2010年6月2日 星期三

搵命博上海世博之旅20100521第二天Part4(陰天及後有少太陽)

哈哈~噚晚好開心去左neway玩~好鐘意去neway既原因係有得玩又有得食….滿足我放工之後既需求~不過我發現佢依家越黎越少野食….真係衰呀……….所以又懶左一日無寫blog~依家補番~今日做野d野多到………..我望住哥6條line…..只可以做既係……喪做……..水又唔多飲….同d客講野講到聲都沙哂……話實在我都唔知點解把聲沙得咁難聽…..仲俾人話我似變左性既女人………..以~~~~~~~~~~~~學隔離哥邊既同事話齋:睇住你地哥3個籌機真係好恐怖…..好似睇住d股市咁…………..無錯…..我都覺得好恐怖…..當你見到3個籌機都遲籌既時候……你會感到好頹喪……….就好似今日咁………………..我有時真心希望…..3個籌機會合埋好似以前咁….得番一個………起碼遲籌….我都係追一個籌機既籌je~



2010-05-21

Day 2—-Part 4(上海)

最後我地鼓起勇氣…再排隊…原因係因為方健儀有影過德國館有好多野玩…

今次排得好開心~因為個多小時就見到個入口喇~不過都係俾個阿婆插我地隊…佢裏面一共有十三個展區….唔似得沙特阿拉伯館咁樣淨係得個3D睇




一入去就係風景區….有各個德國既風景明信片俾我地影個夠~





行埋市郊區之後就到動感隧道…..


見唔見到我地?我係無望鏡頭最左邊哥個~



經過海港新貌…..好靚呀~~~~~~~~~~~~~



未來規劃室裏面…仲有寶寶細個最愛玩既playmobil~~~~


好似lego…但又得意過lego既公仔~



之後到人文花園…..又有佢喇~好得意呀可以扮小矮人


見唔見到佢係上面呀????????????



好搞笑呀佢地~~~~~~~~~~~~~~~



人文花園唔通要講下野餐??我淨係知我見到時好想食~




到左方健儀推介既景點喇…見唔見中間有個電視有d白鴿係裏面??本身佢有個大鐘…….敲響佢d白鴿就會飛走哂!!點知….見到嗎??依家淨係得番個勾係度…..

即係話…..又無得玩…………個勾係個女人隔離…………..



到發明檔案室…睇下有d咩係made in germany


再行過創新工廠



黎到公園….呢度有幾個故事筒

發光哥個就係喇~好得意架….你哄個頭入去…會….



會有圖晝同埋會有人真係講故事你聽…不過係德文~但係幾得意~


同埋我覺得d圖畫顏色好鮮艷..好靚~







基於我星座影響我既性格…..

以前既我係絕對無可能自己一個人逛街……

但係自從讀完書要番晏之後……..

我同sasa又唔同一個時間放工….

所以好耐無人陪我放工逛下街………食下野….

但係放左工又點可以唔搵d野做做先番屋企呢~

養成左自己一個人都會行無聊街….去買必需品….

去買我心愛既零食…er….例如鹽酥雞…麻辣包….火腿丸之類~

咁樣係代表住因為我大個女左…..定係習慣左呢種獨來獨往既滋味?

如果係因為習慣左既話……..連孤獨既野都可以習慣??

咁我諗真係無咩野係習慣唔到……哈哈….

因為在我既星座性格而言…天秤座係最害怕孤單既一群人……

當我自己一個人係條街度行黎行去……我認為係有一種孤獨既感覺

係個心度湧出黎…………其實…..有時覺得….

幾正~話俾你聽….我有時個人…

係幾憂鬱下~不過我又認為適量既憂鬱係….正常囉~

我打左咁大篇野…..都係………

講緊無聊野????……我都係想講下我內心感覺je~



有人今日睇得出我又修過下d頭髮黎~

讚我乖仲好睇番少少tim~好野~



曾經令我聽到舒服得想訓覺既歌….有一段時間好好好好好好唔開心…..但係一聽呢首歌….就會平靜番…..我成日幻想支歌既場景….好好聽….不過我搵唔到starlight演唱會既版本……唯有睇住呢個頂住先…鐘意睇starlight個版本既原因…..係因為睇埋祖兒個樣唱歌……會令我感到平靜d同舒服d(唔知係咩怪理由) [youtube http://www.youtube.com/watch?v=FAZnEIkOp4c&hl=zh_TW&fs=1&color1=0xe1600f&color2=0xfebd01&border=1]

窗紗外 小鹿給我送枝花
梳化上 下凡天使共我喝著茶
世間千千萬萬人 未明白我
替這位空想家驚訝
孤單真的不可怕 能讓我畫滿花
還未算是那麼差

讓那 恐龍成群行過枱面
衣櫃入面藏著花園
心儀男孩長駐於身邊
夢要變真也沒那樣遠
生命從未如樂園
也可靠我創造浮現

讓那 彩虹長橋無限伸展
飛象日日雲上表演
魔幻現實尋到相交點
在我心房的 黃色 門裡
保存著 未坐那火箭

天花上 星星眨眼變煙花
口袋內 是前一晚摘了那月牙
我編繪的讓別人 視為幻覺
我早知因此不驚詫
今天雖則長高了 牆上繼續掛的
還是我六歲的畫

讓那 海豚時時游到指尖
不由旁人沉悶傷損
一人同行 行進卡通片
在我堅持的 黃色 門裡
珍藏著 自製那冠冕

窗紗外 小鹿給我送枝花
想想吧 真想給你見到牠




我今日打左好多個連續兩個既乞痴…..

我想知道….是你在想我嗎?

沒有留言:

張貼留言