2011年11月29日 星期二

冰Fun世界~

哎呀…點解今日同噚日咁唔同架….好攰呀~~~點解星期二會多野做過星期一架……以~~~~~~~~~~~唔知點解諗起逢星期二…四…五都有野學…..覺得好攰……………希望我有恆心去學啦….其實我都好有興趣學哥d野….但我真係好懶架….放工淨係想番屋企寫blog食飯睇電視~



大家記唔記得係今年七月八月哥時威尼斯人哥度有個叫冰fun世界既冰雕展呢~~~~我都有去呀~~哈哈…隔左成4個月先post出黎添~~~





哥時我記得用中銀卡俾錢買飛有9折優惠….於是我地就6個人浩浩蕩蕩衝入去睇冰~






佢裏面會有大褸借埋俾我地既~~不過件野超大…又無袋……你睇下班傻仔…..入去之前仲咁開心係度影相…..入去你地就知~




點知一入去……華…………….勁爆凍囉….個口仲不停震~震~震~





第一part見到既冰雕就係超有代表性既大三巴同埋東望洋燈塔~~~~~凍凍~








縮小版故宮~~~~呢個時候d女仔已經凍到唔想伸手出黎影相喇~~~




仲有西遊記既一眾主角呀~~不過我淨係影左唐三藏咋~~~凍凍~~




d冰雕動物好可愛呀~~不過全部都係冷冷的~~







到世界名勝篇~~我最鐘意La Tour Eiffeil(巴黎鐵塔)同埋羅馬鬥獸場~~其餘分別為美國自由神像….英國大笨鐘…同埋印度泰姬陵…..我仲有好多地方未去呀~~~








亮點冰雕來了~~漂亮的旋轉”冰”馬~~~~



坐上去個下胯位超凍~~男士們真係要注意~~



黎到呢part….係最凍最凍……佢擺隻企鵝係度真係應景~~




企鵝後面就係呢條大型冰滑梯~~唔怪得咁凍啦~~見有野玩梗係跑上去啦~佢會俾一塊地氈俾你滑落去….當我坐係度心諗快極有限既時候….點知個職員已經將我一手推落去~~~滑落黎時超恐怖…….勁快…..仲有d刺入骨既寒風….令我呢個玩慣機動遊戲既型女都大叫怕怕~





仲有冰車同冰馬車~~~~





去到最尾….係一個Ice Bar~~~




其實係咁有風味既情況之下飲呢杯都唔算係太貴既…我都好想試…因為佢隻杯都係冰造….好可惜呢個時候有部份人已經頂唔住衝左去出口lu~呢個地方真係要不停行先得~~一停低就會勁凍~~~~


一出到去……..解凍~~仲見到有個攤位賣….熱水……………….10蚊杯….痴線…收我100蚊入場費好心你就送埋杯熱水俾我啦!!!!!!





唔開心囉…..
做左成個下晝野….
四點幾哥時去廁所….
先發現我又係成個下晝無拉褲鏈囉…
仲等我今日下晝過馬路番又行得懶型…
激死我喇~~~~



唔…
我好乖~~~
食飽飯….寫完blog…
陣間去學法文喇~~

沒有留言:

張貼留言