2011年3月16日 星期三

奶油烤餅

今日番風…我以為會凍到痴肺..點知又唔係喎….等我帶哂頸巾呀厚褸呀咁….點知番到去俾人話我好誇張喎…….今日下畫五點半打我非常滿意~得兩三個人~希望呢個禮拜持續都係咁~



你地都知我好鐘意食小食架啦~呢個係其中一樣~~





this is奶油烤餅呀~~~~~~~~~~~~~~~~好好味呀~~~~~~d奶油bit緊出黎~~


4蚊個~~不過有時佢整完擺耐左個皮林左就無咁好食…..如果佢整完即食係好好好好好好味架~~~尤其係冬天~waaaaaaa~~熱辣辣又甜甜的~enjoy~







不過今日都唔係事事順景

今朝先俾人屈完…..

真係…唔問清楚就係度話….

唉….點解成日都係咁?



報時:距離北歐午夜太陽之旅仲有—-88日~

沒有留言:

張貼留言