2013年8月8日 星期四

冰島英國自由行之旅2013-06-13第六天Part 4(天晴)

咦以~~~原來噚日已經係立左秋喇~~~但係點解今日仲係咁熱既呢?!?!立左秋係咪就會漸漸涼呢?????今日我地哥度超多癲喪人……有個仲串到我一棟都無…..好心解釋佢知點解辦唔到申請….講完一句送俾我:唔明你講咩…俾番證件我走…………..好明顯既拿番咋沙既例子………………..噚日暴食完….今日又回歸早餐麥皮…中午面包…晚上食菜的正常日子~



2013-06-13
Day 6—-Part 4(冰島,荷芬 Iceland,Hofn->米湖 Lake Myvatn)

6月來冰島既好處係咩??就係日照時間要幾多有幾多~~~好似我地咁呢日唔甘心咩都無行過就番民宿又可以衝出黎去景點~~只要你有體力就好了!!睇完剛才的地熱區~~又開左大半小時車去到重要景點黛堤瀑布(Dettifoss)~~~~~好緊張呢~~~佢係全歐洲最大既瀑布黎架~~~~~停低車….左望右望….無聲又無畫既????唔係無水下話個瀑布…..見佢有指示牌就跟住佢行下啦~~(我呢d懶人梗係想架車一停低就有景睇啦~~)


毛寶身影已經漸漸行遠~~~我仲慢慢行~~好攰嘛~~~~~




wow~呢段路都唔野少架~~大石細石咁攀過~~團友們加油呀~


拿~行岩喇~一路都有箭咀指你去Dettifoss的~



上山又下山都算喇….仲要攀過雪地!!!!!!!而且雪地係超跣的!!仲好污糟….睇下對鞋~~以~~~





再攀多個小山….咦~~~開始聽到有聲喇喎~~~~~~前面好似有d水氣飛緊出黎喇喎~~




來到了!!!!!!全歐洲最大!!!水量最多的瀑布!!就在冰島!!就在我們眼前的Dettifoss!!!!!好壯觀呀~~~~~~~~~~
呢個時候已經係晚上9點多~~~~~有日光真好~~





毛寶的花花相~~靚靚~~





而且呢度仲係電影普羅米修斯(Prometheus)一開始咪有個先知食左d唔知跟住跳左落個瀑布度既~~~就係呢個喇~~~~我一黎到呢度就諗起個場景喇~~~~好靚靚~~~~




哈哈哈~~~真係好好笑的~~~因為我地諗住自由行無人幫我地四個影相…我就帶左個腳架去旅行自拍~~~點知…冰島跟本就用唔著…因為…呢次係我地唯一一次有攞出黎用~~影哥時因為太大風~~~~連埋個腳架一齊吹跌~~呢張相係我地較左時間制諗住自拍影相…..但未影到就俾風吹跌既情景~~呢張相太好笑~~~因為我見住我個相機跌~~仲唔係飛身撲過去救佢~~~而係望住佢笑~~~好變態呀我~~~



哈哈~~好彩有路人~~~還是請人拍好了~~~

今次終於影到景喇~~~唔該哂呀路人~~~~


不過呢度都幾危險~又無圍欄又無剩……哥條路窄到呀…..岩岩好夠一個人行….下面就係瀑布…好驚….好可惜佢封左下面哥層唔俾行….如果唔係仲靚~呢張全景好有氣勢呀!!




好喇~好行番出去攞車喇~~我地仲係佢d高高低低既石度影相~~~chok住影~~~我地話我地係幫緊north face賣緊廣告既model~~~~~~~~嘔未~~~~


好有型呀我地真係~~~~



又行番哥個雪地….但依家配上晚上10時的日落景..很有味道~你倆又影多輯婚照~~~





我也喜歡我這張~….毛寶真叻~



好~~成個心玩到野哂呀~~~去完Dettifoss之後….諗住順便黎埋火山口湖…..時為晚上十時多…..一落車……d風吹到刺骨架囉!!!!!!!痴線架!!!!!!!(可能因為我地未食飯….而中午哥餐又求其食…..)



華….凍到呀……..根本係影唔到相架…隻手完全係凍到僵左咁架..好恐怖呀!!!!我覺得係零度架囉!!!!!!!!



望下後面…根本又係上左雪山囉…..好凍呀~~~~~影左一張就頂唔順番上車~~~~



呢條路似唔似孖寶兄弟哥d路呀~~~水管就番條路起高左架~~



好~番民宿食飯……晚上十一時落車入屋又好似無咁多蚊喎!….呢晚唔係講少真係咩都無的…..其實我地民宿有餐廳的…可以俾錢食….不過成夜晚11點都收到啦~~好彩我地既乾糧有好多~~~仲夠頂住~~~~杯麵加粟米麥皮~~~






每次聽呢首歌都會覺得有心痛既感覺…
"送過你一次  旅程
也送過你一個  世界
我送過你一切  舊記憶
或者  目前沉悶得  接近死

然而想不起  剩下什麼給你

從此想起  遺憾不應給你……”
加埋咁好聽既聲線………
越聽越好聽….越聽越心痛…
但我就係要聽~


報時:距離南非觀獸美食之旅2013仲有—-71日

沒有留言:

張貼留言