2009年3月30日 星期一

泡菜國極寒之旅23032009---Part 1

今日係放完假之後既第一個工作日喇……..唉……都係講番去韓國啦………………



Day 2—-Part 1

間酒店唔知係咪滑雪渡假村既關係…..華…個暖氣呀………..我已經著哂短衫短褲架喇..都係出哂成身汗囉……..第二朝食早餐………..我係咪好怪呢…..又有飯…泡菜….但又有煎蛋…薯條…仲有紫菜tim呀…..真係怪人食怪野呀



噢…今日既行程就係去everland喇….都幾大咁架….好無玩呀………………你地睇哂整日行程就知架喇…好彩今日凍但係有太陽咋




就好似迪士尼咁佢都有米老屎…但主角換成這個模樣



之後入左去一個室內花圃影相……被我地既隨團攝影師(真名juno…但俾我地狂叫做盧廣仲既韓籍攝影師…超似盧廣仲)逼我地做呢個動作影相….嘔…………….救命呢……個心心





呢個公仔俾團友形容為憂鬱的背影..佢咁慘我就同佢影下相啦




呀我幾鐘意搭攬車喎…呢日我地來來回回搭左成四次……..見到我對鞋嘛??我只可以咁先同到自己影相




呀…………….呢個係號稱全球最……斜?….長?…..快?…..總之有一樣係最啦….唔記得最咩喇……..當我好興奮搵到一個人同我玩時—->joady(全團真係無人玩囉……連另外一pair年輕情侶又無玩…好彩有joady咋)…….呢個過山車我地點都要玩呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~我未玩過木既過山車架



擺到咁逼好得意呀佢地…逼到個鼻變哂形呀



第一個我地就係玩呢個喇………………………….



其實都唔可以用玩黎形容既….因為佢係坐住呢架車…….跟住去睇d獅子呀老虎呀咁囉…好似初三去大陸d野生動物樂園咁呀



不過都睇得佢地幾近咁架…….




喂阿哥你個口使唔使咁大呀????



聽阿jeff先生講…呢隻叫獅虎(唔係師父…..好爛gag呀)………不過再聽jeff先生講呢隻野十次黎有八次佢都唔會望鏡頭架…死得未?我地懷疑佢係覺得自己好古怪所以成日唔望鏡頭



當人傾完計心情好似好番少少呀哈哈

好啦又待續喇……………

沒有留言:

張貼留言