2013年3月8日 星期五

我愛夏日長~

wow~今日係非一般既多人…..係好q多人囉…………………不過望住個籌機….我有d唔知自己做緊咩咁~好難頂呢~~好彩下個禮拜多番d人番黎~~我今日先知…..原來有人話我面色…..唔係幾好……….唔知我係咪好梅呢…………………………….



夏天~又點少得去海灘呢~今次既任務係陪毛寶曬太陽~






wow~八月天既黑沙海灘係熱到….望到都覺得熱囉…………….





睇下有人幾relax~~~~~~




我係海灘曬太陽既性感極限…就係著住兜背心裙~無架喇~同埋毛寶係度曬太陽….我係佢隔離…..擔遮~~~夠哂騎呢~~~~不過巢醫生話我唔係咁適合曬太陽呢….所以今年夏天~可能陪唔到你咁樣曬太陽囉~






今日收到巢氏醫療中心既人打黎…
話我對上兩次俾錢哥張醫療劵彈番番黎用唔到…
原來…..我同我媽的醫療劵係2012年8月已過期..
正當我傷心失意以為要嘔番哥700蚊俾巢佬時…
把心一橫放工試下舊年張醫療劵攞左未先..
好彩呀~~~原來我仲未攞架~~~
即係話~~唔使嘔番出黎~~~
正式的:天無絕人之路~~絕處都有機會逢生架~~
好野~~~~



無人估到….
我呢個肉獸….
今晚晚餐…竟然係去食齋~~
仲覺得幾好味~~同埋都幾飽添~~



今個禮拜約左diana去食tea呢~
巧開心~~巧緊張~~:]



我有乖呀~~
相信台灣之旅遊記下個禮拜就可以出街了~~

報時:距離冰島英國自由行之旅2013仲有—-91日~

沒有留言:

張貼留言