2012年9月3日 星期一

龍年農曆新年前的年夜飯

星期一….同上個星期五一樣咁可憐~無人陪我玩~i出左北區~chlo仔又係北區未番到黎…mina同nata放假….朗仔又未好番……得我一個….我發現通常得一個人既情況都係發生係我身上….慘……..今日多野做既程度仲多過暑假!!!!!…輸了…………..好攰呀……..哈哈~又過了一個週末~…………星期六:又食祖兒泰餐…原因係有停車場係附近->學ukulele~學埋今堂…我地就休學兩個月….因為我地計計下原來九月十月好多個禮拜都唔得閒~好彩可以休學~最後發現其中一個教我地既原來係我地中學校友~應該係學妹先岩~幾搞笑~臨走時我仲有d依依不捨既感覺~~……->去左睇新上既男朋友女朋友->食艾菲兒~~又飽又平又好吃->一日裏面第二套戲”喜愛夜蒲2”………….星期日:中午食發達->食完發現好好太陽…去左黑沙海灘曬太陽…仲食左肥佬燒烤->食左第一次試既中華麵館………………今日開始暫時未有遊記睇喇~~睇番平時發生既無聊野先啦~



wakakakak~還挺過份的~依家先出2012年的年夜飯(即係新年前~)….不過你知啦~之前寫左50篇遊記喎~原諒我啦~我同媽媽去左凱旋門酒店裏面既東瀛十八番食烤肉呢~






最鐘意食佢個木魚絲炸豆腐~~~記得佢有兩隻的~一隻就咁炸…一隻有木魚絲~記住記住係木魚絲炸豆腐先好吃~~~~~食過其他的日本餐呢度的最好吃~(咁再貴d我負擔唔起既日本餐我就唔知喇~~~)




一堆烤肉~~~~~~佢d烤肉真係好出色~~~~~











肉質好之餘佢調既味又好味~墨魚都好正~~~~~





我和我的媽~見到件衫都覺熱~~睬~~~~~~~~~~~呢餐媽媽請的~~通常呢d飯都係長輩請的~

記住有佳景卡有唔知九折定八折架~~~~~電話:2872 2866….凱旋門酒店內唔知幾樓~價錢中價~我幾鐘意吃~講下講下~大半年無吃過~





首先講下我星期六一日裏面睇既兩套戲..
第一套岩岩上既台灣戲”男朋友女朋友”…
開頭真係悶悶地….加上佢狂講閩南話?
去到後段先好睇番d….同埋張孝全講既一段說話令我幾感動~
跟住到”喜愛夜蒲2”…..呢套上左一排…
今次去永樂睇我以為會好似低俗喜劇咁爆場..
點知又唔係…..
睇之前我係某個朋友既fb睇到佢咁講…
佢話睇完之後出黎聽到有幾個90後10幾歲妹妹話…
頭先好感動呀…..你有無喊呀????
我有喊呀之類之類睇到要喊既說話…
個朋友話唔知想點…….
其實我唔係話太想去睇….因為”喜愛夜蒲”第一集時…
我係網上睇已經覺得好”x”…(x唔係粗口…怕有人太愛呢套戲傷佢地心..)
不過有人話想睇…..所以陪下佢去睇…..
睇完……我只能說…
"喜愛夜蒲2"…比"喜愛夜蒲1"…更x!!!!!!!!!!!!!!!
完全不知所謂……………….所有床戲完全為有床戲而床戲….
無乜劇情可言……………………
除左連詩雅同關楚耀之外….其他支線發展其實可以全部唔使要..
最扯火就係娜姐男友Avis同Mia哥段…..
完全唔知想點….佢兩個d戲真係…………………
最搞笑係佢地段床戲之後個Mia淨著內衣跑出黎哥幕..
全場人既笑位…………………………………..
雜誌仲話Avis為左Mia唔要娜姐….唔係呀………
娜姐靚女好多喎……………
睇完套戲….除左浪費我人生其中個半鐘…..
只係想大叫:回水呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(我應該無咩幾可睇完套戲要叫回水…不過呢套真係…..令人流汗)



報時:距離六公子出使韓國之旅仲有—-25日~
報時:距離東歐六國文化之旅仲有—-42日~
謝謝大家對我”塵世美”遊記既支持~
原來有好多blog友都期待我的韓國之旅~~
搞到我依家都好期待添~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言