2011年5月31日 星期二

雅憩花園餐廳

唉…呢兩晚我都訓得唔好………成日都訓唔著….加上喉嚨發炎….今日一起身就覺得自己好頭暈…………..暈到隻眼睜唔大………….我好努力咁番左今日成日工(同事們很對不起因為我今天有點放慢手腳做野!!)………放工都係頂唔順……上左山頂睇醫生………個醫生好好人呀……又肯聽我講野….佢咁辛苦做野仲要有笑容tim…又有禮貌…………世間少有!!佢重超好人開左平時山頂d醫生唔肯開哥d貴藥俾我…….重點係…….佢仲要俾左3日病假我(計埋今日…但我今日有番工)……….我感動到要流下淚來………



第二次黎氹仔呢間餐廳….第一次好深刻………………





因為第一次係同柏仔一齊黎架~呢度有好多遊客黎架(即係我)




第一味係桑拿醉蝦(為左呢味餸黎)….首先將d蝦放入d酒度…..等d蝦飲醉……….


本身睇佢仲好生猛….點知d動作越黎越慢……………………………



醉左之後將d生勾勾既蝦倒入一個有好多熱石春既煲度….十秒之後


就熟哂~好食就幾好食既…不過d蝦太細隻好似蝦米咁….同埋有d貴囉….因為好似成百蚊度…又少喎



仲有好好味既葡式炒蜆…..仲有燒得好好味既多春魚!!


另外仲有個菜….咁就每人百五蚊….有d唔抵囉….不過都好好味既d野!!







我依家著左2件長袖衫先止到打冷震…..(33度之下)

頭暈暈仍有…….

我好乖打完blog就會熄機今日唔多玩電腦



報時:距離北歐四國午夜太陽之旅仲有—-12日~

希望我去旅行之前快d好起來

沒有留言:

張貼留言