2018年6月25日 星期一

新加坡熱辣辣聖誕節之旅2017-12-25第四天Part 2(陰天酷熱)

點先~我咁耐無出現~有無掛我先~上上星期五....臨去旅行前最後一個工作日..個心已飛走~但成日都check住天氣網...因為有個風係近台灣生成...登陸台灣再衝去沖繩....緊張左成日...好驚飛唔到!放左工去左食發達~食完番左屋企執gip~上上星期六...朝早陪人去鏡湖睇完醫生中午食左Toff...又好食番d~下午訓左陣覺...耍左陣廢~夜晚去毛寶爹娘鋪頭開退休告別趴~完美落幕!上上星期日....一mark大眼上網check就知個已經消散左~~好開心~~~但成個禮拜都會落雨~~~~中午去左菩提園食齋..好好味~下午又耍廢....耍廢真的好開心~夜晚在毛寶家食通粉~~再回家執行李~~~上星期一至星期六去左日本爽爽~呢次玩得好開心~又見到d新事物~上星期日.....噚晚7點左右番到屋企啦~一到10點超勁眼訓....頂到11點幾頂唔住.......朝早十點幾起身~中午食左羅浮....突然覺得勁貴.....下午在家重看與神同行~耍廢...咩都無做過....夜晚約左衰公衰婆食紫來坊~星期一....雖然放完假番黎要番工喇...但我心情都幾靚...做到下午個人又頹頹地~呢度真係磨滅人意志~~~(玩左成個禮拜先得上半日工作開心~~).....本身想放工去跑下...因為成個月無跑...點知...臨放工又落雨了..............我好想跑下步呀~~~~希望你聽日唔好落雨啦~由於今日跑唔成...我唯有回家食茶點..(係一整包熱浪!!!)



2017-12-25
Day 4---Part 2(新加坡 Singapore)

係酒店坐一陣又話出發喇~坐的士出發~黎到新加坡國家美術館......但....我地唔係黎參觀喎~似唔似美國d博物館~





我地係黎食飯架~揀左呢間係國家美術館入面既National Kitchen by VIOLET OON....地址:1 St. Andrew’s Road,#02–01, National Gallery Singapore(City Hall Wing),Singapore 178957......由於美術館已經關門...我地由唔到正門入....係另一個側門入....搵左好一陣子~




d裝修幾典雅好靚~但間餐廳真係好細...記得上網訂定位....由於我地8個人太多.....佢要求要我地打過去訂....最後我地send e-mail訂~成功~好彩有訂~因為真係好多人~好似有下午茶set架~可以訂下午茶時段裝下b喎~







仲未講添~呢間係食娘惹菜架~





我叫左Singapore Island Iced Tea....SGD$9=52.3hkd....幾好飲喎~清涼涼~




毛寶叫左Green Apple and Ginger.....SGD$7=40.7hkd....果汁黎既...但近乎無味




Ngoh Hiang...SGD$15=87.1hkd....睇d名係完全唔知佢係咩野食~好彩有介紹~Deep Fried Prawn, Crab and Chiken with Water Chestnut Seasoned with Five Spice Powder Wrapped in Bean Curd Skin....樣幾醜..但幾好食~




Kuay Pie Tee....SGD$17=98.8hkd.....食娘惹菜最想食就係小金杯~~~好可愛~~





聖誕大餐黎架~乾(小金)杯~




我覺得幾好食喎~小金杯入面有d甜甜地既筍?定洋蔥?好開胃~加上佢個汁~~好好味~




Pong Tauhu Soup....SGD$11=63.9hkd....華....真心搞唔掂呢個湯...又油...又似餸汁.....又濃味....好彩我無叫...我偷試左毛寶一啖~




Satay...SGD$15=87.1hkd....好味!燒得唔鞋同汁好食~





Turmeric Chicken Wings...SGD$13=75.6hkd....炸得剛好味也好~我食左雞鎚~好正~




Butter Prawn...SGD$32=186hkd.....唔...一般~食落個味不吸引.....好掛住珍寶個麥皮蝦...雖然是不一樣的東東~





Hainanese Chicken Rice...SGD$18=104.6hkd....唔係唔好食...係天天既更平更好食~




另外要一試既係呢個Dry Laksa...SGD$22=127.9hkd.....乾叻沙~~~幾特別~可以一試~食呢間餐廳自創既~不過小心有d辣~




Cod in Creamy Laksa Sauce...SGD$39=226.7hkd....幾好食~




有幾個餸我真係忘了邊個打邊個~d色太似樣...有個Daging Chabek Beef Cheek...SGD$36=209.3hkd...幾好食~忘了係第一張定第二張圖~最尾個餸似唔似羅漢齋呀~








娘惹菜既特點我認為係超好送飯~記得叫白飯~




成枱餸~有氣勢既聖誕大餐~




影番張聖誕大餐大合照先~





呢餐食左SGD$519.05=3017.2hkd....每人377.2hkd....講真都唔錯地好食~環境又靚~之前同公子去新加坡時有試過另一間娘惹菜都好好味~哥間叫真宗.....價錢其實同呢間差唔多...真宗就傳統裝修d~但都好好味~兩間都不錯~




食飽飽走既時侯望下呢個國家美術館..都幾大~




等緊大家去廁所時~有個位用電子板show左d畫出黎




睇到成個阿叔咁~吸引左大家去望望~





仲可以揀d畫整張自己設計既海報然後send番去自己個e-mail度~








然後有個位望落去應該有展覽~唔知係咩呢?(因為已關門)....好~番酒店喇~








臨放假前既星期五....
Supper係壹周刊fb開左個live...
今次我問左個問題CK有讀出~
開心~
但重點係....宣佈左11月紅館演唱會...
係11月1同2號.............................
你我突然靜了...
我成個11月....得呢兩日唔係港澳...
就偏偏係哥兩日...點解?
點解個天要對我咁殘忍?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?
如果你地開加場11月3日我先有機會番到香港睇..
我求你!我求你開加場11月3日!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我唔想你地第一次紅館演唱會我睇唔到!!!!
(我已經愛到仕燊諗住改早d機票番香港....
點知.......改機票要俾多5,6XXhkd.......
重新買過6,XXXhkd........
我原本張機票才5,900hkd..........................
所以無可能改....只能接受
或等加場)
我好驚就算你地有加場我都買唔到飛..
我好失落...我好失落...我好失落
世界尚有童話?
今日見到.....佢地個演唱會係亞洲萬里通呈獻...
而且信用卡預售係citi信用卡...
我沒有我沒有沒有....



2018/06/的開心事:
煩既客算少(唔係無呀下)



報時:距離與毛寶慶生泰國食揼嘆之旅2018仲有---94日~
報時:距離天團蘇格蘭高地之旅2018仲有---110日~
得番兩個報時~好少~

22 則留言:

  1. Welcome home! 有掛著你㗎,信我. 那个小金杯里面的是炒沙葛啊,甜甜的好味道.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我信你<3錫錫~
      0我!!!!!!原來係沙葛!!!!勁好味~~我仲以為係洋蔥!!!!!

      刪除
  2. 似唔似美國d博物館<--我未睇到呢句前都想講好似外國的歷史建築物~
    係美術館內食,環境果然不同噃~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我表妹之前去美國寄左張美國唔記得咩博物館既postcard俾我...睇黎同呢個差唔多~~~
      價錢也是不同的~~哈哈~不過聖誕大餐~豪一豪~

      刪除
  3. 覺得娘惹菜好啱食,小金杯好好味架~~環境就靚左少少
    最近零食係一整包芝士圈,但我有跑~~嘿

    回覆刪除
    回覆
    1. 都岩食呀!因為d汁好好送飯~~~~~對對~小金杯真的正!之前去馬來西亞食過兩間都好好味~~~~~~
      超~~~~~~~我下個禮拜會努力~

      刪除
  4. っˆヮˆ)っ哈哈...小t...番~黎~喇
    ☾*。。💫好友🌜甜夢安睡☁。。゚๑🌛
    ╔══╗────╔╗╔═╦╦╗─╔╗╔╗♦
    ║╔═╬═╦═╦╝║║║║╠╬═╣╚╣╚╗☆
    ║╚╗║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣★
    ╚══╩═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝✬
    ──────────────╚═╝晚安º¨⊹
    🌟開心萬事得╠╣aΡpy週二✨

    回覆刪除
  5. 有冇浸到溫泉先?
    係喎間博物館又真係幾大幾宏偉咁喎,餐廳菜式也精緻
    我真係以為你會改機票:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀有呀~~我好開心呀~
      其實都幾好食既呢間~環境係真係靚~
      唉................如果佢改機票係3000hkd...其實我會改架

      刪除
  6. 娘惹菜幾特別.....
    冇得睇Supper.....唔緊要啦.....可能有其他補數呢.....希望在明天嗎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好味架娘惹菜~好送飯呀~
      我想睇加場呀~~~~~~~求求上天~~~~

      刪除
  7. 哈...返咗嚟喇
    我以為妳去博物館睇乜,見哩間博物館餐廳裝修好靚,同好多餸菜都好正!
    娘野菜濃味正呀
    見妳今年行程好足實。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔錯呀~未試過去試下咋~點知都ok~
      好送飯呀~
      仲有一個旅行未諗~~~哈哈~

      刪除
  8. 平安返黎真係好~~
    新加坡美術館望落好似香港法院...原來佢真係由法院改建...
    咁係美術館食野會唔會有氣質左?
    唔使失落,同人講係外國都依然支持會更令人感動...

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝大家都有祝我平安呢~話實在我出發哥日其實幾驚
      華~~你好乖呀~~有上網睇資料~~~~
      你話呢~~我有無靚左有氣質左?!?!?!XXD
      真既?!?!?我有機會同仕燊表達下先~

      刪除
  9. 間餐廳好有格調
    一定會為你加場,放心.

    回覆刪除
  10. 哈哈,我都返來了,放咗成十幾廿日假,當然一貫作風,有咁耐風流就有咁耐折墮,返工做到死死吓!
    娘惹菜,真係無試過,不過好似好重口味咁,所以你講得啱,真係要叫個白飯先搞得掂,年紀大了,唔喜歡太濃味了,哈哈。間餐廳好靚好grand 咁,仲以為食西餐!
    又幾好玩喎,電子postcard ,都幾靚喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 起碼爽左先!唔理~最緊要玩哥刻夠開心~我睇你都玩得開心~~~
      哈哈~我都麻麻濃味~但呢個都ok~好送飯~
      係呀都幾得意~

      刪除