2010年12月21日 星期二

香港迪迪尼圓夢之旅2010---Part 2

今日番工成個人都係傻下傻下咁….覺得好攰呀…..不過好彩….聽日又黎一個假期俾我~爽~今日中午又食麥當勞…..因為…..我覺得架車我係中硬架囉……哈哈….但係我無車牌喎……..yo~唔緊要….賣左佢都好開心架~聖誕節我諗左好多節目…..希望會玩得開心心就好喇~~~仲有呀…我仲未睇哈里阿波….不過掛好左係boxing day睇喇~~~其實我好想第一日上就去睇….可惜夾唔岩時間…..



我都有同聖誕小米奇影相架*3*

我個樣…………..好少女囉*3*




條頸巾仔好得意呀~~~~~~~~~~好襯你件衫衫呀小姐~



見唔見到個頭cool上面有薑餅人架~~~~~~

好細粒呀佢~



hehehe~~~~~~~~好靚呀d公仔….不過我地都係搞亂檔


呢張自拍….終於有一張係顧到影相又顧到表情~



我超鐘意呢個…原因係…米奇著到成身都係布魯圖…連鞋都係~

真係好得意呀~~~連我都係~



隻熊熊叫Duffy…好得意…因為佢連腳板都有米奇圖案~~

咁得意…誰能拒絕佢同我??(嘔:])



醜不啦璣……..唔係香goo頭…係呢個米奇….奇醜

企係度笑左佢超耐…..小i話我好衰喎…真係好好笑嘛..我依家又笑:]



不嬲都覺得佢唔細既美國小鎮大街~唔好成日彈香港哥個細先得架

我認為有無投入到去玩先係最重要~



噢~原來薑餅屋就係咁喇~最衰得個望字…無得入去玩既…..








最靚係你喇…米奇薑餅屋~~~~~~~~~~~~~



城堡呀~~~~~~~~~~~~~~仲係咁靚~




衝入去~~明日世界(Tomorrow Land)



係人見到都會影既……哈哈~~~

我發現左我哥個太空人係肥過小i囉…..哈哈…好襯~







唔………

今日好掛住爸爸呀……

冬至食飯….一向都話冬大過年……

少左爸爸……..食飯會冷冷清清…….

不過好彩今晚做冬有同姑媽佢地一齊食飯….

感覺又熱鬧好多~

噚晚不約而同咁樣同媽媽一齊發夢見到爸爸….

仲要我地夢個都唔係夢得太清楚

好搞笑………其實我都幾期待夢見爸爸….

因為第二日心情都會好d~



小i今日唔開心喎….

希望你諗番起我地哥日去迪士尼d開心野~

癲野….可以令你開心番:]

不過呢一刻……我都好唔開心……

個心覺得好唔舒服….好唔開心……. ;[

到底我係咪真係成日都做錯野?

定係我真係咁唔討好?

越諗越唔開心………..

我想….每一日都開心……

但我知無咁既可能



報時:距離聖誕節仲有—-3日

噚日睇新聞話今年聖誕又濕又凍喎….

得十一…二度…..仲落雨….

下…唔好啦….聖誕節應該好天架

沒有留言:

張貼留言