2011年7月11日 星期一

北歐四國午夜太陽之旅2011-06-14第二天Part2(天晴~)


過左個又食又玩又休息既週末喇~好過上個禮拜喇…..上個禮拜日過左香港睇Mr…..成三點先訓……..呢個禮拜都算係又有玩又有休息架喇~好開心~咁就睇完Mr.成個禮拜……..好掛住好掛住佢地個演唱會呀…..希望快d出dvd啦~今日係一個順利既星期一……..好耐都無試過….希望今個禮拜都係咁順利啦~~因為今個禮拜都有好多野玩呀~



2011-06-14

Day 2—-Part 2[丹麥(哥本哈根)->挪威(奧斯陸)]

再影下佛德烈士堡既外觀~




仲學人地今期好興既飄浮少女feel呀…不過好明顯就失敗左!!


第二張又亂跳….跳到走哂樣囉…..哈哈~其實咁樣跳住影隻腳好容易chok親~


似乎佢外觀比起佢空洞既內殼更吸引~



原來佢最最吸引係佢個花園呀!!可惜又夠鐘上車喇……..





之後就去左莎士比亞名著[王子復仇記]而聞名既—-克倫堡(Kronborg Castle)



寶寶都有出黎喇~~


附近仲有d幾靚既橙色屋仔~唔知佢地d屋既外觀係咪都咁靚呢?


望住咁靚既屋心情都好似好d囉~


之後就食飯喇…噢….原來又係食中餐….超淡味中餐………

丹麥都好似無食過任何一餐特色餐囉…..夜晚都搭郵輪去挪威啦!!


再一次印證丹麥d屋好靚~食飯間餐廳外觀~


食飽飽就去左市政廣場….原因就係要去睇睇呢個童話大師安徒生既紀念像



寶寶都好有文化氣息既呢~!!




我前晚發夢….

發夢有同事同我講話佢有布志綸個電話俾我…

開心到呀….

醒左諗番起都覺得開心….

好變態呀我~


我又開始左我既無味人生

希望堅持到啦:]


噚日去牛房度報名學手獵(唔知個獵字係咪咁寫)

好似整陶瓷公仔咁既..

希望我學完會變成氣質少女啦~

沒有留言:

張貼留言