2010年9月1日 星期三

到左九月喇~千呼萬喚始出來~

今日星期三….除左食左個好豐富既麥當勞早餐之外…又無咩特別大件事發生喎~都好~無咩事發生對我黎講就係好事~今日終於都開學喇….唔係我….係d學生哥je~佢地番學我地係咪會少野做d呀?哈哈…連今日去買m記都逼到水洩不通……全部都係學生哥黎買早餐~不過……..8月byebye左~就係到我等了很久的九月~



某星期日…拜完爸爸…同寶寶去試一間我係facebook見到一個fd推介既cafe


叫上行咖啡….係皇朝茶餐廳隔離~見佢係facebook影左相推介….所以就去試下~




都坐得ok舒服~其實本身想試下另外一間..點知星期日佢無開


依家應該唔係太似魚蛋喇卦~寶寶同杯杯都話有長番好多架~



我見到佢哥度都有好幾隻啤酒….有d產地都幾搞笑~


連埃及啤酒都有….無酒精成份啤酒又有….我好奇..無酒精既啤酒係咩味?



哈哈~又係叫套餐….有個意粉同野飲同湯…都幾貴..80蚊…..


於是我地就叫左一個套餐咁大把….另外再叫多個沙律



不過個煙三文魚沙律就真係麻麻….大堂附近間mac tim cafe就好味過佢好多….佢d菜沙律係用橄欖油+白醋整~~葡式少少….佢呢個d菜沙律係用沙律醬…..覺得有d九唔搭八….而且都唔平….成五六十蚊一個架…….




不過佢個意粉都幾好味既~咩菌鴨胸意粉…


我諗最貴可能係個頂哥pat黑色既菌…..不過睇呢個意粉既賣相又唔值八十蚊喎~不過呢間佢好似係推介佢d咖啡同蛋糕….我兩樣都無試過….hahaha~







點解我會咁期待九月呢~

因為…..一到九月….

我既23日大假就會來臨…..

講講下又覺得好開心喎~

數數下我仲有七個工作日……..

就會放大假喇…..放到十月三先番工~~

等呀等…..足足等左一年~

放大假仲加埋去旅行…..

係咪開心上加開心?

仲有仲有…..10月生日時又放5日假慶祝~

11月又放9日或者黎多個旅行…..

哈哈哈~~~諗下都開心~



今日寶寶問我有無唔開心….

有無自己偷偷地喊…..

我真係無唔開心喇…….食住粥喊

真係一時感觸……..已成事實既….

我會接受:]…….不過我唔會應承唔喊架喎

因為我真係掛住爸爸嘛:]



報時:距離西葡之旅仲有—-13日~~

hoooooooohohhhohohoh~~

攞定個大gip攞定個大gip~~~

yeahyeahyeah~~~

沒有留言:

張貼留言