2008年9月15日 星期一

中秋佳節

今日係公眾假期…….因為今日係中秋節翌日……所以噚晚好放肆俾自己玩夜d…….噚晚去左黑沙度賞月….係同毛寶..欣欣杯….小蘭同埋細鴨一齊去既………不過我地唔似賞月…..似開大食會多d….又薯pin…牛仔pin…童星點心面..燒粟米…燒冬goo……燒八爪魚….月餅……超多生果等等…..真係好多野食呀……好似未食飯咁呀…………….我地仲有玩燈籠tim…其中一個燈籠仲係毛寶自製架!!!!!係呢度同毛寶再講多次”生日快樂”(舊曆):]



燈籠除左燒之外……原來仲可以咁玩架





呢個就係毛寶的自製燈籠….好靚呢




點著左之後真係好靚架!!!少女都有爭住影相




最頂唔順係….介完個柚皮之後…仲可以愛黎做鏈墜….想死




毛寶的燈籠……….好耐之前阿nip都有玩過




我哥個燈籠係幾何圖案….連細鴨都讚架




其實我地都唔算係玩燈籠啦……因為我地點完之後就將佢地擺埋一邊當佢地係照明系統………跟住我地就自顧自地食野傾計




成晚最鐘意係呢張相….係用即影即有影既….充滿少女味….好濃




當然仲有我地既主角…….月光啦…..不過我除左影佢哥時望佢之外…都無望佢喇




其實我噚日係架車度唔係真係訓著架……而係我唔想同你講野…..所以我先至咋訓……….本來我今日係唔想聽你電話架…….因為我噚晚真係覺得我自己好似傻瓜咁…….一直認為係咁既事……….又變成另外一樣野….令到我好難去接受成件事…..所以我將個電話放到有史以黎最遠…….我想知事實…….但我唔想去面對….所以選擇去逃避………………………………….好彩最後都係忍唔住打番俾你……..講清楚之後…………令我地大家有左一個對呢件事最舒服既睇法………亦令我地既關係去到一個更高既層次(好禪呀~)………我諗只有我地兩個先可以完全互相明白同了解呢件事…..一開始我講過結尾做得好差……但我依家收番……真係好多謝好多謝你地(毛寶…小貞…杯杯….細鴨…fingg)……多謝你地係我跌得最痛既時候拉我一把…………令我可以企番起身…….經過噚晚我知道大家其實都有各自既煩惱…………但大家都咁錫我……我曾經懷疑我唔應該有咁多人愛錫我…..都唔知點答謝大家好……..唯有用我既愛去愛大家啦~



沒有留言:

張貼留言