2010年9月7日 星期二

我自覺我自己好好運既一日~

今日好開心心~因為中午去左義馬路食祖兒…..我終於食到喇~祖兒既冬蔭功蝦貴刁~好好味~不過原來佢其他餸都ok好味….唯一不足係我買外賣時俾佢窒左一窒…….食飽飽之後有now闆請我地食禮記雪糕~多謝now闆…..now闆仲請埋我媽媽一齊食紅豆雪條~呀~~~~~~~聽日星期三係早餐會既日子……又有另外一個now闆請食早餐喇~多謝~又在期待中喇~


華…..我諗好耐之前喇…成個月喇…直到上個禮拜我先捨得開黎食…….因為實在太靚靚喇~多謝小i同貞貞….我係第一次食到agnis b既巧克力~





睇下靚到~粒粒都唔同圖案架~仲要粒粒都唔同味~


媽媽就食左好似問號咁哥粒……係紅酒味~辛苦哂兩位妹妹買黎送俾我~



我自己就揀左呢兩粒黎食….一粒係b. happy同巴黎鐵塔~


無睇到佢咩味…….只係覺得…..要b. happy~所以就揀喇…..而且佢仲好好食tim….脆脆朱古力味~好好味呀~鐵塔就唔記得係咩味lu~







今日我去山頂覆診……

撞到一個舊年十月…….係fingi結婚時見到既中學同學~

撞到佢好開心咁講左幾句~

仲自歎話好耐無見呢個人…….

更好彩係……我今日上fb

發現原來佢今日生日喎~

差唔多成年無見….係佢生日哥日撞到佢~

我自己覺得…….我覺得我自己好好彩呀~~~~

運氣上升中~(我係咪有d無聊?)


之前爸爸因為整雞….有d雞食唔哂…

所以將佢腌好…..放左入冰箱….

噚晚…..媽媽將佢攞番出黎整…..

仲可以食到熟悉的…..爸爸味…..

有一點感動:]



報時:距離西葡之旅仲有—-7日~~~~

行李…未執….

必需品….未買….

我淨係計劃左下個禮拜一放假同媽媽去邊度玩咋~

沒有留言:

張貼留言