2012年9月24日 星期一

Grill Burger

人地訓”奶”頸….我今朝就訓”奶”背…..好痛呀….加上厄運影響….又多野做喎….星期一即係星期一~的確不同凡響~………..星期六:好開心~中午去左食聯記~~今次食左雞腳蝦子撈麵~好正~….->週圍買旅行用品->點家小休->試新野…去鮮味市場買壽司外賣~為毛寶豬提早開個小型生日派對*3*->去觀光塔睇”生化危機之滅絕真相”…………星期日:好好玩呀~朝早十點去到思空間學野~今次係學橡皮膠雕圖章呢~~~~好好玩呀~~~至於我整左咩造型遲d post~~~…..->中天咖啡室吃了乾免治牛肉….好吃~….->拜爸爸->回家小睡兩個鐘(哈哈~太早起身學野嘛~)->同婆婆姨媽舅父表妹姑婆們係卓仁吃提早的中秋節飯~



早哥排開左兩間新既漢堡包店…一間係上次講過不錯吃的Brick’s Burger….另外一間就係呢今日講既Grill Burger(原來佢地係姊妹店)…..位於中學時常吃的大堂炸雞隔離…….去哥時連招牌張紅紙都未除….可能係試業~






間野細間到無朋友…..好彩早黎…..呢間野一早係fb有劣評…不過後生仔就係咁…唔好食咩….試下幾唔好食…係咪你要求高呀既諗法…..




價錢同Brick’s差唔多…..又叫番同Brick’s一樣既比較下先~

等緊期間隔離既漢堡送到……我聞…..竟然令我有一種勁唔想食既感覺….有點騷臭味…..唔太討好喎…………………………………….



等左超耐…真係好耐….差唔多20分鐘先有得食….(我係咪好無耐性???但佢得哥三四張檯都整得咁慢??)….算~最緊要好味……………….叫左又係芝士磨菇牛肉堡$54…又係唔知加幾多錢又變餐…有薯條食….同埋有任飲汽水…….不過汽水飲得幾多丫…………只能說:不好吃………..肉很乾….唔鐘意食呢類既漢堡….塊野乾爭爭….食落好似有渣哥隻……薯條一般…….汽水….無乜汽………………………………………






仲有叫左一個唔知咩咩炸芝士……唔係唔好味….食第一舊覺得唔錯….食第二舊好漏喎打哂冷震…..食第三舊第一啖就想停……………好似係廿幾蚊….

唔推介人去食….後生仔就係咁喇…以為自己口味好與別不同…..最後fb回應….我都覺得好難食…….有人請我去食都唔去~咪搞~等得又耐~





星期六去睇戲有段古…
話說套戲做九點半…..我地九點就出車….
時間上卓卓有餘的~
點知….唔記得近排燒煙花…..
觀光塔爆勁多人…..連佢個停車場都full哂…
華…..於是我提議將架車泊係新口岸先..
再搵的士去觀光塔…..點知搵位時見有一的士岩岩落客..
於是毛寶車都未停定….我就衝左落車截的士(XD我唔岩~小朋友咪學~)
毛寶都好醒目將車泊係夜晚可免費泊既區域跟我上車..
我地一上車超急地說:觀光塔唔該!(當時係九點四)
司機先生:下…觀光塔燒緊煙花好多人好塞車喎(此時佢開番車門)…係地陣間搵過第二架搭啦!
我:(火起)你依家即係拒載啦?
司機先生:我無呀…咁依家真係好塞車!(咁都唔算拒載?!??!!)
毛寶:唔塞喎!…我岩岩先係哥邊過番黎!(我地無講大話:])
司機先生:你地等陣先再搭啦!!
(此時我倆一齊d火起哂燒到bangbang聲)
我:你估我依家無車咩?我係去到無位泊呀
毛寶:(將車門拉上)我唔理你…你依家車我去觀光塔…(好帥~)
我:你咁都夠膽死話自己唔係拒載?
最後佢死死地氣車我地去….
根本就無封路亦唔算太塞車…..頂盡都係個迴旋等左分幾鐘入觀光塔….
你咁都揀客???????你要揀咩客先車???
自由人番氹仔你先車??大豪客去桑拿先車??
(我唔係講笑其實真係遇到好多)
的士司機成日蝦番本地人………唔知想點!!!
係咪覺得我地兩個個樣好蝦??可惜我倆並不是省油燈!!
(不過我澄清搭三十架都有一架有好人司機既:])



華….
哥套生化危機….
我一集都無睇過….陪有睇開生化危機既毛寶睇的…
3D版……第一次隻喪屍跑出黎時..
我叫到成間戲院都聽到:D……
好驚~差d尿都標埋~
之後我醒…一有緊張音樂播…我隻眼瞇到細到淨係睇到字幕~
順利無再大嗌睇完~
我的睇後感:好爛~唔知點解李冰冰打喪屍要著一套低胸高釵露長腿裙….
衫醜之餘髮型仲醜~
毛寶睇後感:好爛~大爛片一套~我要睇喪屍!!唔係睇人……
睇完仲要行番25分鐘番去攞番架車…(因為觀光塔d人睇完煙花超多人搭的士)



今日貞貞好乖喎~
由六點陪我…..陪到我六點半放工
仲送埋我番屋企~仲有禮物俾我添~
多謝乖貞貞*3*



報時:距離六公子出使韓國之旅仲有—-4日~
報時:距離東歐六國文化之旅仲有—-21日~
番埋呢個禮拜工就正式踏入旅行月~
要加油呢~
不過我見到….好似有個風黎緊喎~

沒有留言:

張貼留言