2013年6月24日 星期一

小公子成長月記@2013年2月(四個月大)

hello~~~我回來了~~~~帶著歡樂的身心回來了~~~~有無掛住我先~~~~~~~~上個星期六先番黎~~~~玩得非常盡興~~~明明個個話慳住玩….點知個個飲飲食食都無留力~~i like it~~~~今次影左超多相………我要慢慢挑選~~~~唔知會唔會今個禮拜咁叻出到blog呢~~~~我很期待毛寶影既菲林相呢~~~~~現正沖曬中~~~請佢既粉絲耐心等候~~~(我講我咋~~)…………..冰島非常非常的值得一去~~~~好好玩~~好靚~~每日都有令我興奮既景象出現!!!!令人驚艷~~~英國就…….遲下先詳細講~~今日一番工~~成個人不在狀態…好多野好似唔記得咁….問題係…無時間俾我唔記得!!!!超多野做~~~



hehe~小公子4個月大時影的~相片由毛寶提供~去食飯之前上左佢屋企探佢~~個樣幾古惑~~~~






個髮型搞咩呀~~~基賓黎架你~~~好醜呀~~側邊咁長~~~




沖完白白香噴噴連帶個頭都變做闊少~(但你係女仔黎架喎~)






呢兩張相想點呀~~~~~魚眼哥張好搞笑呀~~~~專影人家醜相~~





上次百日宴我地咪送左動物睡衣俾小公子既~另外一件外套就係呢件帥氣背心仔~~~哥日新口岸好大風喎….佢阿爹話驚佢凍..要包住佢…..但小公子的爹爹….個設計應該唔係俾你咁用囉~~你睇下你個女幾無奈~~





hehe~~新年既時候我地約左小公子出黎拜年~~我地去出去下午茶呢~~~




岩岩好哥時佢要訓覺…於是我偷影佢睡相~~~佢媽媽即係杯子話佢俾野咬….俾面紅左一粒野咁……但我影影下望下佢….乜咁似暗瘡既…..個位仲咬得好八婆下~~~~~~




訓醒~hi~八婆仔~




好美的一家三口照~~*3*

看~小公子多像他的爹~係喎..你做咩係度奸笑架個樣~



洋蔥頭~又扭計~






呢對鞋係臭男人叔叔送俾佢架~~~好靚呀~~~好襯佢呀~~~~







我估唔到去兩個禮拜去旅行….
可以將我d習性忘記~~~~
我星期六落機後攞住舊行李番屋企….
係樓下要”禁”密碼鎖…..我”禁”左3次都錯…
心諗:阿媽做咩換左密碼鎖唔話俾人聽架!!!
點知諗諗下….原來我用左再之前哥個密碼囉~~~~
仲有星期日…….訓左12個鐘完全無時差….
一訓醒….諗住倒杯水飲….
點知我一攞起隻杯行入廚房…
係水龍頭將佢撥去凍水哥邊直接飲!!!!!!!!!!
我痴左線!!!!以為自己仲係冰島~~~~~



番黎既星期日…..
一起身就走左去食園林牛肉粉絲了~~
好味~~



今日番工….
有人話我:你黑左好多呀!
i說:你肥左呀!
即係去完旅行番黎又黑又肥…
何其醜陋…
我的招牌白面…..要做番個幾月既牛奶面膜先得喇…
嗚嗚嗚~~



er…….呢篇blog開始…
暫未有倒數住…..
嗚嗚嗚嗚…
好寂寞呀~~~

沒有留言:

張貼留言