2013年4月9日 星期二

橡皮刻章課程@"思空間See Space"

天呀….為何工作總要排山倒海的來~~~~~不過我噚晚幾乖呀~~~唔夠11點半就訓覺~~過我乖乖的日子~….唔知係咪呢兩日個天氣陰陰的~落雨的~凍凍的~所以幾好訓~~我們的淡季幾時會黎呀????(明明黎年既呢個時候係淡得不能再淡架喎….依家好似係無左淡季~~)



好喇~~今日要講下我平時除左食之外….我都好有文化氣息的~平日星期六我就會學Ukulele~用音樂陶冶下性情~~有時都會學下其他野~~~~就好似呢次咁….我地就參加左”思空間See Space”辦既一個興趣班….橡皮刻章課程…..就係係橡皮膠度雕圖案~~唔記得係咪好似成250一堂…..兩小時度…不過如果你做會員既話就有9折…好似225…包埋用具同材料~係舊年9月學既太耐唔記得都好正常je~~~~早上10點上堂~~真係好少星期日咁早起身的~~






教左d基本技巧之後….就開始自己畫圖先喇….但問題係…咁早起身我咩都諗唔到喎~於是就係我個電話度搵左幅懶懶熊黎畫下~首先將個膠擦size畫係白紙度….再係個框內畫你想畫既野..咁第一次畫咪諗住畫下線條簡單既懶懶熊囉…..我點知我畫到佢個樣成個智障咁jei!!!!!!!!




之後用牛油紙擺上白紙照畫一次~




之後將牛油紙放上膠擦上用指甲背把公仔輕掃落膠擦上…所以依家舊膠擦就有我個智障版懶懶熊喇~~~~




再教埋我地雕橡皮擦既基本功就自己動手囉~




完~成~品~~~~我真係以為我畫得醜je….刻左出黎會好d…..刻左出黎又唔見得點好喎…..咁又以為吸印出黎會好睇d…點知都係咁智障~


我害左你~懶懶熊~



點解呀???點解呀???點解人家毛寶的第一刻就那麼的可愛??那麼的藝術??那麼的少女???我的是什麼??(沉思中)





刻完圖章之後就到整個水松面整係圖章面…..要很用力的用沙紙擦呀擦…擦呀擦…


光看毛寶就知幾辛苦啦~辛苦我了~



完整的一個印章~磨好後就將佢地合體就好了~





毛寶…你的好靚呢~跟我的懶懶熊不太搭配~




仲有舊大橡皮~第二試~第二個遭殃的卡通人物是:聾貓….點解要整佢??因為佢粗線條易刻d嘛~~咁都要問~~

雕到佢好似爛哂面咁~~



完成~~~點解我整到佢隻眼好似喊緊好多眼淚咁既~~~~~哈哈~~~





毛寶的第二試~er….點解你的就那麼的少女??那麼的藝術??那麼的可愛???cupcake喎大佬…..點呀……




完成品重溫還是看毛寶大師的好了~;[








今日有人請左我食一個….
唔知邊度帶番黎既包….個包就用墨汁整既…
裏面包住有墨魚肉同埋芝士…
勁正!!!!!!!一焗起…
成個canteen都充滿香氣…
巧想再食呀…..
到底係邊度買架…..



我平時咪好鐘意去食一間茶餐廳叫永安既..
以前老闆同老闆娘一齊拍住上的..
一個水吧一個煮野食…
但我噚日知道左…
原來老闆……係新年哥時唔係度….
個心覺得唔開心…因為諗起..
以後得番老闆娘自己一個係廚房努力..
希望佢會加油啦!!!



噚晚第二試~
diy面膜~
整左牛奶加麥皮~~~~
呢個唔錯喎~~~感覺整完覺得自己正左~
呢個今晚keep住試先~~~



報時:距離冰島英國自由行之旅2013仲有—-59日~
見到5字頭喇咁快~~巧驚呀~~~

沒有留言:

張貼留言