以都係想訓多少少je…….今日最開心係同左g…sa….lucinda佢地去飲茶…好開心……上堂又話要做in class assignment……今次輪到我將分析寫係紙上……估唔到今次係最長既…..但係討論時係好開心架…..d組員都幾好人呀



夜晚呢我就番左去同阿paul食飯喇…..去左塔石哥度日本野度食野….今日食左一樣野令我諗起…..好耐好耐之前同表姐表妹媽媽婆婆佢地一齊去日本旅行時…食既一樣野令我印象好深刻…..佢唔係刺身…章魚燒….shabushabu之類…..


就係呢樣喇……燒飯團….真係真係好好味架…紫菜又脆….又用左d醬汁去燒….又熱辣辣d飯又燒得好香咁……………………………種感覺好難形容…..雖然唔係d咩野貴野….但今晚我同佢地講起….佢地都仍然記得…..仲講番哥次去旅行哥d好笑野….好開心….唔知妹子你仲記唔記得呢?




突然睇相發現呢張相….有見過咁恐怖既米老屎嗎??…..但係好襯呀




不得不佩服毛寶既畫功…….可以將一張相變成咁




都好多謝柏仔做我地既毛特………….

聽日著新制服我驚我接受唔到自己呀……請各位同事多多包涵

沒有留言:

張貼留言