2010年8月15日 星期日

Cyril魔術表演+香港一日遊

唔….今日又到左星期日lu~即係話呢….聽日又要番工….不過番晏…又可以睇埋小丸子先出門口…..小丸子佢真係好好笑….等我笑飽先番工……..今日一朝早就落左好大好大雨…….今日係爸爸尾七…..所以好早我同媽就起左身……出發去拜爸爸…..華….d雨pig lek park nar係咁落……….不過下晏又竟然出哂大太陽喎…仲好熱…….所以我同媽媽推算可能我地兩個衰妹對佢既誠意有幾高……依家唔使講啦下……噚日同媽媽同寶寶番左三鄉睇下間屋….最開心係番黎時買左一大堆碟同兩本書….哈哈……好開心買左eason duo隻演唱會……雖然有去睇現場…..但都好想買黎回味下……七百年後今朝同媽媽唱到喉嚨都爛…….



上上個星期六…..去左香港…….因為之前買左睇魔術既飛……所以就過左香港…….仲同埋媽媽一齊去tim……本來有諗過唔去….因為爸爸突然岩岩唔係度….所以想係澳門陪下媽媽…..點知寶寶幫我買多張飛…….ken仲讓個貴d既位俾媽媽同我一齊坐佢自己坐個無咁靚既位……..所以哥日我同媽媽仲有寶寶….比比…..硬膠ken….仲有ken既表妹一行六人一齊去香港玩左一日……多謝你地送左一日開心俾我同媽媽



搭十一點鐘船過到去我地去左上次edith帶我地去既翠華食飯……我見到佢寫住港式香檳奶茶…..好似好得意所以我同寶寶叫黎試下……黎到….飲左啖….跟住我就同寶寶講喇:都無香檳味既………..佢意思係咪用個香檳樽入d奶茶咋???取巧呀佢!!…………….點知寶寶話:下?!你唔知咩?諗都諗到啦….你唔係諗住係奶茶度溝香檳呀……….點飲呀??????…….er……我諗淨係我一個先會咁蠢





仲試左上次無試但好想試既海南雞飯…..結論係:唔好食


不過我見佢d扒餐幾抵喎….七十幾蚊有湯有包有個扒有個薯菜或意粉有個野飲…….食到佢地好飽…….



食飽飽之後我地去左睇反斗奇兵3(toy story3)3D….我覺得個故事幾好睇….睇完仲有d眼濕濕……不過我覺得3D既效果唔係咁強……可以唔睇3D都得….但係覺得d玩具真係好慘…….俾我地玩完之後…..就遺棄佢地……..好彩我比較少唔要玩具…..哈哈……成套戲泡泡龍真係好搞笑……..



睇完戲行左陣街….行完就係時代廣場裏面既city super food court食埋夜晚飯………哈哈又係壽司….不過麻麻地…..不過我覺得個包幾好食….




仲貪得意試左個auntie anne’s……..不過….好香既香味不過食落無味


我覺得咁係最難頂……明明聞到好香好香既芝士香草味……但食落就一d味都無



食飽飽之後就去左咩會議展覽中心度睇cyril既魔術表現….


其實哥日個位唔錯….不過我認為睇魔術可以坐後d反正唔係企佢隔離….所以遠d睇下個電視都ok……佢咪係成日係日本街頭表演魔術好出名哥個囉…..d魔術真係勁犀利…….拍案叫絕…..佢係台上表表下演…..又可以走落台係觀眾中間表演其他魔術….最重要係…..佢好靚仔….簡直就係mix既呂頌賢…………..佢係我地中間不停跑黎跑去……可以近距離見到佢真係好正……佢仲邀請好多觀眾上台一齊示範…..最勁係佢助手…..識請LizaS上去……仲見到吳彥祖個背面呀~佢好識帶動氣氛…..成個表演我都覺得好好笑~雖然成場都係講英文….不過佢d英文都好易明……所以我地都睇得好投入….如果佢再黎既話….我都會去睇!



不過佢呢將海報真係好唔得…….好娘囉….唔知點解佢咁靚仔要搞成咁……


係佢地講完話佢好似marco之後….由於我覺得太似…..所以對佢既幻想幻滅哂…..



口講無憑…俾段片你睇下就覺佢神奇 [youtube http://www.youtube.com/watch?v=pfTirY-eieU&hl=zh_TW&fs=1&color1=0x2b405b&color2=0x6b8ab6&border=1]

好勁呀佢~







唉….

又喉嚨痛囉…….

前幾日好痛好痛…….

痛都唔緊要…………

個問題係…..我坐counter要對住d客嘛

d客又咁岩個個係我喉嚨痛時先至一齊聽唔明我講咩…

我講完一次….個個客都:下?

頂你…….我被迫又講多左次……

蠢呀….點解你地咁蠢架……

呢幾日就咳咳咳….

喉嚨痕又咳到傻…….

呢幾日我都唔享受訓覺……………

就算我灌左安眠藥……個人好攰好攰…….

隻眼都開唔到……..都係訓好耐都訓唔到….

好慘慘呀……………………….

現在我真的不喜歡黑夜…..不喜歡睡覺

不過前兩晚都發夢見到爸爸…..

發番一d我地以前講笑同玩得好開心既情境…….

可能是我白天想他太多了:]

爸爸,我想你……



報時:距離西葡之旅仲有—-30日….一個月咋…..waaaaaaaaaa

我都係時候唱定d歐羅喇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

去完旅行……又可以寫番個西班牙+葡國遊記!!!!!!

好開心:]

沒有留言:

張貼留言