2012年1月15日 星期日

香港迪士尼反斗奇兵大本營探險之旅2011-12-08 Part 4

今日想點呀………點解會咁架…..同上個星期咁唔同既….算……不過見自己遲左收工….橫掂都係….把心一橫…..衝去澳門特速旅遊問下四月復活節去台灣d package….問過下原來復活節出發都無咩特別附加費~又驚會無酒店….所以….趁今日出糧……我….落左訂………哈哈~~今次係同媽媽去架~~~諗住呢個旅行係送俾佢做今年生日禮物:]~~希望佢喜歡啦~



2011-12-08  Part 4(香港迪士尼樂園)Yoho~~~影完相就開始周圍玩玩玩喇~~~大龍~~~






第一樣玩既係—-玩具兵團跳降傘(Toy Soldier Parachute Drop)




咁睇落我認為呢個遊戲非常小兒科……..只係上落上落咁~




今次我地醒呀…..見到有單人乘客可以排……二話不說即刻排呢個~~有幾咁閒~~分開坐一陣je~~排左10分鐘多d就到我地喇~~~~~




點知原來係最高點落黎哥d離心力超勁….嚇到我都大叫左好多聲~~我隔離哥個婆婆同個4歲小朋友都未叫….我又無朋友係身邊….我就自己一個勁慘叫…….呢張相係毛寶影架~~因為我個相機無相機繩佢唔俾我帶上去….毛寶用iPhone影架~~其實去到最高點個風景好靚架~~可以睇哂成個反斗奇兵大本營…..如果可以既話就坐d可以向開面既位啦…因為坐裏面係望唔到野架~




好!再挑戰下一個遊戲—-沖天搖控車(RC Racer)
絕對係迪士尼最刺激既遊玩設施….你睇下條U型路軌……..有兩個女仔已經棄械投降左….



小朋友玩之前好開心呀~~




呢個排得耐少少…排左20分鐘度…..華……你睇下……..玩之前我都好鎮定…..點知開始玩第一次上到最高點時…..有人影相….搞到部野停番……要哥個人擺低d野之後….再黎過…..又黎多次….去到最高點哥時真係好驚…因為成個人真係向下衝!!!超恐怖..好似跳樓咁…….玩完…個頭亂哂….仲有d頭痛…..呢個真係幾恐怖…..

第一次上最高點時我都有學佢地好有型咁雙手高舉….不過….第二…第三次時…我已經驚到ja實舊野大叫…..哈哈…不過都幾好玩既…..但係無膽既同小朋友絕對唔適合玩!!



第三個遊戲—-轉轉彈弓狗(Slinky Dog Spin)….外型太可愛了~





呢個排得最耐…成40分鐘(對於淡季黎講呢個數字係好驚人架喇~~)…..排到咁上下佢就會派骨頭牌俾你分人數…..愛黎睇下有幾多人可以坐今次呢批彈弓狗列車~(唔好貪心喎要還架~)




唉…..由於我拉錯左哥條安全既野….搞到條野落左黎但毛寶又未上到車….最後…..佢地三個一齊坐係我後面哥卡…….我仲幫佢地影左呢張咁靚既相…….嗚嗚….得我一個人坐…..原來都有d離心力架…..因為佢地係我後面睇住我俾d離心力整到我越坐越開…..哈哈….如果好細個既小朋友就盡量俾佢坐埋邊會好d~

好野~~~任務完成~~~今次可以玩哂新園區裏面既新遊戲~~~超叻!!玩完仲有好多時間淨~~~三個新遊戲都好好玩呀~~~~~唔知係咪因為新園區開呢….呢個園區特別多人~~



個玩具盒好靚呀~~~係小食亭黎架~~




行行下突然轉個頭……見….到……………..我最想同佢地影相既綠兵~~~~~(係咪好怪呀我~~~)….因為佢地真係好搞笑囉~~~~~




動作仲要超級搞鬼~~~~~~~




突然影影下相…..隊長吹雞….成班一字排好….然後好整齊咁操兵走!!!好搞笑~~~~~笑死我喇~~




This is it!係呢個園區既任務超額完成了~~






由今日開始~~
有三個報時器喇~~
報時:距離日本東京血拼美食之旅仲有—-54日~
報時:距離台北吃吃吃之旅仲有—-80日~
報時:距離法國瑞士塵世美之旅仲有—-123日~
頭先同媽咪講話請佢去台灣係佢既生日禮物時…
佢都自high左一陣~~~~~~
太好喇~你地都開心我就開心喇~:]
不過荷真的乾了~哈哈
不過都好開心….因為3 4 5月話去既旅行都初步落左訂~
 煩少一樣了~
不過5月去完之後…..又要等一排先有得再去喇~
但係一次過有三個報時器真係….好癲呀…
第一次咋~~~~
好興奮呀~~~~~~

沒有留言:

張貼留言