2013年4月24日 星期三

小公子的成長月記@2012年10月(0個月大)

明明呢兩日無雨落架~點解我又無啦啦腰骨痛既呢????老成咁~~~要用下撒隆巴斯先得~~我個上咀內部生左三粒好大既痱滋….痛到我呀…….連笑都痛囉(鬼叫我自己食咁多熱氣野咩~~~~今朝有人請我吃左塊薯餅~~~~~~~~)……..幾時先好番呀~~



我呀~~好想為杯公子的女兒~~小公子做番個紀錄(哈哈~~大家唔好又以為佢係男仔呀~~)…..我特地為小公子開多左個分類~~~~睇下我幾重視你~~~~話說個妹豬已經係半歲大既人仔喇~~(不過你知我寫blog寫得幾慢啦~~~)……希望依家每個星期出一篇有關小公子的blog~等大家追番佢既成長進度~~~wakakakak~佢岩岩出世同依家個樣已經變左超多~~~~~依家簡直係婷婷玉立喇~~(誇張~~)….呢d相係佢出左世大約兩個禮拜度上佢屋企探佢既~想睇番佢第一日出世既樣麻煩去番小公子分類搜尋~~~望住佢呢個樣…. 再諗起佢依家個樣…分別都好大下喎~~~~~








岩岩出世時都係咁~傻傻戇戇咁….醜醜腫腫咁~(好衰呀我~~)淨係識訓覺~



其實有無咁眼訓呀~~~~~~



隻腳仔呀~~~~岩岩出世仲甩緊皮~~~~好鐘意小朋友d腳仔~~~~





等左咁耐終於都開下眼見下d姐姐喇~~



我臨上去佢地屋企哥時唔覺得行左10分鐘玩具鋪就搞成咁喇~~~我忍唔到手~~~




佢係月頭出世~~呢d係月尾既相~~同上面d相我諗相差兩個星期度~~已經差咁遠喇~~~






救命囉~~~人仔細細就已經識整古惑樣~~~~~睇佢古惑到~~~



上面哥幅好似小蠶蟲呀~~~~~~~睇下佢d頭髮多到~~~~這是她的第一個月人仔紀錄~~我地會再跟進小公子既成長~





wakakakak~~~
好搞笑呀洪永成真係…(我已經盡量唔望女主持~)
佢噚晚學人講法文狂講:le粢飯…le燒賣…le腸粉….蛇喇v~
我真係覺得好好笑~~~~
搞到我今朝特登走去OK買左個le粢飯同le燒賣做早餐囉~~~~
哈哈~~~



今日同個大學同學分享去法國的旅遊趣事與好味野~~
搞到我完全收唔到口~~~~
好享受同人分享去法國食到既好味野~~~~
法式洋蔥湯呀~~燴/香草焗蝸牛呀~~5成熟的牛扒呀~~
即開生蠔呀~~海鮮盤呀~~法式青口呀~~
Croque-Monsieur(法式烤多士)呀~~街頭的烤雞(香到癲~~)呀~~
三文治呀~~小店的套餐呀~~macaron~~
連越南野都整得超好味的~~~~~
好似係法國未食過唔好味既野囉~~~
全部法式風味~有平有貴~
平亦有品質哥下先正~~~簡單一間小店好味亦有風味~
而且其實我覺得佢地食野既消費同澳門差唔多~~
仲要日日食到超飽哥隻~~
唔買名牌…根本用既錢係有限~又開心~
真係…..好想再去呢~~
以我所知….呢6個月內會去法國跟團/自由行既朋友/同事..
已經有6個~~~~~~~
法國又咁多好味野~~又有咁強勁既歷史背景同有咁多景睇~
唔係唔去下~~~~
如果我有時間~~~我都想再去一次巴黎加不列塔尼呢~~~超想~~
我咁熱愛到法國旅遊~~
(唔知有無人睇完我呢段野會好想去或者再去多次呢~~)
法國政府應該請我做大中華區宣傳法國旅遊大使啦~~(唔知醜)~
不過一定要自由行慢慢行慢慢感受下~~先至夠正~~
我舊年在巴黎渡過7天悠悠閒的時光~
呢世都記得同嚮往~



報時:距離冰島英國自由行之旅2013仲有—-44日~
唔知冰島~~會唔會成為令我一樣咁熱愛既國家呢~(人地無話想你鐘意佢喎~)

沒有留言:

張貼留言