2010年5月9日 星期日

台灣環島遊20100421第四天Part 2(好熱好熱好熱)

今日好熱好熱好熱……..一整日都成身立痴痴….成塊面都係汗水……..星期六日都係番學之中渡過……不過噚日都幾開心放左學有得去燒下烤~成身都臭哂~yeah~噚日仲買左Mr.既演唱會dvd……o…………..好正呀~忍唔住即晚睇~睇到兩點…..今朝仲好似傻仔咁….信阿sir真係三個字會點名…..晨早八點起身…..最後我梗係俾人呃啦….頂…..連早餐都唔敢跑開去買…….哈哈~夜晚去左同媽媽食飯慶祝母親節~仲補送埋生日禮物俾佢tim~見佢笑到咪哂眼…..應該好開心喇卦?



2010-04-21

Day 4—-Part 2(台中)

行完一輪就去左園內餐廳食飯….佢地好興買張入場劵…..然後將買入場劵既錢係餐廳用番黎叫野食….幾好喎其實

酒店d人同的士司機都叫我地買定野入去食….佢地話太貴…..但去到發現…其實d野食都係七十幾至一百蚊港幣度……又唔算話實在太貴…..我地八個人叫左d野share黎食……餐廳係室外既….環境幾靚….不過蚊蟲就多左d囉….




呢個燉牛肉…..wow…..好好味呀…個味好味之外牛肉又淋..

送飯真係一流呀~



滋補養生餐呀~清清地唔錯~



呢個燒嫩雞真係無得頂呀!!好好食呀!!!!!!點個汁又正~



另外叫左個二人餐有豬手….華…根本就唔係二人份量

好多好多呀~最後都食唔哂……..好彩無聽佢地講自己帶野食…..因為我覺得呢度d野食都值得一食~唔錯唔錯~



再講:拿….燕早有出黎影相架…..仲同張小長椅影相擺鋪屎



我地仲有試到薰衣草味雪糕~

無我想像中咁濃既假薰衣草味…..淡淡地….還可以~



離開左薰衣草森林之後…係司機極推薦下….順路去左一個專係睇古堡既新社莊園……後尾諗諗下….點解我地要睇古堡….

好怪~



成個古堡最好玩既野—-餵魚..十蚊台幣買盒魚糧


d魚一見有野食即刻衝哂埋黎……超恐怖…唔知佢地幾耐無食野…..見佢地食得咁過癮….令我買完一盒又一盒又一盒…..用哂d散銀….問人借埋…人地都無得借….先至肯收手…..好好玩~



仲有假山….假水…仲有假雀企係度…好有內地feel~



行完呢度又未夠鐘食飯…番落山行左陣三越百貨….華….全部都係賣d貴野囉….咩LV呀……Gucci之類……..全部都好貴好貴….又無收獲……



行完就好左一間睇旅遊書既一間個樣幾靚既餐廳食飯…



叫”水相”…..裝修同環境都唔錯架~



加三十九蚊台幣(約十蚊港幣)就可以將原本你叫既野變做套餐….有個湯….沙律…同埋甜品…每款都有三種選擇…..海鮮清湯都幾ok架~沙律都可以….甜品就朱古力蛋糕比較好食…..不過我都係覺得我自己整既朱古力蛋糕係比較好食~





我同寶叫左個牛肉火窩…牛肉點沙茶醬….估唔到呢個火窩簡簡單單都幾好食….d配料都ok呀~d冬粉加埋d湯都幾好食:]



仲叫左個牛扒…..估唔到……..咁~好~食~

講真…真係幾好食…點埋佢個汁….正!個扒都好似係百鬆蚊港幣~



其他人叫哥d意粉呀都好好食囉…尤其係呢個牛肉燴飯…..

一級棒!!如果有機會去台中….真係值得一試呢間餐廳囉~又唔係太貴~裝修又靚…我見佢另一邊仲有烤肉食tim~



食完飯番去我地酒店哥頭……忍唔住…邊爐小組成員再出動逢甲夜市…..再食一次係大家心目中覺得好食既野~最開心係大家都有收獲~發現台灣買隱形眼鏡好抵….平時澳門一對博士倫one day都要十蚊葡幣一對….依家十蚊葡幣可以買到一對Acuvue Moist….好驚呀….12.5葡幣仲有一對有色one day大眼仔….仲ok舒服tim~~~好抵呀….邊爐小組其中三個組員都有買~







這兩天….

我不停在想……

過去的一年零八個月…..

過往的人生中…….我到底有沒有錯過什麼

有否錯過某些我很想知的片段…..

有否錯過你的成長……

大家思想是否如當初那樣幼稚?

還是我們都成熟了???

過去的時間我都追不回來……

只想把握現在……..

但我不得不相信命運….

原來真的有一點點玄妙….

也許真的有種東西….



叫命中註定…………



說來真的有點詭異…..

湧起很多很多過往的回憶….

但我現在只想說一句:

Kor koi kei:]



報時—-距離上海世博之旅仲有:10日!!!

大家準備好心情未?

沒有留言:

張貼留言